galka
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
galka
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
galka
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
-Nu cred ca injectorul 3 are vreo proprietate aparte,intretimp am fost in service cu masina sa spart partea flexibila la teava de esapament.
-Dupa inlocuirea partii flexibile a aparut masina cu cheia au pus testerul pe masina si bineinteles totul este in regula,nu apare nimic.
Raspunsul celor de la service a fost sa asteptam poate dispare.
-Dupa inlocuirea partii flexibile a aparut masina cu cheia au pus testerul pe masina si bineinteles totul este in regula,nu apare nimic.
Raspunsul celor de la service a fost sa asteptam poate dispare.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
galka
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
-revin cu intebarea din ce cauza aproximativ la 1800rotatii in timpul accelerarii apare o intrerupere "da in nas"?
-o alta problema de cind au inlocuit partea flexibila la teava de esapament in fiecare a doua zi apare masina cu cheia ,pe tester nu se inregistreaza nici o eroare ,iar intr-o zi sa aprins si martorul cu motoras galben -pe tester a iesit EGR-ul .
-au demontat EGR-ul, l-au curatat (depunere nesemnificativa)-pe tester :functioneaza in parametrii normali.
-o ultima opservatie dupa pornirea motorului (cald) aproximativ 10secunde motorul nu merge rotund -asta a aparut tot dupa ce am scos masina din service.Nu pot sa imi dau seama ce au putut face. Astept ideile voastre. Multumesc.
-o alta problema de cind au inlocuit partea flexibila la teava de esapament in fiecare a doua zi apare masina cu cheia ,pe tester nu se inregistreaza nici o eroare ,iar intr-o zi sa aprins si martorul cu motoras galben -pe tester a iesit EGR-ul .
-au demontat EGR-ul, l-au curatat (depunere nesemnificativa)-pe tester :functioneaza in parametrii normali.
-o ultima opservatie dupa pornirea motorului (cald) aproximativ 10secunde motorul nu merge rotund -asta a aparut tot dupa ce am scos masina din service.Nu pot sa imi dau seama ce au putut face. Astept ideile voastre. Multumesc.