Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am o mare problema si nu ii dau de cap:
Am verificat uleiul saptamana trecuta pentru o eventuala completare dar spre stupoarea mea cand am scos joja (motorul fiind rece) nivelul uleiului era cam cu 1 cm peste nivel iar cand am mirosit uleiul acesta mirosea a motorina .
Am fost la service si am bagat masina pe tester si apare doar o eroare de bujie incandescenta si chiar daca este anulata aceasta reapare.
Mentionez ca mersul motorului nu mai este acelasi iar masina nu mai trage cum trebuie.
S-a intalnit cineva cu aceasta problema? Caut sa rezolv aceasta problema cat mai repede .
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pina vei rezolva problema schimba imediat uleiul si filtrul de ulei si nu mai merge cu ea decat pina la service sau la un mecanic .Ca problema sincer nu stiu ce este.Vad ca esti din Bucuresti .Cauta-l pe MAIANDREI(pe acest forum--intalniri Bucuresti) si sigur te va ajuta.toate bune
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ma uit la profil si vad ca ai o vectra 2007, 1,9 .
nu-mi vine-a crede fratilor la masini asa ` proaspete` atatea probleme.
si nu esti singurul in aceeasi situatie.
vezi ca ai dusa garnitura de chiuloasa.[ sper sa nu gresesc]
nu mai merge asa.
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
M-am gandit sa il contactez pe Maiandrei, dar am vorbit cu un mecanic de la Radacini si acesta mi-a spus ca as avea un injector "prajit" iar problema cu bujia ar fi instalatia elecrica arsa fiind defect de fabricatie.
Mai astept pareri , oricum nu mi se pare o reparatie ieftina asa ca astept sa treaca sarbatorile. Masina oricum nu mai merg cu ea pana cand va intra in reparatie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi cablaj (mufa) pe injectorul 3, e boala lor, da o CAUTARE pe forum,
  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
acelasi lucru am patit si eu la masina pe care lucrez. motorina in baia de ulei.
cauza- un injector cu probleme.a fost schimbat si de atunci merge foarte bine.
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ok deci m-am lamurit multumesc frumos pentru sfaturi.
@sandu_18smd Cam cat te-a dus reparatia orientativ ca sa imi fac si eu o idee
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai filtru de particule? Cati km are uleiul?
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da am filtru de particule dar nu e nevoie de regenerare pentru ca regimul meu de mers este unul destul de sportiv si respect turatiile la care trebuie sa mearga motorul, iar uleiul are 6000 mii de km. Este de mentionat ca folosesc ulei high sintetic 0w 40 pentru dpf.
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Ai filtru de particule? Cati km are uleiul?


Buna intrebare,de curand am fost cu masina unui prieten (Fiat Doblo,care are filtru de particule) la un service de-al lor.
De ce am fost?Pai pentru ca ii aparea pe bord mesajul "change oil" sau ceva asemanator.Toate bune si frumoase dar uleiul nu avea decat 5000 km,ce Doamne iarta-ma avea?
Raspunsul primit de cei de la service,Domne trebuie sa schimbati uleiul(ei nu lucreaza decat cu ulei SELENIA), ca explicatie primita fiind faptul ca filtrul de particule se regenereaza la o anumita perioada si daca cumva se intampla ca acesta sa se regenereze tocmai atunci cand ai ajuns la destinatie si ii intrerupi ciclul de regenerare cantitatea de motorina in surplus care ajuta la procedeu ajunge in baia de ulei si se combina cu acesta,rezultand in primul rand cresterea nivelului pe joja si diluarea acestuia.
Si uite asa perioada de service s-a redus la 5000km.Nu mai zic de smecheria cu garantia de 5 ani sau 500.000 km care te tine legat de ei pana te saturi de preturile practicate de acestia.
Pana la urma au facut ei schimbul gratis de ulei, dupa aprigele discutii avute cu seful de service care tot incerca sa imi demonstreze ca uleiul este peste nivelul maxim aratat pe joja.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
buna seara ! iagur parerea mea personala sa iei legatura cu MAIANDREI daca nu mai ai garantie ca la RADACINI si alti ,,boskety,, din capitala ai sa iei o mare tzeapa si la piese si mai ales la manopera ca asa e plina capitala de ,,jmekerasi,, care iau bani multi ....asa ca nu te supara dar se intituleaza ,,,,,,taxa pe prostie,,, vezi ca e groasa ,spun din proprie experienta ca au incercat unii sa ma intzepe doar ca si eu ma mai pricep la mecanika nu de asta moderna dar se cam brodeste in unele situatii ...din partea mea faci ce vrei dar stii ce faci ?
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@tase la radacini am ajuns din simplul motiv ca am o cunostiinata acolo si nici de cum ca sa imi fac masina la ei, decat in cazul rescrierii injectoarelor, deoarece cunosc preturile practicate de ei Smile.
@bvirgil1979 am o intrebare : In momentul regenerarii filtrului de particule nu ar trebui sa imi apara in bord pictograma cu spirala aceea? --deoarece mie nu imi apare in bord si precizez ca nu merg subturat si odata la saptamana ies cu ea din oras nu de alta dar la inceput am patit-o si eu cu dpf-ul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu-ti apare nimic. Doar creste consumul si daca stai pe loc simti miros de ars. Spirala se va aprinde daca nu a reusit regenerarea.
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ok acum am inteles totusi daca rezolvarea ar consta doar in schimbul de ulei si filtru as fi incantat.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Asa se intampla daca ai filtru de particule.
Cu cat ai mai multe regenerari, cu atat ai mai multa motorina in ulei.
Pentru mai multe informatii, cititi si aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17588

Nu te grabi sa schimbi altceva (in afara de ulei) inainte de o testare amanuntita.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa pui orice ulei special pentru dpf. Motorina in ulei vei avea orice ai face. Doar ca teoretic uleiurile speciale pastreaza proprietatile uleiul chiar si cu motorina in el (teoretic). Eu pun ulei normal si-l schimb la 8000.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Subscriu la tot ce s a zis mai sus. Am si eu 1.9 cu dpf si am patit sa vad o fluctuatie a nivelului de ulei, asta pana am trecut pe ulei special DPF iar de atunci merg linistit si fac schimbul la 10 000 km. Cablajul la injectorul 3 trebuie schimbat in cazul in care nu a fost pana acum.
Succes!
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Asa o sa si procedez schimb uleiul si o testez.
  • Dartanian

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
sal.imi puteti spune ce ulei pot sa pun la un opel astrah 1,9cdti101cp cu filtru de particule
  • iagur

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Ai putea sa incerci cu Aral sau Castrol pentru filtru de particule .Eu folesesc Super Syntetic pentru dpf de la GM 5W30.Peste 80000k recomand un 5w40.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR