- riky
- OP
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut la toata comunitatea!Sunt relativ nou pe acest forum si nu stiu daca am postat bine..Rog un moderator sa mute topic-ul daca nu se afla unde trebuie...
Dupa cum spuneam in titlu,doresc in maxim doua luni sa-mi achizitionez o noua masina..Pana acum 4 zile aveam in vedere numai Golf 6 TSI 122 CP,HL...dar de cand am descoperit noul Astra,am inceput sa am suspiciuni in ceea ce priveste VW.
As dori un Asta 1.4 de 100 sau 140 CP in varianta de echipare SPORT.care ajunge pe la 18 mii de euro cu motorul Turbo.Golful 6 este cu motor TSI de 122 CP,ultimul nivel de echipare...cam acelasi pret cu Astra,plus ca Golful are display color cu tousch-screen,geamuri spate electrice,oglinzi rabatabile electric..... nu stiu cum sa ma hotarasc....imi plac ambele,dar parca la design castiga la scor mare Astra.Acum nu stiu cat de buna e in ceea ce priveste motorul si calitatea materialelo...la VW cunosc calitatea,pt ca am facut test-drive si am o bucata acasa....
Asta e o chestie aiurea sa intreb aici care masina e mai bune:P dar va rog sa nu fiti numai subiectivi..
Merita Noul Astra 18 mii de euro in echiparea SPORT?
Ce-l face mai bun ca golfu sau inferior lui?Motorul este GM?Ca am o masina cu motor GM si nu am schimbat in 6 ani nimic la ea inafara de consumabile..
Eu momentan nu sunt in tara si nu pot face un drive test cu noul Astra,asa ca cei care au facut,mai ales cu motoarele specificate de mine,va rog sa va spuneti parerile...
Chiar nu mai pot dormi noaptea...imi fac fel si fel de ganduri si de idei despre cele doua masini..
V-as fii recunoscator sa aud pareri pro si contra....pozitive si negative...
Multumesc anticipat:)
LE - Mr.Opel: Argumentati-va parerile!
Dupa cum spuneam in titlu,doresc in maxim doua luni sa-mi achizitionez o noua masina..Pana acum 4 zile aveam in vedere numai Golf 6 TSI 122 CP,HL...dar de cand am descoperit noul Astra,am inceput sa am suspiciuni in ceea ce priveste VW.
As dori un Asta 1.4 de 100 sau 140 CP in varianta de echipare SPORT.care ajunge pe la 18 mii de euro cu motorul Turbo.Golful 6 este cu motor TSI de 122 CP,ultimul nivel de echipare...cam acelasi pret cu Astra,plus ca Golful are display color cu tousch-screen,geamuri spate electrice,oglinzi rabatabile electric..... nu stiu cum sa ma hotarasc....imi plac ambele,dar parca la design castiga la scor mare Astra.Acum nu stiu cat de buna e in ceea ce priveste motorul si calitatea materialelo...la VW cunosc calitatea,pt ca am facut test-drive si am o bucata acasa....
Asta e o chestie aiurea sa intreb aici care masina e mai bune:P dar va rog sa nu fiti numai subiectivi..
Merita Noul Astra 18 mii de euro in echiparea SPORT?
Ce-l face mai bun ca golfu sau inferior lui?Motorul este GM?Ca am o masina cu motor GM si nu am schimbat in 6 ani nimic la ea inafara de consumabile..
Eu momentan nu sunt in tara si nu pot face un drive test cu noul Astra,asa ca cei care au facut,mai ales cu motoarele specificate de mine,va rog sa va spuneti parerile...
Chiar nu mai pot dormi noaptea...imi fac fel si fel de ganduri si de idei despre cele doua masini..
V-as fii recunoscator sa aud pareri pro si contra....pozitive si negative...
Multumesc anticipat:)
LE - Mr.Opel: Argumentati-va parerile!
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
sincer,doresc sa te ajut cat mai mult , dar...nu cunosc cealalta marca .[ are patru cercuri impreunate pe masca fata?]
n-am auzit , scuze.
observ totusi ca-ti doresti nespus de mult ASTRA.[ asta sigur e de la OPEL]
i-ti doresc sa o cumperi cat mai repede si s-o stapanesti sanatos. si nu uita....
primul sfat e cel mai important, nu cumva sa nu tii cont de el.
Exclusiv OPEL.
p.s. de-asta ai si cosmaruri noaptea, nu poti sa-ti mai scoti Opelul din cap.
n-am auzit , scuze.
observ totusi ca-ti doresti nespus de mult ASTRA.[ asta sigur e de la OPEL]
i-ti doresc sa o cumperi cat mai repede si s-o stapanesti sanatos. si nu uita....
primul sfat e cel mai important, nu cumva sa nu tii cont de el.
Exclusiv OPEL.
p.s. de-asta ai si cosmaruri noaptea, nu poti sa-ti mai scoti Opelul din cap.
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- riky
- OP
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
acum nu stiu ce sa zic....astept sa merg si cu noul Astra...sa vad cum ma simt la volan...daca e comod....daca e prietenos...
in primul rand ma intereseaza calitatea....ambele sunt nemtesti,asta e sigur,dar la un test comparativ(nu cu vechiul astra) care ar iesi catigator?!
Astra incanta cu aspectul sau nou,Golf fiind mai mult un face-lift...Toata lumea lauda noul Astra,asta e bine,dar ce zic cei care l-au condus?care este senzatia la volan?sunt deajuns cei 100 CP pentru o greutate de 1370 de kg?
astept pareri!
in primul rand ma intereseaza calitatea....ambele sunt nemtesti,asta e sigur,dar la un test comparativ(nu cu vechiul astra) care ar iesi catigator?!
Astra incanta cu aspectul sau nou,Golf fiind mai mult un face-lift...Toata lumea lauda noul Astra,asta e bine,dar ce zic cei care l-au condus?care este senzatia la volan?sunt deajuns cei 100 CP pentru o greutate de 1370 de kg?
astept pareri!
- Viz
- ***
- 512 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Dintre Golf si Astra si eu as merge pe noul Astra, arata foarte bine iar motorizarile sunt tentante...
Dar, daca tot esti dispus sa dai 18k euro pe masina si iti doresti ceva sport, de ce nu arunci o privire si la Mazda in curte. Din ce vad pe site-ul lor, noua Mazda 3 ajunge tot pe la ~18K (motor 2.0 benzina, 150 CP). sau 1.6, 105 CP aprox. 17.000 euro (reducere inclusa).
Dar, daca tot esti dispus sa dai 18k euro pe masina si iti doresti ceva sport, de ce nu arunci o privire si la Mazda in curte. Din ce vad pe site-ul lor, noua Mazda 3 ajunge tot pe la ~18K (motor 2.0 benzina, 150 CP). sau 1.6, 105 CP aprox. 17.000 euro (reducere inclusa).
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- riky
- OP
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
asa este..nu sunt in tara..sunt in austria.as face cu mare placere o plimbare cu noul astra aici,dar nu stiu in ce masura o sa accepte...desi traim in secolul 21,prejudecatile inca exista...estul europei este considerat de vestici inca "primitiv"..cel putin asa mi-au lasat mie impresia.
dar poate luni arunc o privire prin curtea dealer-ului....sa-mi fac o idee despre cum arata.
masina a aparut deja in romania....din cate am citit pe aici doar in showroom'uri...nu stiu sigur daca cineva si-a cumparat-o...dovada fiind pozele facute de colegii de pe forum.
dar poate luni arunc o privire prin curtea dealer-ului....sa-mi fac o idee despre cum arata.
masina a aparut deja in romania....din cate am citit pe aici doar in showroom'uri...nu stiu sigur daca cineva si-a cumparat-o...dovada fiind pozele facute de colegii de pe forum.
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
nu ca ti-a lasat impresia, chiar asa este.
pentru ei suntem `Paria`.
romania ,bulgaria deja pentru ei e alta Lume.
revenind la mioarele noastre, eu propun sa faci un test si sa pui banii jos .
si s-o stapanesti sanatos.
ar fi pacat mai ales ca te-ai si inscris pe Club.
unde mai gasesti tu oameni asa amabili ca p-acilea.
daca treci cu I-UL prin Galati sa mi-o dai s-o ``calaresc`` si eu oleaca.
fac cinste, nu mocca.
scuze
Ultima modificare făcută de deleted-18977 la Dum 13 Dec, 2009 6:04 pm
pentru ei suntem `Paria`.
romania ,bulgaria deja pentru ei e alta Lume.
revenind la mioarele noastre, eu propun sa faci un test si sa pui banii jos .
si s-o stapanesti sanatos.
ar fi pacat mai ales ca te-ai si inscris pe Club.
unde mai gasesti tu oameni asa amabili ca p-acilea.
daca treci cu I-UL prin Galati sa mi-o dai s-o ``calaresc`` si eu oleaca.
fac cinste, nu mocca.
scuze
Ultima modificare făcută de deleted-18977 la Dum 13 Dec, 2009 6:04 pm
- mascatu
- **
- 203 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
bogdan3l
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
Calitatea materialeleor si a finisajelor o constati singur in showroom. Aspectul e chestie de gusturi. Ergonomia postului de conducere, confortul si manevrabilitatea o constati numai la un drivetest.
Tot ce pot sa spun este ca motorul de 1.4 normal aspirat nu te va multumi daca ceri sportivitate de la el. Din datele tehnice Astra J este cu aproximativ 1 secunda mai lent fata de Astra H si Astra Classic 2 cu 1.4 twinport desi nici acestea nu sunt rapide. Din contra ( parere personala). Din celelalte puncte de vedere ( consum, intretinere-lant distributie, fiabilitate) sigur nu te va dezamagi tocmai pentru ca este conceput sa fie un motor economic.
Tot ce pot sa spun este ca motorul de 1.4 normal aspirat nu te va multumi daca ceri sportivitate de la el. Din datele tehnice Astra J este cu aproximativ 1 secunda mai lent fata de Astra H si Astra Classic 2 cu 1.4 twinport desi nici acestea nu sunt rapide. Din contra ( parere personala). Din celelalte puncte de vedere ( consum, intretinere-lant distributie, fiabilitate) sigur nu te va dezamagi tocmai pentru ca este conceput sa fie un motor economic.
- riky
- OP
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
@---victor soare ---daca materialele din interior sunt de calitate si daca se mai negociaza ceva la pret,atunci o sa vr sa-mi faceti oficial primirea in lumea Opel:) poi cum sa nu ti-o dau o tura...numai ca galatiul e departe de craiova....dar poate o intalnire nationala ceva:D cine stie:) dupa Paste sau la vara:) dai un suc:D
@---mascatu---ai dreptate,golf 6 este un fel de golf 5 imbunatatit....
tr sa vad pe viu cum arata materialele din interior,abea at imi pot face o parere definitiva...
@---mascatu---ai dreptate,golf 6 este un fel de golf 5 imbunatatit....
tr sa vad pe viu cum arata materialele din interior,abea at imi pot face o parere definitiva...
- bandreyi9
- **
- 174 mesaje
- din 01 Aug 2008
- Vectra 2003 y20 dth
- Bucuresti
bandreyi9
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- mascatu
- **
- 203 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
Genesis
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Acum am o alta masina, tot din grupul VAG, iar ca masina viitoare am in vedere aceleasi modele ca si tine. Cu Golf 6 am facut drive-test, in Astra doar m-am urcat (nu dau nume sa nu se considere reclama, dar in Bucuresti era deja la unul din dealeri. Nu expusa in showroom ci in curtea din spate).
Direct iti pot spune un singur lucru: Astra J cu motor de 1.4 100 cai la pretul de 18 mii nu merita sub nici o forma. Pretul va mai scadea, ca vor baga discount cu siguranta relativ repede. Dar ai grija: 1.4 si 100 cai este un motor aspirat, ia suta in 14.2 secunde iar intervalul 60-120km/h o sa mori cu el de gat. La consum e ok, dar performantele sunt printre cele mai slabe din toata clasa compacta (poate doar 1.4 80 cai de pe focus sa fie mai slab). In schimb 1.4 140 cai este un motor turbo (la fel ca si 1.4 TSI 122 de la VAG), care e cu totul alta treaba. Motoarele aspirate de 1.4 si 1.6 sunt motoare de buget acum, raport calitate/pret sunt ok insa raport consum/performante stau slab. La multi producatori ele deja sunt eliminate treptat din oferte (de pilda VW a renuntat la 1.6 mpi pt modelele lor si in schimb introduc 1.2 TSI de 105). Deci daca te opresti la Astra J, nu lua 1.4 aspirat, ci pe cel turbo. Daca nu ai bani de el,mai bine 1.6 aspirat si se va misca decent dar va consuma ca un aspirat.
Golf 6: masina are un interior excelent lucrat. Opinie personala e ca interiorul de la G6 este cel mai bun din clasa. Cu toate astea la masina de test-drive, desi avea 4000+ km la bord, deja avea greierasi in ambele portiere. Importanta nu e doar calitatea materialului, cat sa nu fie predispus la greierasi. Mai ales in bord: ca nu cred ca vrea nimeni sa ii lase pe mesterii de la service sa iti dea bordul jos sa se uite care e problema. Asa, apoi G6 are un comportament dinamic asemanator cu 5-ul, dar absoarbe mai bine denivelarile si are un zgomot la rulare usor mai redus decat 5-ul. Am facut test cu 1.6 TDI de 105 cai si am ramas impresionat de consumul urban (6.8% in Bucuresti si era destul de aglomerat, nu era totusi traficul infernal de dimineata sau de la ora 6 seara). Totusi vine cu o cutie de viteze in 5 trepte. Nu stiu cum e etajata, asa ca nu ma pot pronunta in privinta consumului extraurban. Ce nu imi place la G6, e lumina display-ului de la radio cd, acelasi albastru de la G5 (sa nu mai vorbesc ca cel standard e o gluma proasta, e foarte mic si inghesuit). In schimb noile lumini de bord in alb mie unul imi plac. Masina e inchegata bine, oferta de optionale si motoare e vasta, deci nu e de mirare ca e cel mai bine vandut model in Europa de cateva luni. In schimb masina este foarte fada la exterior: nemtii nu au vrut sa creeze ceva care sa iti ia ochii, e filosofia Golf, insa daca aspectul frontal este placut, mie unul spatele mi se pare nereusit, cu acele stopuri supradimensionate luate de la Touareg. Acum are si promotie in Romania, ddar totusi consider ca importatorul si dealerii cam incearca sa isi mai traga partea de pe umerii brandului VW: un pret corect, acum incluzand si promotiile la Golf, ar fi cu inca 1000 euro mai mic. Ar fi un pret corect.
Astra J: inca nu are suspensie independenta pe spate, pt mine e un neajuns, eu nu prea cred in bucsele alea cu multe grade de libertate. La ce drumuri avem noi, cred ca solutia aleasa de Opel nu e cea mai fericita pt Romania. Dar nici nu trebuie sa fie, nu asta le e targetul. In rest, la interior ambianta interioara este placuta, luminile de bord sunt de efect. Acum langa vitezometru este si indicator pt temperatura apei (desi mi se pare ciudat, am inteles ca H-ul nu avea si trebuia umblat prin computerul de bord). La interior, totul pare lucrat foarte bine, insa masina era intr-o echipare superioara, la cele inferioare nu se stie (pe site-ul de la Dibas am vazut un pdf cu poze cu toate echiparile). Materialele folosite sunt un pas inainte si clar mai bune calitativ decat la Chevrolet Cruze (care are acelasi design interior). As putea spune ca interiorul Astrei e cam de nivelul celui de la Insignia dpdv calitativ. Sa speram ca o data cu asta, Astra nu va mai fi asa predispusa la greierasi ca inainte. Spatiul interior este foarte mare, mai ales in spate. Si cand spun foarte mare, fac o comparatie cu rivalii din clasa compacta. La exterior masina arata foarte bine, stopurile spate sunt superbe. As vrea sa testez 1.7 125 cai cand va aparea, din ce am citit pe net 1.7 diesel e mai gurmand decat 1.6 TDI si e si mai zgomotos (vorbesc de noul common-rail de la VAG, nu de PD-urile tractoras).
Mie mi-a placut masina, estetic as alege Astra inaintea Golfului, insa mai este si aspectul practic. Daca Astra se dovedeste dpdv tehnic in imediata apropiere a Golfului, o voi alege (si asta pt ca golful are un design fad). Cand zic tehnic ca refer la comfort, stabilitate, zgomot la rulare, cutie precisa, directie precisa si suficient de tare la viteze de rulare mai mari.
Un lucru nu imi place la Astra J in Romania: pretul! Nejustificat de mare. Un 1.4 100 cai aspirat, echipare Enjoy, este 14900 euro, in conditiile in care ii lipsesc: clima automata, computer de bord, volan in piele, cotiera, proiectoare, jante. Au un pachet Enjoy Local Pack la care cred ca vor baga promotie pe viitor. Sau un discount serios la masina. Astept sa bage masina la drive-test si apoi ma voi putea pronunta. Sper ca am fost de ajutor.
Direct iti pot spune un singur lucru: Astra J cu motor de 1.4 100 cai la pretul de 18 mii nu merita sub nici o forma. Pretul va mai scadea, ca vor baga discount cu siguranta relativ repede. Dar ai grija: 1.4 si 100 cai este un motor aspirat, ia suta in 14.2 secunde iar intervalul 60-120km/h o sa mori cu el de gat. La consum e ok, dar performantele sunt printre cele mai slabe din toata clasa compacta (poate doar 1.4 80 cai de pe focus sa fie mai slab). In schimb 1.4 140 cai este un motor turbo (la fel ca si 1.4 TSI 122 de la VAG), care e cu totul alta treaba. Motoarele aspirate de 1.4 si 1.6 sunt motoare de buget acum, raport calitate/pret sunt ok insa raport consum/performante stau slab. La multi producatori ele deja sunt eliminate treptat din oferte (de pilda VW a renuntat la 1.6 mpi pt modelele lor si in schimb introduc 1.2 TSI de 105). Deci daca te opresti la Astra J, nu lua 1.4 aspirat, ci pe cel turbo. Daca nu ai bani de el,mai bine 1.6 aspirat si se va misca decent dar va consuma ca un aspirat.
Golf 6: masina are un interior excelent lucrat. Opinie personala e ca interiorul de la G6 este cel mai bun din clasa. Cu toate astea la masina de test-drive, desi avea 4000+ km la bord, deja avea greierasi in ambele portiere. Importanta nu e doar calitatea materialului, cat sa nu fie predispus la greierasi. Mai ales in bord: ca nu cred ca vrea nimeni sa ii lase pe mesterii de la service sa iti dea bordul jos sa se uite care e problema. Asa, apoi G6 are un comportament dinamic asemanator cu 5-ul, dar absoarbe mai bine denivelarile si are un zgomot la rulare usor mai redus decat 5-ul. Am facut test cu 1.6 TDI de 105 cai si am ramas impresionat de consumul urban (6.8% in Bucuresti si era destul de aglomerat, nu era totusi traficul infernal de dimineata sau de la ora 6 seara). Totusi vine cu o cutie de viteze in 5 trepte. Nu stiu cum e etajata, asa ca nu ma pot pronunta in privinta consumului extraurban. Ce nu imi place la G6, e lumina display-ului de la radio cd, acelasi albastru de la G5 (sa nu mai vorbesc ca cel standard e o gluma proasta, e foarte mic si inghesuit). In schimb noile lumini de bord in alb mie unul imi plac. Masina e inchegata bine, oferta de optionale si motoare e vasta, deci nu e de mirare ca e cel mai bine vandut model in Europa de cateva luni. In schimb masina este foarte fada la exterior: nemtii nu au vrut sa creeze ceva care sa iti ia ochii, e filosofia Golf, insa daca aspectul frontal este placut, mie unul spatele mi se pare nereusit, cu acele stopuri supradimensionate luate de la Touareg. Acum are si promotie in Romania, ddar totusi consider ca importatorul si dealerii cam incearca sa isi mai traga partea de pe umerii brandului VW: un pret corect, acum incluzand si promotiile la Golf, ar fi cu inca 1000 euro mai mic. Ar fi un pret corect.
Astra J: inca nu are suspensie independenta pe spate, pt mine e un neajuns, eu nu prea cred in bucsele alea cu multe grade de libertate. La ce drumuri avem noi, cred ca solutia aleasa de Opel nu e cea mai fericita pt Romania. Dar nici nu trebuie sa fie, nu asta le e targetul. In rest, la interior ambianta interioara este placuta, luminile de bord sunt de efect. Acum langa vitezometru este si indicator pt temperatura apei (desi mi se pare ciudat, am inteles ca H-ul nu avea si trebuia umblat prin computerul de bord). La interior, totul pare lucrat foarte bine, insa masina era intr-o echipare superioara, la cele inferioare nu se stie (pe site-ul de la Dibas am vazut un pdf cu poze cu toate echiparile). Materialele folosite sunt un pas inainte si clar mai bune calitativ decat la Chevrolet Cruze (care are acelasi design interior). As putea spune ca interiorul Astrei e cam de nivelul celui de la Insignia dpdv calitativ. Sa speram ca o data cu asta, Astra nu va mai fi asa predispusa la greierasi ca inainte. Spatiul interior este foarte mare, mai ales in spate. Si cand spun foarte mare, fac o comparatie cu rivalii din clasa compacta. La exterior masina arata foarte bine, stopurile spate sunt superbe. As vrea sa testez 1.7 125 cai cand va aparea, din ce am citit pe net 1.7 diesel e mai gurmand decat 1.6 TDI si e si mai zgomotos (vorbesc de noul common-rail de la VAG, nu de PD-urile tractoras).
Mie mi-a placut masina, estetic as alege Astra inaintea Golfului, insa mai este si aspectul practic. Daca Astra se dovedeste dpdv tehnic in imediata apropiere a Golfului, o voi alege (si asta pt ca golful are un design fad). Cand zic tehnic ca refer la comfort, stabilitate, zgomot la rulare, cutie precisa, directie precisa si suficient de tare la viteze de rulare mai mari.
Un lucru nu imi place la Astra J in Romania: pretul! Nejustificat de mare. Un 1.4 100 cai aspirat, echipare Enjoy, este 14900 euro, in conditiile in care ii lipsesc: clima automata, computer de bord, volan in piele, cotiera, proiectoare, jante. Au un pachet Enjoy Local Pack la care cred ca vor baga promotie pe viitor. Sau un discount serios la masina. Astept sa bage masina la drive-test si apoi ma voi putea pronunta. Sper ca am fost de ajutor.
- riky
- OP
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
@Genesis --- mersi pentru detaliile oferite...dupa cum spuneam,sunt inca nehotarat....
de ce?pentru ca desi imi place mult mai mult Opel Astra atat la exterior cat si la interior,golf 6 este mult mai acceptabila la pret.De exemplu:Golf 6,1.4 Tsi,122 CP,echipare Highline+Display color cu touch-screen,pachet lumini,oglinzi rabatabile electric,climatronic ma duce undeva pe la 17.800......iar Astra in echipare Sport,1.4 Turbo 140 CP ma duce pe la 18.300(cu maxim 2 optionale:geamuri electrice spate si inca ceva,nu-mi amintesc acum) diferentza este maricica...mai ales ca la VW sper sa primesc si o reducere,avand in vedere ca este a doua masina luata de la ei pe parcursul unui an...
Cu Golf 6 Tsi 122 CP am avut ocazia sa fac test-drive,merge super..se comporta formidabil iar scaunele se muleaza dupa corpul tau.Am ramas impresionat si de calitatea materialelor din interior si de ce finisaje au...superb.si este o masina care este deja consacrata...
Astra J nu prea stiu multe despre ea...doar ce am citit pe aici pe forum si pe internet...vad ca e laudata de multa lume...As vrea sa-mi dau si eu cu parerea sa vad cum arata pe viu...pana nu o sa ajung acasa nu cred ca am ocazia sa fac vreun test-drive...dupa cum spuneai si u,sa speram ca o sa fie ceva reduceri,adica sa se stabilizeze preturile,ca sunt cam piperate.Zici ca motorul 1.4 100 CP este cam lenes?ar fi fost o alternativa daca nu reuseam sa finantez pe cel Turbo,iar cel de 1.6 o sa consume mult mai mult,pentru ca eu nu cred in consumurile oferite de producator...cel putin cu un lintru in plus o sa manance toate,in toate conditiile.
Daca apuci sa faci test-drive cu 1.4 100 CP sa-mi relatezi impresiile lasate.Eu nu sunt un vitezoman,mai mult de 120 nu merg cu masina...dar eu vreau sa simt ca trage la plecarea de pe loc si la viteze relativ mici..De variantele diesel nu sunt interesat,sunt adeptul benzinei.
Nu este nevoie sa-mi fac o idee despre motorul Turbo,pentru ca stiu sigur ca este puternicsi nu dezamageste.
Crezi oare ca s-ar putea negocia cu dealer'ul o reducere?Ma gandesc ca Opel-GM nu prea merge bine in ultimul timp si poate sunt putin disperati sa vanda cat mai mult la un pret acceptabil pentru ambele parti...
Daca mai afli ceva sau ma poti sfatui in orice fel.lasa-mi aici te rog un replay.
Multumesc mult si sa ne auzim cu bine.
de ce?pentru ca desi imi place mult mai mult Opel Astra atat la exterior cat si la interior,golf 6 este mult mai acceptabila la pret.De exemplu:Golf 6,1.4 Tsi,122 CP,echipare Highline+Display color cu touch-screen,pachet lumini,oglinzi rabatabile electric,climatronic ma duce undeva pe la 17.800......iar Astra in echipare Sport,1.4 Turbo 140 CP ma duce pe la 18.300(cu maxim 2 optionale:geamuri electrice spate si inca ceva,nu-mi amintesc acum) diferentza este maricica...mai ales ca la VW sper sa primesc si o reducere,avand in vedere ca este a doua masina luata de la ei pe parcursul unui an...
Cu Golf 6 Tsi 122 CP am avut ocazia sa fac test-drive,merge super..se comporta formidabil iar scaunele se muleaza dupa corpul tau.Am ramas impresionat si de calitatea materialelor din interior si de ce finisaje au...superb.si este o masina care este deja consacrata...
Astra J nu prea stiu multe despre ea...doar ce am citit pe aici pe forum si pe internet...vad ca e laudata de multa lume...As vrea sa-mi dau si eu cu parerea sa vad cum arata pe viu...pana nu o sa ajung acasa nu cred ca am ocazia sa fac vreun test-drive...dupa cum spuneai si u,sa speram ca o sa fie ceva reduceri,adica sa se stabilizeze preturile,ca sunt cam piperate.Zici ca motorul 1.4 100 CP este cam lenes?ar fi fost o alternativa daca nu reuseam sa finantez pe cel Turbo,iar cel de 1.6 o sa consume mult mai mult,pentru ca eu nu cred in consumurile oferite de producator...cel putin cu un lintru in plus o sa manance toate,in toate conditiile.
Daca apuci sa faci test-drive cu 1.4 100 CP sa-mi relatezi impresiile lasate.Eu nu sunt un vitezoman,mai mult de 120 nu merg cu masina...dar eu vreau sa simt ca trage la plecarea de pe loc si la viteze relativ mici..De variantele diesel nu sunt interesat,sunt adeptul benzinei.
Nu este nevoie sa-mi fac o idee despre motorul Turbo,pentru ca stiu sigur ca este puternicsi nu dezamageste.
Crezi oare ca s-ar putea negocia cu dealer'ul o reducere?Ma gandesc ca Opel-GM nu prea merge bine in ultimul timp si poate sunt putin disperati sa vanda cat mai mult la un pret acceptabil pentru ambele parti...
Daca mai afli ceva sau ma poti sfatui in orice fel.lasa-mi aici te rog un replay.
Multumesc mult si sa ne auzim cu bine.
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
Cipiotul a scris:daca zici ca nu esti in tara... cred ca ai mai multe sanse sa faci test drive cu Astra decat noi ... eu n-am auzit sa se fi adus in tara vreo una ...
in schimb s-a vazut pe strada (in Buc) o Astra, dar cu numere de nemti
in schimb s-a vazut pe strada (in Buc) o Astra, dar cu numere de nemti
La reprezentanta din Oradea este Astra J cu motor 1,6 180 CP pentru drive test
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat