- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
ldivora a scris:@dj78lan: Sa ne spui si noua (noi nu iti dorim asta) daca ai reusit sa rupi un lant de distributie la un Opel
si eu sper sa nu se rupa .....dar eu vorbeam ipotetic (orice e din fier poate ceda la un moment dat..)
nu am spus ca am rupt lant...era acolo un DACA......in ipostaza ca o s ase rupa, preturile ar fi mult mai mari...
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Principalul avantaj este ca atunci cand nu porneste poti sa o tragi linistit pana porneste. Masinile cu distributia pe curea de regula nu se trag pentru pornire, se poate rupe cureaua sau sari de la punct.
Si daca ne gandim bine o curea de cauciuc 'armat' cu sfoara de matase e mai probabil sa se rupa decat un lant metalic.
Si daca ne gandim bine o curea de cauciuc 'armat' cu sfoara de matase e mai probabil sa se rupa decat un lant metalic.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
masina mea are pe bord cam 145000 km.nu cunosc daca sint reali sau nu dar cert este ca acum o luna am schimbat toata distributia si in afara de rola intinzatoare celelalte piese aratau impecabil! ce ziceti?nu zic ca nu ar fii mai bine pe lant dar si la curea se confirma fiabilitatea,nu credeti?si eu as mai vrea 19 kw in plus dar prefer in schimbul lor consumul de 6,5 l/100km si nu 9,5
zgomot al motorului redus
pornire impecabila
cantitati de lichide folosite mai mici
asa ca lantul este lant cureaua este curea!
totul are ratiuni economice in ziuz de azi!
ai bani ia-ti pe lant frate motorul!
zgomot al motorului redus
pornire impecabila
cantitati de lichide folosite mai mici
asa ca lantul este lant cureaua este curea!
totul are ratiuni economice in ziuz de azi!
ai bani ia-ti pe lant frate motorul!
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Cei care ma cunosc stiu ca nu obisnuiesc sa vorbesc aiurea, stiu ce zic, cu 10000 km inainte sa o scoata din circulatie a alezat motorul la ultima cota, cota 3, inainte de asta a fost rectificat arborele cotit si axa cu came a doua oara, cam cati km crezi ca are un motor bun care trebuie alezat a 3-a oara ??? . O are de noua si a facut taximetrie toata viata ei, pe timpul lui Ceasca ilegal, dupa aia legal. In plus de asta a facut cam 4 tururi ale Europei, si tara asta in lung si in lat. Cam atat, daca ai vreodata drum prin Neamt si sunt si eu pe acolo ti-o arat.
- felix12xwk
- *
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
ma refer in special la consumul in oras,eu circul mult in oras, si la faptul ca eu nu am avut initial posibilitatile de a cumpara o astra cu motor 2.0 si ca acum nu imi pare rau! atit!
am un prieten care a luat in acelasi timp cu mine o astra dar cu motor de 2.0 si in patru luni a facut cu ea 25000 de km si referitor la consum nu este prea multumit fata de a mea cu motor 1.7.atit!
am un prieten care a luat in acelasi timp cu mine o astra dar cu motor de 2.0 si in patru luni a facut cu ea 25000 de km si referitor la consum nu este prea multumit fata de a mea cu motor 1.7.atit!
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
clawoodiu a scris:sorin666 - sunt tare curios cum arata un "lant intins prin uzura" si ce valoare are respectiva uzura de poate influenta punerea la punct a injectiei
*
Nu cred ca e cazul sa ai o atitudine consescendenta, pentru mine e clar ca nu ai schimbat pana acuma nici un lant...
Daca tot e sa vorbim de D1300, la limita de uzura intre cele doua piese exista o diferenta de lungime de circa 2 CENTIMETRI, care pot fi compensati partial (sa zicem, pe jumatate...) in partea rolei intinzatoare, dar NU si in cealalta parte...
In cazul "harburilor" antice, asta nu e de loc critic, in schimb situatia se schimba in cazul motoarelor in care in lantul cinematic este introdusa si injectia...
Acestea fiind zise, daca asi avea de ales, asi alege, totusi, lantul, in schimb asi dori ca cei carora li s-a rupt cureaua PERSONAL (nu "din auzite" de la mecanici, de la amici, din reviste, etc...) sa se anunte, in conditiile in care piesa a fost de calitate, schimbata la timp si contorul "pe bune" incidentele sunt rarisime, practic inexistente...)
Dupa mine, criteriul curea/lant este un NON-CRITERIU, sau cel mult unul secundar...