Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • vlady_dracul

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 2.0 Turbo 220 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti. Ieri dupa cum stiti bucurestiul a fost acoperit de zapada. pe mine m-a prins zapada in trafic si am avut mari probleme neavand anvelope de iarna. Problema este ca atunci cand am intors intr-o panta (pe berzei pentru cunoscatori) am ramas blocat rotile miscandu-se in gol. Am incercat sa plec la relanti nu a mers, si a trebuit sa fortez masina turatia ajungand pe rosu pana la 7000(mentionez ca eram in plina zi si nu puteam lasa masina acolo). EEe, chestia e ca atunci cand a ajuns la 7000 mi-a dat eroare pe bord(service AFL, service ESP,service ABS,si alt mesaj, go to service imediately) Dupa faza asta rotile patinau continuu si mi-a fost foarte greu sa ma deplasez desi scapasem de acolo. Norocul meu ca se mergea in coloana caci masina se daplasa foarte greu deoarece rotile patinau in loc. Farurile se aprindeau dar nu mergea faza lunga deloc. Ehh vreau sa zic ca dupa 20 de minute masina si-a revenit miraculos,toate alarmele s-au sters, faza lunga a inceput sa functioneze si masina a mers perfect. Intrebarea mea este daca am facut vreun rau masinii care poate avea repercursiuni.? Sa merg la service? Mentionez again ca astazi si ieri dupa eveniment masina mergea perfect ca inainte. Ce imi recomandati? Respect
Skip ads

  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai avut bani de Insignia si n-ai avut bani de anvelope de iarna,eu zic s-o vinzi si sa-ti iei o vectra a echipata corespunzator. Nu!
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Poti sa te duci sa ii faci o verificare, masina presupun ca este in garantie deci nu te costa nimic, doar timp pierdut, ai incercat sa opresti motorul si sa il repornesti?
@Macheta, poate omul nu a avut timp sa le schimbe si oricum marti, pe poleiul care a fost, am avut probleme destul de mari si cu anvelope de iarna.
  • vlady_dracul

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 2.0 Turbo 220 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Da. de cateva ori am facut asta. dar nu si-a revenit decat cand a vrut el. masina merge bine. Daca tu zici ca e bine merg la o verificare. Si ai dreptate duminica asta am programata montarea anvelopelor. M-a prins chiar in trafic ninsoarea. M-am speriat foarte tare din cauza asta. Multumesc mult pentru promptitudinea raspunsurilor. O zi buna.
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sfatul meu.Nu o mai tura in draci cand ramai impotmolit ca sa nu ai suprize mai tarziu.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca turatia asta ar putea influenta mesajele de eroare primite de tine. AFL nu are nici o legatura cu motorul....probabil s-au dat peste cap niste senzori si dupa un timp s-au deblocat.
Insa ai mare grija sa nu distrugi ambreiajul - sunt multi senzori legati de el!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ce senzorii pacii sunt pe la ambreiaj? Tinand cont ca si pe insignia e tot cutia F40 stiu despre ce vorbesc.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si senzori sunt peste tot!
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Doar aerul,senzorii si prostia sunt pretutindeni, nu?
  • bebecool

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
1.Nu o mai tura asa de tare, mai ales cand nu e in sarcina.
2.Mai mult ca sigur ca s-a intamplat ceva la partea electronica(mai multe surse de probleme);afara fiind frig, motorul rece probabil, tu ai ambalat-o de a gasit-o batu si ti-a dat eroare.
3.Echipeaza-ti masina corespunzator:ANVELOPE DE IARNA-si atunci nu va mai fi necesar sa o turezi ca sa iesi din nameti Shocked sau tu mergi iarna cu sandale?
4.Am vazut masini carora le-a picat electronica precum Mercedes(e recunoscut pt. prob. de electronica), Inifinity etc.
5.Daca mai apar probleme, du-te la service, daca nu stai in banca ta(cine stie ce minunatii iti mai fac mecanii pe acolo).
6.Gandeste-te ca ai un sistem de operare pe masina. Gen Windows instalat si ti-a dat o eroare, se mai intampla, mai rau e insa cand iti cade ceva hardware-in cazul masiniii componentele fizice.
Cati mai multi km si fara probleme iti doresc!
  • vlady_dracul

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 2.0 Turbo 220 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Hello....Multumesc pentru sfaturi. Tin sa precizez ca motorul nu era rece. Mergeam de o ora prin bucuresti. eu am intors pe berzei si am ramas impotmolit cand urcam. deci motorul era la temperatura lui normala cand s-a intamplat istoria.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
vladf a scris:Doar aerul,senzorii si prostia sunt pretutindeni, nu?


Doar "lerul" lui Hrusca iti poate raspunde la intrebarea ta "absoluta"!

P.S. : eu am lucrat la realizarea controller-ului ECU pentru motoarele FIAT si aveam sute de senzori de la care primeam date in timp real pe interfata CAN Bus. Chiar si pe la ambreiaj sunt senzori...plus alti senzori in vecinatate care sunt dependenti de altii...si tot asa...fara ei in ziua de azi nu mai poate functiona o masina. Iar venind vorba de Insignia care e Limuzina e posibil sa aiba mii de senzori...
Mai mult decat atat, pentru a nu depinde intreaga functionare a unei masini doar de un senzor, in cazul in care acesta se defecteaza exista posibilitatea preluarii datelor de la alti senzori care prin formule de calcul pot oferi exact ce furniza senzorul defect.

Iar legat de multitudinea de LED-uri aprinse pe bord dupa ce a ambalat masina e foarte simplu de explicat din punct de vedere software:
- probabil un senzor legat de turatie a trimis o valoare ciudata (ex. valoare extrem de mare, valoare negativa sau chiar corupta) si a propagat in lant aceasta eroare catre mai multe subsisteme.
- spre exemplu: a spus ca s-a aprins si AFL-ul - cel mai probabil din cauza ca algoritmul de calcul al luminilor adaptive probabil ca are nevoie de o valoare de la senzorul legat de turatie si tot asa in lant

In mod normal o resetare a computerului de board si deconectare a bateriei ar fi rezolvat aceasta problema.
Exista cazuri in care chiar daca resetezi tot nu-si revine deoarece acest comportament a fost dinadins realizat de producator special pentru a proteja masina. Dar in general dupa expirarea unui counter (adica o perioda de timp de genu 5 minute, 10 minute) datele se sterg si problema dispare.
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
Nu stiu daca postez bine, daca nu imi cer scuze, dar ieri am observat ceva la masina si nu stiu de la ce poate fi.Am mers cu masina, Opel Astra G 1.7YDT, iar cand am lasat-o pe liber in mers am observat ca acul de la turatii s-a orpit un pic peste 10.000 de ture.Ramasese motorul turat, nu a mai coborat sub 10.000.Am oprit motorul si a repornit normal.
De la ce ar putea fi? Multumesc!
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Haide bre chiar 10 000 ,a intrat opel in F1 si eu nu stiu?
  • licurici79

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 1.7YDT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2008

  • Mesaj Privat
macheta a scris:Haide bre chiar 10 000 ,a intrat opel in F1 si eu nu stiu?

Scuze, se mai poate sa si gresesti la tastat.este vorba de 1000 turatii.Un raspuns concret la aceasta problema poti sa-mi dai?Merci!
  • macheta

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea ma pricep la diesel dar ar putea sa traga aer fals sau sa aiba ceva in genul motorasului de relanti de la benzinare?
bafta
  • gabysv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Daca scotea si mult fum alb in spate posibil sa fie de la duzele la injectoare, care dupa ce se largesc nu mai pulverizeaza motorina si atunci curge in baia de ulei unde este sesizata si motorul incearca sa repare problema si iti arde uleiul
Acceiasi problema la Opel Astra 17DTI 2001
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR