- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Problema este ca nu stiu exact la ce folosesc grilele respective(admisie sau evacuare), daca ar fi sa ma ghidez dupa design-ul acestora (si mai ales al celor de la generatia urmatoare - Astra F GSI)cred ca sunt folosite la evacuarea aerului cald din interiorul compartimentului motor si deci nu au nici o legatura cu admisia aerului rece.
Avand in vedere ca imi place cum arata capota, voi incerca sa decupez aripa din dreapta in asa fel incat sa creez o priza de aer in zona respectiva (am vazut pe net ceva exemple).
Avand in vedere ca imi place cum arata capota, voi incerca sa decupez aripa din dreapta in asa fel incat sa creez o priza de aer in zona respectiva (am vazut pe net ceva exemple).
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
roBERT a scris:Decuparea contraaripii este ultima mea grija, as fi mai interesat sa aflu daca o priza manufacturata in lateral va avea acelasi efect ca una montata pe capota, ma refer la admisia aerului "rece".
*
Parerea mea e ca nu castigi nimic, doar te complici, caci decuparea este prost plasata, iar aerul este "luat" dintr-un plan perpendicular directiei de mers, printr-un orificiu de sectiune destul de mica si nesituat intr-o zona de supra-presiune.
Eu zic ca din fata e cel mai bun, dar cu ceva masuri de a curata aerul de praf si picaturi de apa prin inertie
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
frate_c****_frate- Suspendat
- 6 mesaje
- din 17 Oct 2004
frate_c****_frate- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
Adi_blp
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Manta 1987 c20e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Printr-o priza de aer se castiga ceva putere, prin cresterea debitului de aer. Masina urca mai repede in ture si asta o stiu de la un baiat care si-a pus. Nu era Kadett, dar efectul trebuie sa fie acelasi.
Ca sa nu intre mizerii pui la interior un bucata de ciorap de nylon. Te rogi de prietena sa sacrifice o pereche.
Bafta Robert. Merita facuta modificarea mai ales la masina ta, care e oricum tare.
Apropos de frane. La tine nu sunt ventilate discurile?!?!
Ca sa nu intre mizerii pui la interior un bucata de ciorap de nylon. Te rogi de prietena sa sacrifice o pereche.
Bafta Robert. Merita facuta modificarea mai ales la masina ta, care e oricum tare.
Apropos de frane. La tine nu sunt ventilate discurile?!?!
- roBERT
- OP
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am renuntat la ideea unei grile de aer pe lateral, detalii referitoare la acest subiect am gasit pe max-bost (nu dam link-ul exact din cauze ce tin de politica forum-ului) se explica pe larg avantajele dezavantajele acesteia la Calibra, se poate face analogia cu Kadett-ul.
La mine sunt discuri ventilate cu diametru de 220 pe fata, iar pe spate discuri pline, frana de mana saboti pe interior...
La mine sunt discuri ventilate cu diametru de 220 pe fata, iar pe spate discuri pline, frana de mana saboti pe interior...