mbrinzea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
Sunt proaspata posesoare de Opel Agila Njoy si deja intampin probleme tehnice. Masina mea nu vrea sa intre in marsalier. Am incercat sa o scot din viteza, am dat drumul la ambreiaj, am incercat din nou dar degeaba. Uneori intra f. greu si in a 5-a, dar intra in cele din urma. Insa atunci cand vreau s-o bag in marsalier simt ca e ceva acolo care blocheaza. Ma sperie un pic situatia asta, mai ales ca sunt novice in domeniul auto. V-as ruga frumos, daca ati mai intampinat astfel de probleme, sa-mi spuneti ce sa fac sau unde sa merg pt. ajutor profesionist.
De asemenea as vrea sa stiu cam cati km tine o curea de transmisie la o astfel de masina. A mea are 87000 km la bord si am fost sfatuita sa-i schimb cureaua. As vrea sa mai aud si alte sfaturi inainte sa trec la fapte. Va multumsc frumos.
Mihaela
De asemenea as vrea sa stiu cam cati km tine o curea de transmisie la o astfel de masina. A mea are 87000 km la bord si am fost sfatuita sa-i schimb cureaua. As vrea sa mai aud si alte sfaturi inainte sa trec la fapte. Va multumsc frumos.
Mihaela
- supervizor
- *
- 33 mesaje
- din 12 Mai 2009
- Agila 2001 Z12XE
- Arges
supervizor
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
Tot ce-i posibil sa ai probleme cu cutia desi in cele mai multe cazuri de vina este timoneria si bine ai venit pe www.clubopel.com.
mbrinzea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
- supervizor
- *
- 33 mesaje
- din 12 Mai 2009
- Agila 2001 Z12XE
- Arges
supervizor
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2009
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
In manual, la Opel Agila scrie ca daca nu intra in marche arierre, se scoate, se asteapta 3 secunde si se introduce din nou. Normal ar trebui sa intre fara probleme. Daca tot nu intra, sunt mai multe variante, si le enumar in ordinea probabilitatii:
1. placa de presiune terminata, dar in acest caz ar trebui sa intre greu si viteza 1, dar nu asa greu ca marche arierre
2. timonerie defecta-putin probabil sa se strice de la sine (am facut una bucati si stiu)
3. probleme in cutia de viteze, cel mai putin probabil.
Cititi la topicul de cutie, vedeti ce ulei aveti acolo (si daca mai aveti)..
In legatura cu cureaua de transmisie, nu avem asa ceva, Agilele au distributie pe lant. Cititi topicul dela Agila legat de sitributie si o sa puteti sa va dati seama singura daca trebuie schimbata.
Multi km fara probleme!
1. placa de presiune terminata, dar in acest caz ar trebui sa intre greu si viteza 1, dar nu asa greu ca marche arierre
2. timonerie defecta-putin probabil sa se strice de la sine (am facut una bucati si stiu)
3. probleme in cutia de viteze, cel mai putin probabil.
Cititi la topicul de cutie, vedeti ce ulei aveti acolo (si daca mai aveti)..
In legatura cu cureaua de transmisie, nu avem asa ceva, Agilele au distributie pe lant. Cititi topicul dela Agila legat de sitributie si o sa puteti sa va dati seama singura daca trebuie schimbata.
Multi km fara probleme!
mbrinzea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna seara
Si multumesc frumos celor care au incercat sa ma ajute. Pana la urma s-a rezolvat usor problema cu marche arriere-ul (si aici multumesc din nou d-lui George Fusneica pt. ca desi stiu ceva franceza, nu m-am gandit ca de acolo vine celebra denumire ). Era o placuta-suport de la schimbatorul de viteze. Placuta fiind din plastic si fiind prinsa intr-un singur surub, s-a rupt, iar o bucatica din ea ajunsese in cantul marche arrierre-ului blocand schimbatorul de viteze. Un mecanic priceput mi-a facut acea placuta din metal si a prins-o in mai multe suruburi, iar acum intra f. bine in toate vitezele.
Multumesc,
Mihaela
Si multumesc frumos celor care au incercat sa ma ajute. Pana la urma s-a rezolvat usor problema cu marche arriere-ul (si aici multumesc din nou d-lui George Fusneica pt. ca desi stiu ceva franceza, nu m-am gandit ca de acolo vine celebra denumire ). Era o placuta-suport de la schimbatorul de viteze. Placuta fiind din plastic si fiind prinsa intr-un singur surub, s-a rupt, iar o bucatica din ea ajunsese in cantul marche arrierre-ului blocand schimbatorul de viteze. Un mecanic priceput mi-a facut acea placuta din metal si a prins-o in mai multe suruburi, iar acum intra f. bine in toate vitezele.
Multumesc,
Mihaela