Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Subiectul este discutat pe forum, dar ma intereseaza pentru vectra B, 2001. Sunt presat de timp, deoarece trebuie sa fac un drum mai lung cat de repede, si nu am timp sa caut foarte mult.
In principiu, din cate inteleg, pot sa fie cateva chestiuni:
1. roti neechilibrate
2. geometria rotilor
Rotile abia le-am pus cu cauciucuri de iarna, au fost echilibrate, dar am sa mai verific odata.
Sa incerc si cu echilibrarea? Mai poate fi si altceva?
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 716
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cel mai sigur este din cauza rotilor neechilibrate bine.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Voi verifica. Daca mai sunt alte pareri va rog!
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pe acelasi timp de masina am avut gume michelin energi all seasson.
mergea perfect fara sa traga si vibratie, in octombrie am pus gume continental de iarna si a inceput sa traga stanga, am facut echilibrare, unghiu de fuga, dupa 1000km am facut iar o ehilibrare si acelasi rezultat. trage stanga. am dus la mecanici au verificat toata mecanica si mi-au zis ca e de la gume ca is de iarna., in martie am sa iau altele de vara sau all season si am sa vad atucni diferenta.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La mine nu trage intr-o parte. Cauciucurile sunt Pirelli pentru iarna. Eu am vibratii la viteze mai mari.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
inele de centrare
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,574
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca sunt rotile dezechilibrate, vibratia ar trebui sa dispara la viteza mai mare...gen 120-130/ora.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am reechilibrat rotile, si vibratia a disparut. Este curios cum de au aparut vibratiile, desi rotile au fost echilibrate saptamana trecuta, si la o firma buna. Ma rog, bine ca s-a rezolvat ca era deranjant.
  • bulky

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2000 20tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
din cate stiu si s-a mai discutat pe forum trebuie facuta echilibrarea de 2 ori , prima oara cand schimbi gumele si a 2 oara dupa 500Km ptr ca ele se mai aseaza pe jenti si influenteaza si se rectifica la a 2 echilibrare
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu am stiut. Am sa retin ideea.
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@bulky, ala este un mit. Anvelopele trebuie sa ramana exact in pozitia in care sunt montate, nu trebuie "sa se aseze" si o echilibrarea facuta corect trebuie sa iasa bine din prima.

Ce am observat eu in schimb ca se poate intampla, daca rotile (anvelopa+janta) sunt f murdare (adica au noroi prins pe ele) cand se face echilibrarea atunci aceasta operatie nu va fi facuta corect si este posibil sa inceapa sa bata roata dupa ce scapi de depunerile suplimentare.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu le-am echilibrat la o firma cu renume din tm (ralsi...ups Laughing ) si vibra toata masina de zici ca era vibrator. Le-am reechilibrat altundeva si nicio problema.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bulky a scris:din cate stiu si s-a mai discutat pe forum trebuie facuta echilibrarea de 2 ori , prima oara cand schimbi gumele si a 2 oara dupa 500Km ptr ca ele se mai aseaza pe jenti si influenteaza si se rectifica la a 2 echilibrare

Asta stiam si eu,numai ca e mai practic sa mergi mai usurel primii 500 km.si sa le echilibrezi o singura data,dupa aceea.. Smile
  • bvirgil1979

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Vis-a-vis de problema discutata, am intalnit la mai multi prieteni sa la cada plumbul acela pe care il pun pe jante{fie cel de pe buza jantei, fie cel de pe interior(un tip de patratele)}.
Si aceasta ar putea reprezenta o varianta de luat in calcul
Asadar trebuie verificat daca plumbul este si el prezent in locul unde a fost asezat.
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cauciucurile, ca si pantofii, la mers isi schimba forma, se mai asaza etc. de aia e recomandat atunci cand se pun gume noi sa se mearga putin cu rotile neechilibrate sau dupa o perioada de cateva sute de km sa se reechilibreze.

de asemenea, stati langa cel care echilibreaza sa fiti siguri ca:
- roata e pe ''0'' dupa operatie
- la jantele astea mici (adica nu de teren), nu e normal sa depaseasca 40-50g pe o parte, la alea mari 100g. daca sare, ori e janta varza, ori cauciucu nasol si trebuie rotit cu cate 90* pe janta pana scade gramaju.
- curatati cauciucurile de pietricele, cuie etc.
- la lipirea alora de interior, janta trebuie sa fie bec. altfel cade plumbu.
  • bullet123

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am o problema asemanatoare, cu un Opel Astra H din 2004, 1.9 CDTI.
La peste 90 km la ora vibreaza directia cu volan cu tot.
Am totul nou la directie, bucse, pivoti, masina achizitionata din afara, cauciucuri noi si echilibrate de mai multe ori in locuri diferite,insa problema tot persista... Nu stiu ce sa mai incerc.
Aveti ceva sugestii?
Multumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pot fi cauciucurile (deși noi) proaste...s-au mai vãzut cazuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR