aurick86
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Vectra B 1.6 din '97 si de ceva vreme am urmatoarea problema:
Ventilatorul care baga aer in masina nu mai mergea decat pe pozitia 4
pe niciuna din celelalte pozitii nu da nici un semn de viata.
si de curand nici pe pozitia 4 nu mai merge
problema nu e ca inghet in masina ci ca se aburesc geamurile si nu vad incotro.
Ventilatorul in sine cred ca e bun.
Din cate imi dau eu seama este vorba fie de un releu ars.. dar unde se afla acest releu?
Sau chiar de comutatorul din bord, dar cum fac sa aflu?
Cine imi poate spune cum sa demontez acel buton?
Daca ma poate ajuta cineva care s-a lovit de aceasta problema as fi recunoscator
Am un Vectra B 1.6 din '97 si de ceva vreme am urmatoarea problema:
Ventilatorul care baga aer in masina nu mai mergea decat pe pozitia 4
pe niciuna din celelalte pozitii nu da nici un semn de viata.
si de curand nici pe pozitia 4 nu mai merge
problema nu e ca inghet in masina ci ca se aburesc geamurile si nu vad incotro.
Ventilatorul in sine cred ca e bun.
Din cate imi dau eu seama este vorba fie de un releu ars.. dar unde se afla acest releu?
Sau chiar de comutatorul din bord, dar cum fac sa aflu?
Cine imi poate spune cum sa demontez acel buton?
Daca ma poate ajuta cineva care s-a lovit de aceasta problema as fi recunoscator
- cosmin-aurel
- **
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
aurick86
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am demontat pe acolo pe la filtrul e polen, am gasit blocul acela pe care se afla siguranta termica, dar nu am putut sa o scot,
Ce am facut: am incercat mai intai cu o sarma sa o pun pe direct, dar nu a mers, apoi am gasit un aparat de masura si siguranta respectiva nu este arsa,.
ce altceva ar putea fi?
Rezistentele acelea cate sunt la numar si cum se leaga ?
eu cred ca ar trebui sa fie doar 2 una mai mare si una mai mica pentru vitezele 3 si 2 si pentru viteza 1 se inseriaza.
asa este cum cred eu?
ar putea fi oarec ceva mai simplu? de la blocul de sigurante? sunt sigurante sau relee separete pentru vitezele inferioare?
Ce am facut: am incercat mai intai cu o sarma sa o pun pe direct, dar nu a mers, apoi am gasit un aparat de masura si siguranta respectiva nu este arsa,.
ce altceva ar putea fi?
Rezistentele acelea cate sunt la numar si cum se leaga ?
eu cred ca ar trebui sa fie doar 2 una mai mare si una mai mica pentru vitezele 3 si 2 si pentru viteza 1 se inseriaza.
asa este cum cred eu?
ar putea fi oarec ceva mai simplu? de la blocul de sigurante? sunt sigurante sau relee separete pentru vitezele inferioare?
unQ
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X16XEL 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2008
- Mesaj Privat
aurick86 a scris:Am demontat pe acolo pe la filtrul e polen, am gasit blocul acela pe care se afla siguranta termica, dar nu am putut sa o scot, (se scoate tragand in sus si apoi lateral-in afara)
Ce am facut: am incercat mai intai cu o sarma sa o pun pe direct, dar nu a mers, apoi am gasit un aparat de masura si siguranta respectiva nu este arsa,.
ce altceva ar putea fi? (nu toata rezistenta trebuie sa fie arsa ci doar dioda micuta de langa ea-ea preia surplusul de temperatura -)
Rezistentele acelea cate sunt la numar si cum se leaga ? (vezi ca sunt cateva tutoriale care te pot ajuta legat de aceasta problema(cu poze) ar fi trebui sa cauti inainte sa postezi-mai sunt cel putin 2 post-uri cu aceasta problema-_)
eu cred ca ar trebui sa fie doar 2 una mai mare si una mai mica pentru vitezele 3 si 2 si pentru viteza 1 se inseriaza.
asa este cum cred eu?
ar putea fi oarec ceva mai simplu? de la blocul de sigurante? sunt sigurante sau relee separete pentru vitezele inferioare?
( Din pacate nu.)
Ce am facut: am incercat mai intai cu o sarma sa o pun pe direct, dar nu a mers, apoi am gasit un aparat de masura si siguranta respectiva nu este arsa,.
ce altceva ar putea fi? (nu toata rezistenta trebuie sa fie arsa ci doar dioda micuta de langa ea-ea preia surplusul de temperatura -)
Rezistentele acelea cate sunt la numar si cum se leaga ? (vezi ca sunt cateva tutoriale care te pot ajuta legat de aceasta problema(cu poze) ar fi trebui sa cauti inainte sa postezi-mai sunt cel putin 2 post-uri cu aceasta problema-_)
eu cred ca ar trebui sa fie doar 2 una mai mare si una mai mica pentru vitezele 3 si 2 si pentru viteza 1 se inseriaza.
asa este cum cred eu?
ar putea fi oarec ceva mai simplu? de la blocul de sigurante? sunt sigurante sau relee separete pentru vitezele inferioare?
Vezi ca am incercat sa iti rspund pe mesjul tau initial
aurick86
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Deci siguranta nu este de vina siguranta e buna !
ce altceva poate fi?
daca se arde una din rezistentele acelea incapsulate un ceramica verde nu mai merge pe niciuna din viteze( 1,2,3)?
zici ca nu ar putea fii de la sigurahnte de acolo de jos din stanga( soferului)?
acolo am vazut ca sunt pe langa sigurante (cele fuzibile obisnuite de diferite culori si amperaje) , si o serie de relee ( cred ca asta sunt)
M-am uitat pe usita aceea pe care o scot ca sa am acces la sigurante si acolo apare simpolul de ventilator in locul a 3 relee unul maro si 2 negre ( parca astea sunt culorile)
ma gandesc ca poate sunt acelea defecte .. e posibil?
ce altceva poate fi?
daca se arde una din rezistentele acelea incapsulate un ceramica verde nu mai merge pe niciuna din viteze( 1,2,3)?
zici ca nu ar putea fii de la sigurahnte de acolo de jos din stanga( soferului)?
acolo am vazut ca sunt pe langa sigurante (cele fuzibile obisnuite de diferite culori si amperaje) , si o serie de relee ( cred ca asta sunt)
M-am uitat pe usita aceea pe care o scot ca sa am acces la sigurante si acolo apare simpolul de ventilator in locul a 3 relee unul maro si 2 negre ( parca astea sunt culorile)
ma gandesc ca poate sunt acelea defecte .. e posibil?
- zbengosu2003
- **
- 130 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 1996 X16SZR
- Bucuresti
zbengosu2003
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
aurick86
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat