- Mario-Brandon
- OP
- 11 mesaje
- din 08 Jul 2009
- Omega 1992
- Prahova
Mario-Brandon
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut!Am un Opel Omega 2,3TDI din 1992,echipat cu motor Ford 23 DTR,Acum patru zile cand un surubel s-a slabit din trepidatii si mi-a blocat tija de la acceleratie undeva la 5500 de ture,daca nu ziceam ca merge 10-15 minute pana acasa,nu ar fi fost nici o problema,dar dupa mersul ala turat si ingenuncheat din frana,pana acasa a fiert motorul .A doua zii a pornit mai greu si si scotea un fum alburiu,nu foarte dens,dar nu mai tragea deloc.Cu acceleratia la fund abia ajungea la 2000 de ture.Nu bolborosea in vasul de expansiune deloc.La un moment dat a inceput sa trepiteze motorul tare sub1500 de ture si am ajuns acasa cu greu unde oprita nu a mai pornit de loc.
Vreau sa incep prin a verifica daca nu e sarit de la punct,si abia dupa aceea sa vad de supape arse,induite,segmenti pistoane sparte.
Nu am gasit pe nimeni si nici o documemtatie care sa-mi explice care sunt semnele si cum se pune la punct motorul asta. Care ati putea sa ma ajutati cu sfaturi,sau cu documentatii,pentru punerea la punct,v-asi ramane dator.
Multumesc!
Vreau sa incep prin a verifica daca nu e sarit de la punct,si abia dupa aceea sa vad de supape arse,induite,segmenti pistoane sparte.
Nu am gasit pe nimeni si nici o documemtatie care sa-mi explice care sunt semnele si cum se pune la punct motorul asta. Care ati putea sa ma ajutati cu sfaturi,sau cu documentatii,pentru punerea la punct,v-asi ramane dator.
Multumesc!