MinoK
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare domnilor! si bine v-am gasit,acesta fiind primul meu msg. De o perioada am probleme cu acest "EGR". Nu tot timpul. Dar cea mai mare problema este ca nu gasesc la mana a doua. Am citit ca pt. modelul de pe Agila se poate demonta si curata ( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 ). Ceea ce as vrea sa stiu este daca acest lucru se poate face si la motorul Y20DTH. Nefiind un cunoscator mi-ar face placere sa "ascult" (citesc) diverse sfaturi / pareri. Va multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut. Binenteles ca se poate. Cauta o cheie torx pt. cele 3 suruburi de la capacul de plastic de pe motor. Dupa ce scoti capacul, cu aceeasi cheie, desfaci cele 2 suruburi care tin EGR-ul si il tragi usor afara dupa ce ii scoti furtunasul de vacum. Cureti cu WD 40 si cateva betisoare cu vata si ca sa verifici daca e bun apesi pe tija si pui limba pe gaurica unde vine furtunul de vacum. Daca dai drumul la tija ea trebuie sa ramana apasata pana cand iei limba. Daca se misca ai membrana sparta si probabil nu mai trage cum trebuie.
Se aprinde vreun bec in bord?
Se aprinde vreun bec in bord?
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
MinoK
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2007
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:................ daca se misca ai membrana sparta si probabil nu mai trage cum trebuie.
Se aprinde vreun bec in bord?
Se aprinde vreun bec in bord?
Da ! se aprinde un semn ce reprezinta forma motorului (fara cheita). Asta se intampla mai frecvent atunci cand nu exista turatii mari, de exemplu in circulatia din orase, ori cand opresc la semafoare. Motorul nu mai "trage", nu mai are forta. Parca au murit 30 de cai din cati are. Asta maxim 20-30 secunde, dupa care becul(semnul) se stinge si "caii" isi revin, motorul "trage" din nou. Dar conform celor ce mi-ati zis, voi incerca demontarea si curatarea, inainte de a comanda unul nou. Daca ar mai trebui sa stiu ceva ...
- dannek
- **
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
MinoK
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2007
- Mesaj Privat
Imi cer scuze deoarece revin atat de foarte tarziu, si va asigur de motive intemeiate, totodata apreciind faptul ca am gasit contul inca activ. Multumesc.
Vreau sa relatez foarte pe scurt ca problema nu a fost EGR-ul, undeva mai sus cred ca "dannek" imi sugera sa verific furtunele de vaccum. Inspirata povata. La vremea respectiva, eu am renuntat de mult si am predat-o mecanicului, care doua-trei zile la rand mi-a inlocuit si a reinlocuit tot felul de furtunase, analizand si testand dar fara rezultat, intr-un final ajungand sa inlocuiasca pompa de vaccum. Dupa ce a facut acest lucru problema a fost rezolvata. Am fost foarte multumit de munca depusa la acest service, cat si a interesului aratat. Ca o paranteza: diagnosticul la acest service, fiind furtunele de vaccum, la final, nu au vrut sa-mi spuna cauza reala a defectiunii, netaxandu-ma pentru piesa schimbata, doar pentru orele de lucru (care erau in limite normale). Am insistat , "deci care a fost problema ? " insa nu a vrut sa-mi spuna Dar cand am ajuns acasa, am vrut sa vad cum arata acele furtunase noi noute, observand cu aceasta ocazie ca pe pompa vaccum, sunt doua pete de vopsea, semne facute de obicei la auto-schrott- uri pe piesele date spre incercare. Intamplarea face ca cu ceva timp in urma, cand cautam EGR-ul, sa fac o poza motorului. Astfel am putut compara si a devenit evidenta reparatia facuta. Nici in ziua de azi nu vrea mecanicul sa-mi spuna cum a reusit sa inlature problema, si nici eu nu vreau sa-i ating mandria dezvaluindu-i descoperirea, accentuand astfel faptul ca a diagnosticat gresit.
Probabil ca el a castigat inca o treapta pe scara experientei, iar eu am fost foarte multumit, ramanandu-i client fidel, recomandandu-l tuturor.
Imi cer scuze daca am deviat un pic de la subiect, mi-as dori sa stiu ca exista mai multi oameni de genul acesta, ori sa se stie ca exista si astfel de oameni.
Cu respectele mele va multumesc pentru suportul acordat, si sper ca aceasta relatare sa fie de ajutor cuiva.
O zi deosebita va doresc tuturor
Vreau sa relatez foarte pe scurt ca problema nu a fost EGR-ul, undeva mai sus cred ca "dannek" imi sugera sa verific furtunele de vaccum. Inspirata povata. La vremea respectiva, eu am renuntat de mult si am predat-o mecanicului, care doua-trei zile la rand mi-a inlocuit si a reinlocuit tot felul de furtunase, analizand si testand dar fara rezultat, intr-un final ajungand sa inlocuiasca pompa de vaccum. Dupa ce a facut acest lucru problema a fost rezolvata. Am fost foarte multumit de munca depusa la acest service, cat si a interesului aratat. Ca o paranteza: diagnosticul la acest service, fiind furtunele de vaccum, la final, nu au vrut sa-mi spuna cauza reala a defectiunii, netaxandu-ma pentru piesa schimbata, doar pentru orele de lucru (care erau in limite normale). Am insistat , "deci care a fost problema ? " insa nu a vrut sa-mi spuna Dar cand am ajuns acasa, am vrut sa vad cum arata acele furtunase noi noute, observand cu aceasta ocazie ca pe pompa vaccum, sunt doua pete de vopsea, semne facute de obicei la auto-schrott- uri pe piesele date spre incercare. Intamplarea face ca cu ceva timp in urma, cand cautam EGR-ul, sa fac o poza motorului. Astfel am putut compara si a devenit evidenta reparatia facuta. Nici in ziua de azi nu vrea mecanicul sa-mi spuna cum a reusit sa inlature problema, si nici eu nu vreau sa-i ating mandria dezvaluindu-i descoperirea, accentuand astfel faptul ca a diagnosticat gresit.
Probabil ca el a castigat inca o treapta pe scara experientei, iar eu am fost foarte multumit, ramanandu-i client fidel, recomandandu-l tuturor.
Imi cer scuze daca am deviat un pic de la subiect, mi-as dori sa stiu ca exista mai multi oameni de genul acesta, ori sa se stie ca exista si astfel de oameni.
Cu respectele mele va multumesc pentru suportul acordat, si sper ca aceasta relatare sa fie de ajutor cuiva.
O zi deosebita va doresc tuturor