Owidiu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 1.7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2009
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- teozuzu
- **
- 432 mesaje
- din 03 Feb 2009
- Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Prahova
teozuzu
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
decat sa faci remapare la maia andrei la eds, sa dai o carca de bani, mai bine mai pui niste banuti, mai astepti putin, si schimbi injectoare, turbina, intercooler... si o sa ai o putere mult mai mare, mult mai bine proportionata, si lucrezi cu piese noi, nu cu soft uri care pot sa forteze piesele imbatranite
Iti recomand sa mergi sa vorbesti cu un mecanic care se pricepe la opel uri. Scapi mai scump dar mai avantajos si mai sigur pt performanta!
Iti recomand sa mergi sa vorbesti cu un mecanic care se pricepe la opel uri. Scapi mai scump dar mai avantajos si mai sigur pt performanta!
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- teozuzu
- **
- 432 mesaje
- din 03 Feb 2009
- Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Prahova
teozuzu
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16v Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Se pot obtine mai multi cai numai din remap.... dar se va manifesta masina mai ciudat... Relanti instabil, crestere brusca a puterii la deschiderea turbinei, deci va smunci, de unde vor rezulta probleme cu capetele de planetare. A mea a ajuns pe la 115 CP din soft si catalizator golit. Nu am facut nici un dyno, puterea e estimativa in urma legalelor, unde tot ce era sub 115 CP am trimis acasa, eu la randul meu fiind scos de un golf de 120 cai cu evacuare schimbata total. Din punct de vedere al fiabilitatii... e mai bun softul de la EDS care duce la 98 sau TCM care duce la 90. Din punct de vedere al senzatiilor.... eu sunt fericit cu ce am acum.
- GL99VRC!
- ***
- 615 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu am remapare EDS de doi ani de zile pe masina si nu am avut probleme de genul:smucituri,relanti oscilant sau altele.Din contra sunt foarte multumit din toate punctele de vedere:consum ,comportare la drum,etc.Masina are putin peste 134 000Km reali.Poate conduci mai sportiv,eu...mai"mosnegeste",cam cum este normal.
radu89
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2009
- Mesaj Privat
- GL99VRC!
- ***
- 615 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Astra 2001 Y17DTI
- Galati
GL99VRC!
- Mesaje scrise: 615
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
GL99VRC! a scris:Eu am remapare EDS de doi ani de zile pe masina si nu am avut probleme de genul:smucituri,relanti oscilant sau altele.Din contra sunt foarte multumit din toate punctele de vedere:consum ,comportare la drum,etc.Masina are putin peste 134 000Km reali.Poate conduci mai sportiv,eu...mai"mosnegeste",cam cum este normal.
Am spus si eu mai sus ca remaparea de la EDS e de bun simt si e recomandata din punct de vedere al fiabilitatii. La mine se manifesta masina mai ciudat din cauza faptului ca s-a trecut peste limita de 30% in care se incadreaza majoritatea hartilor de remap. Relantiul este instabil din cauza avansului, smunceste cand intra turbina deoarece boost-ul este mai mare decat normalul si tot asa. Harta de remap e facuta pentru fuga, nu prea e facuta pentru mers normal... dar, in aproape 2 ani m-am obisnuit cu ea si ma declar mai mult decat multumit de performantele masinii.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Visse a scris:Am remap facut de Maiandrei , nu am probleme de relanti , iar de smucit nu smuceste cand ' intra turbosuflanta ' decat atunci cand o calci ceea ce mi se pare normal .
Asa cum am spus mai sus cu cateva posturi, eu nu am remap facut de EDS Romania, harta care o am eu pe masina e facuta de baietii de la Xtreme Chip si am ajuns pe la 115 CP. Nu am contestat niciodata calitatea remapului facut de baietii de la EDS, si chiar il recomand celor care vor remapare in limitele normalului. Am postat pe acest topic pentru a spune ca se poate scoate mai mult de 98 CP din remap, deoarece se spunea ca pentru a trece de aceasta limita, trebuie sa schimbi si internele. Deci rog a se citi toate posturile care le-am facut anterior, pentru a nu se ajunge la concluzii eronate.
aandrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut, eu am remap pe a mea (1.7CDTI) de la 100 la 130CP de 2 ani. Sincer va spun, daca e sa imi schimb masina, ii fac remap inca de la primii 100 km. Remapul nu are legatura cu relantiul sau cu orice altceva ... alea sunt alte probleme. Totul este sa ramai in limita a maxim 130% din puterea initiala a motorului. Nu de alta dar, daca vrei mai mult, de cele mai multe ori nu poate turbina sa dea atat aer de cat are nevoie motorul si atunci fortezi. Un remap reusit este acela care in momentul in care calci accerelatia, nu lasi in urma un nor de fum. Sincer, recomand remapul la orice diesel.
b77fda
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat