yokozuna
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2008
- Mesaj Privat
Va salut stimati colegi
Aprox. de un an sunt proprietarul unei Omega 1999 TD 2.5 caravan cutie automata.Problemele incep de la faptul ca stau in sudul Frantei si nu am la cine apela in afara de garajele oficiale si ei ma jecmanesc urat si nu nu fac nici treaba de ex. am facut schimbul de ulei(In urma cu 2 sapt) si cele 3 filtre 300 E, teoretic au facut o verificare generala a masinii (contracost) si totul e OK dar la o saptamana m-am uitat sub ea si am descoperit o scurgere destul de serioasa de ulei din diferential
O sa incep sa-mi enumar punctual problemele in speranta ca voi primi sfaturi utile:
1.Scurgerea de ulei din diferential este destul de serioasa, dar nu se aude nici un zgomot suspect;credeti ca mai rezista fara probleme aprox 2500 km pana ajung in tara?(in aprox 2 sapt vin acasa)
2.Masina are 249000 la bord si nu stiu daca a fost schimbat uleiul in cutie.Pretul primit de la mecanicii locali este de 350 E super exagerat.Am sunat la reprezentanta Opel Baia Mare, mi-au facut un pret de 6 mil(150 E-mult mai convenabil) dar nu imi pot face rost de filtrul de ulei ptr cutie, sa vin cu el de unde pot -puteti sa-mi recomandati un loc de unde pot achizitiona acest filtru?
Legat de cutie am o problema:cand incerc sa scot levierul schimbatorului din pozitia P la pornirea masinii am dificultati la a ridica clapeta, pare blocata o vreme.In orice alta pozitie daca este functioneaza impecabil.Daca locul e drept o las de obicei in N si trag frana de mana.Ce credeti ca este?
3.Am incarcat clima in aceasta vara, a mers o zi si de atunci nimic, mecanicii au zic sa schimbe .......mi-au facut o lista 5-600E si dupa aia am sanse sa mearga dar nu e sigur.
Azi am intrat sub ea si am vazut ca cele doua ventilatoare di fata radiatorului, care presupun ca sunt al compresorului de clima nu merg.am pornit motorul+ clima , nu merge
Incalzirea merge bine, sufla cu putere.Nu cunosc relatia dintre clima-incalzire daca este una
In incheiere vreau sa intreb daca-mi puteti recomanda un garaj saumecanic din zona Baia Mare la cine pot apela
Va multumesc pentru rabdarea dovedita daca ati ajuns pana la sfarsitul postului si pentru eventualele sfaturi sau comentarii
Aprox. de un an sunt proprietarul unei Omega 1999 TD 2.5 caravan cutie automata.Problemele incep de la faptul ca stau in sudul Frantei si nu am la cine apela in afara de garajele oficiale si ei ma jecmanesc urat si nu nu fac nici treaba de ex. am facut schimbul de ulei(In urma cu 2 sapt) si cele 3 filtre 300 E, teoretic au facut o verificare generala a masinii (contracost) si totul e OK dar la o saptamana m-am uitat sub ea si am descoperit o scurgere destul de serioasa de ulei din diferential
O sa incep sa-mi enumar punctual problemele in speranta ca voi primi sfaturi utile:
1.Scurgerea de ulei din diferential este destul de serioasa, dar nu se aude nici un zgomot suspect;credeti ca mai rezista fara probleme aprox 2500 km pana ajung in tara?(in aprox 2 sapt vin acasa)
2.Masina are 249000 la bord si nu stiu daca a fost schimbat uleiul in cutie.Pretul primit de la mecanicii locali este de 350 E super exagerat.Am sunat la reprezentanta Opel Baia Mare, mi-au facut un pret de 6 mil(150 E-mult mai convenabil) dar nu imi pot face rost de filtrul de ulei ptr cutie, sa vin cu el de unde pot -puteti sa-mi recomandati un loc de unde pot achizitiona acest filtru?
Legat de cutie am o problema:cand incerc sa scot levierul schimbatorului din pozitia P la pornirea masinii am dificultati la a ridica clapeta, pare blocata o vreme.In orice alta pozitie daca este functioneaza impecabil.Daca locul e drept o las de obicei in N si trag frana de mana.Ce credeti ca este?
3.Am incarcat clima in aceasta vara, a mers o zi si de atunci nimic, mecanicii au zic sa schimbe .......mi-au facut o lista 5-600E si dupa aia am sanse sa mearga dar nu e sigur.
Azi am intrat sub ea si am vazut ca cele doua ventilatoare di fata radiatorului, care presupun ca sunt al compresorului de clima nu merg.am pornit motorul+ clima , nu merge
Incalzirea merge bine, sufla cu putere.Nu cunosc relatia dintre clima-incalzire daca este una
In incheiere vreau sa intreb daca-mi puteti recomanda un garaj saumecanic din zona Baia Mare la cine pot apela
Va multumesc pentru rabdarea dovedita daca ati ajuns pana la sfarsitul postului si pentru eventualele sfaturi sau comentarii
- nitrouxm
- **
- 140 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
nitrouxm
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca poti completeaza nivelul de ulei la grup si mergi vreo 4-500 de km pe acolo apoi verifica-l iar ca sa-ti faci o idee cat pierzi pana acasa.......pentru ca nu e ok sa ramai fara ulei pe drum mai ales ca vii pe autostrada si acolo isi i-a turatii ridicate.
Pe la noi se gaseste un aditiv ce se pune in ulei sau in cutia de viteze care zic ei ca opreste scurgerile de ulei( reda elasticitatea cauciucului intarit.......blablabla) daca ai gasi merita incercat sa pui unul si poate scapi mai usor sau sa completezi ulei pe drum prin parcari daca nu e greu sa ajungi la grup pentru ca altfel iti gripezi grupul.
Pentru a schimba uleiul in cutie e mai bine sa mergi la reprezentanta ca nu multi se baga la cele automate iar filtrul de ulei il poti gasi si comanda la magazinele de piese auto pe alti producatori.
Pentru clima mergi la un meserias care are aparatele necesare , pentru ati baga substanta de contrast care evidentiaza fisurile instalatiei( sigur ai una de nu tine mai mult de o zi sau e o alta problema ca tine de senzori sau poate contacte imperfecte)
La cutie nu te pot ajuta cu nici un sfat pentru ca ma depaseste......asa ca DRUM BUN !
Pe la noi se gaseste un aditiv ce se pune in ulei sau in cutia de viteze care zic ei ca opreste scurgerile de ulei( reda elasticitatea cauciucului intarit.......blablabla) daca ai gasi merita incercat sa pui unul si poate scapi mai usor sau sa completezi ulei pe drum prin parcari daca nu e greu sa ajungi la grup pentru ca altfel iti gripezi grupul.
Pentru a schimba uleiul in cutie e mai bine sa mergi la reprezentanta ca nu multi se baga la cele automate iar filtrul de ulei il poti gasi si comanda la magazinele de piese auto pe alti producatori.
Pentru clima mergi la un meserias care are aparatele necesare , pentru ati baga substanta de contrast care evidentiaza fisurile instalatiei( sigur ai una de nu tine mai mult de o zi sau e o alta problema ca tine de senzori sau poate contacte imperfecte)
La cutie nu te pot ajuta cu nici un sfat pentru ca ma depaseste......asa ca DRUM BUN !
yokozuna
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2008
- Mesaj Privat
nitrouxm a scris:Daca poti completeaza nivelul de ulei la grup si mergi vreo 4-500 de km pe acolo apoi verifica-l iar ca sa-ti faci o idee cat pierzi pana acasa.......pentru ca nu e ok sa ramai fara ulei pe drum mai ales ca vii pe autostrada si acolo isi i-a turatii ridicate.
pot sa fac eu treaba asta, sau apelez la un garaj, daca pot cum?
- nitrouxm
- **
- 140 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Caras-Severin
nitrouxm
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat