cipcj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut am o problemuta destul de marisoara si nu am gasit pe cineva sa o rezolve, asa ca astept o parere avizata(de specialist). Am un astra g 2.2 dti an fabricatie 2004. Am fost cu masina la dyno si surpriza: cuplu creste spectaculos la 325nm(stoc ar trebui sa fie 280nm) intre 2000 - 2500 ture dupa scade brusc la 260 nm si o tine tot asa. Facand niste teste de diagnoza(in mers cu tester original opel) se vede ca ecu cere turbinei sa faca presiune, acesta face mai mult decat trebuie dupa care cade presiunea brusc la un anumit nivel si ramane acolo. Unii zic ca problema este din softul masinii altii zic ca este din zona turbinei(supape, turbina, vacuum, westgate etc). Am schimbat supapa de comanda pt turbo, am fost din nou la dyno si acelasi lucru. Acum ar mai fi o incercare, dar nu am fondurile necesare pt a o face, sa inlocuiesc turbina sa vedem daca mai apare fenomenul, si daca apare inseamna ca, constructorul(scuzati cacofonia) a facut un soft nu tocmai superfiabil(am uitat sa mentionez ca toti care au inspectat turbina spun ca nu se vede a fi nici o problema la acesta). Va pun si graficul dyno pt a vedea situatia. Sper sa reusesc sa gasesc un raspuns cu ajutorul vostru. Multumesc.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
cipcj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Grea problema, !
Un tip din Germ. scria pe site ca dupa ce depasea un ,,TIR" pe autobanda si trecea in fata lui, era claxonat si ajuns din urma de camion....!
Ca rezolvari au fost propuse diagnosticari la sonde lambda, senzorul de pe admisie, capsula de la suflanta, tobe infundate...ceea ce tu ai testat deja.
Un tip din Germ. scria pe site ca dupa ce depasea un ,,TIR" pe autobanda si trecea in fata lui, era claxonat si ajuns din urma de camion....!
Ca rezolvari au fost propuse diagnosticari la sonde lambda, senzorul de pe admisie, capsula de la suflanta, tobe infundate...ceea ce tu ai testat deja.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Turbina de 2.2 dti are geometrie variabila exact ca la TDI-urile de la VAG.
Problema comuna la masinile VAG este blocarea geometriei sub un anumit unghi, din cauza zgurii depuse pe pale.
Si la tine poate fi aceeasi problema: geometria "agata" la un moment dat, dar i-si revine singura dupa catva timp.
Parerea mea este ca ar trebui sa faci o curatare completa a turbinei.
Problema comuna la masinile VAG este blocarea geometriei sub un anumit unghi, din cauza zgurii depuse pe pale.
Si la tine poate fi aceeasi problema: geometria "agata" la un moment dat, dar i-si revine singura dupa catva timp.
Parerea mea este ca ar trebui sa faci o curatare completa a turbinei.
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
cipcj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Multumesc lupu sandu. Este o idee buna la care nu m-am gandit, cu toate ca mi s-a sugerat ca ar putea fi ceva la turbina. Am sa merg saptamana viitoare la un tip ce reconditioneaza turbine sa se uite daca nu cumva este ceva problema acolo. pt ca face destula presiune(mai multa decat cere ECU, insa o pierde cand ajunge la valoarea aceea mare, si totusi dupa ce scade o mentine constanta).
In legatura cu softul optimizat(pt intrebarea colegului din arges). Nu stiu daca a fost optimizat, insa am facut o remapare si problema se accentueaza. Graficul dyno pe care l-am pus este inainte de remapare.
In legatura cu softul optimizat(pt intrebarea colegului din arges). Nu stiu daca a fost optimizat, insa am facut o remapare si problema se accentueaza. Graficul dyno pe care l-am pus este inainte de remapare.
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cipcj
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
S-a rezolvat problema. Exista un surubel la turbina care regleaza gradul de deschidere a palelor si implicit a presiunii bagate de turbina. Din acel surub se rezolva problema. E boala de Vectra C 2.2 dti si astra 2.2 dti.
Am umblat mult pana am aflat rezolvarea, insa acum e ok si am repus softul de la GM tuning si masina zboara. Multumiri lui maiandrei.
Va salut.
Am umblat mult pana am aflat rezolvarea, insa acum e ok si am repus softul de la GM tuning si masina zboara. Multumiri lui maiandrei.
Va salut.