- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
va salut
am o mica mare problema,am un preten cu.n astra h din 2005,luata de 2 ani,are acum cca 230mii km,achizitionata la 157mii km,azi a patit sa faca o diagnoza la motor si a constatat ca injectoarele nu lucreaza cum trebe, 0.15 , 0.89 , 0.18 , 1.25 , parametri la care lucreaza injectoarele,
deci? care sunt parametrii la care ar trebui sa lucreze acele valori,caci cel ce mi.a fa cut acea diagnoza a spus ca ar trebuii schimbate toate,si ca ar avea el sh,si care ar fi dus din acele injectoare,si daca se pot reconditiona.
am gasit ceva injectoare SH la 550 ron bucata si noi la 1435 ron bucata.
astept ceva pareri si sugestii
multumesc
am o mica mare problema,am un preten cu.n astra h din 2005,luata de 2 ani,are acum cca 230mii km,achizitionata la 157mii km,azi a patit sa faca o diagnoza la motor si a constatat ca injectoarele nu lucreaza cum trebe, 0.15 , 0.89 , 0.18 , 1.25 , parametri la care lucreaza injectoarele,
deci? care sunt parametrii la care ar trebui sa lucreze acele valori,caci cel ce mi.a fa cut acea diagnoza a spus ca ar trebuii schimbate toate,si ca ar avea el sh,si care ar fi dus din acele injectoare,si daca se pot reconditiona.
am gasit ceva injectoare SH la 550 ron bucata si noi la 1435 ron bucata.
astept ceva pareri si sugestii
multumesc
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
probleme cu masina au inceput,in mers pierde din putere si tremura motorul in sarcina,pe liber sau relanti nu se intimpla nimic rau,doar ca nu se mai tureaza mai mult de 4000 rpm,eu am o vectra GTS si 120 cp si.n turatie se duce undeva de 5500rpm cu pedala la capat,
aco_008, eu am intrebat care ar fi valorile sale reale in care parametri lucreaza un injector,caci dupa aia stabilesc eu daca trebe sau nu schimbate toate sau doar care am nevoie,
daca cel ce mi.a facut diagnoza vrea sa scape de acele injectoare si.mi baga mie pe gat ca ele trebe schimbate si sa nu fie altceva defect de.mi dadea acele tremuri la motor,pina sa ma duc sa fac diagnoza am scos mai intai borna la baterie am lasat.o cca 15 min,dupa care am repus.o la loc si vreau sa zic ca masina nu a mai facut acel tremurat in sarcina,doar ca statea pe bord aprins semnul de pompa.
am plecat cu masina vreo 23 km si nici un o problema,nu a mai tremurat,si atunci am zis sa.i fac o diagnoza sa sterg eventualele erori date de calculator,si acum merge super ,ca inainte,doar ca mi.a zis sa.i cumpar injectoarele caci trebe schimbate unul ca este mai grav undeva de 0.98\1.05\1.15,asa oscileaza pe diagnoza, si ma gandeam ca sar gasi undeva de rectificat,de reconditionat,sau eventual ceva preturi la SH si noi
multumesc
aco_008, eu am intrebat care ar fi valorile sale reale in care parametri lucreaza un injector,caci dupa aia stabilesc eu daca trebe sau nu schimbate toate sau doar care am nevoie,
daca cel ce mi.a facut diagnoza vrea sa scape de acele injectoare si.mi baga mie pe gat ca ele trebe schimbate si sa nu fie altceva defect de.mi dadea acele tremuri la motor,pina sa ma duc sa fac diagnoza am scos mai intai borna la baterie am lasat.o cca 15 min,dupa care am repus.o la loc si vreau sa zic ca masina nu a mai facut acel tremurat in sarcina,doar ca statea pe bord aprins semnul de pompa.
am plecat cu masina vreo 23 km si nici un o problema,nu a mai tremurat,si atunci am zis sa.i fac o diagnoza sa sterg eventualele erori date de calculator,si acum merge super ,ca inainte,doar ca mi.a zis sa.i cumpar injectoarele caci trebe schimbate unul ca este mai grav undeva de 0.98\1.05\1.15,asa oscileaza pe diagnoza, si ma gandeam ca sar gasi undeva de rectificat,de reconditionat,sau eventual ceva preturi la SH si noi
multumesc
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Daca injectoarele sunt bosch se pot reconditiona la bosch service. Nu stiu daca in Neamt aveti, daca nu dai o fuga pana la cel mai apropiat. Din cate imi amintesc (din auzite) costa in jur de 500 lei de bucata reconditionarea. Legat de turatie, poate sa fie din mai multe cauze. Cel mai bine faci o diagnoza la altcineva si compari rezultatele.
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
sal
am facut si.n alta parte o diagnoza,si injectoarele arata cam asa 0.19\ 0.67\ 0.98,1.34 \ 1.57,1.21.
mi.a masurat injectoarele si cu niste masuratori de pe retur sa vada cat si cum pierde,eprubetele sunt gradate de la 1 la 10 si normal ele trebe sa stea undeva intre 4 si 5,si ale mele stau undeva intre 7.si 8 doar 2 din ele.
in fine decat sa dau pe reconditionat 500 ron buc, reconditionat mai bine caut SH sa vad pe unde gasesc
multumesc
am facut si.n alta parte o diagnoza,si injectoarele arata cam asa 0.19\ 0.67\ 0.98,1.34 \ 1.57,1.21.
mi.a masurat injectoarele si cu niste masuratori de pe retur sa vada cat si cum pierde,eprubetele sunt gradate de la 1 la 10 si normal ele trebe sa stea undeva intre 4 si 5,si ale mele stau undeva intre 7.si 8 doar 2 din ele.
in fine decat sa dau pe reconditionat 500 ron buc, reconditionat mai bine caut SH sa vad pe unde gasesc
multumesc
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
Parerea mea mai bine le reconditionezi la un service Bosch cum a spus si colegul mai sus decat sa iei SH ca reconditionatul se repara cu piese originale si noi decat un SH care nu stii ce uzura are si cum sunt.
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
poti sa incerci un "italian tune-up" inainte sa te apuci de schimbat injectoarele http://www.google.ro/search...&aq=f&oq=
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
opelgts2 a scris: in fine decat sa dau pe reconditionat 500 ron buc, reconditionat mai bine caut SH sa vad pe unde gasesc
SH nu o sa gasesti mai ieftin de 150 de euro. Sau hai sa nu fim pesimisti, 600 de lei. Deci daca ti le reconditioneaza cineva cu 500 de lei/bucata, nu mai sta pe ganduri!
Si ca sa-ti impartasesc din propria mea experienta cu injectoarele:
-curatarea chimica=zero!(chiar mai mult, la mine in loc sa se remedieze problema cu singurul injector cu figuri, le-a curatat definitiv si pe cele 3 care mai erau bune)
-injectoarele nu se strica niciodata doar cate unul. Deci pregateste-te sa le schimbi pe toate.
-daca ti-ai facut diagnoza cu tech II, cifrele pe care le-ai dat sunt eronate. In mod normal, un injector care trebuie schimbat se vede pe tech cu valoare peste 1.3-1.4. Daca trece de 1.0 deja trebuie sa incepi sa-ti pui probleme. Dar masina are un sistem care compenseaza defectul unui injector. De exemplu, daca la injectorul 4 iti indica 1.5, atunci suma valorilor pentru celelalte 3 injectoare va fi -1,5, si suma celor 4 valori pentru toate injectoarele va fi 0. In situatia asta, se schimba/repara injectorul 4, si se masoara iar valorile, pentru a stabili care e urmatorul.
PS: la mine a murit unul, am facut curatare, nu s-a intamplat nimic, l-am schimbat, si dupa max 2 sapt au picat celelalte 3, toate pe rand intr-o singura zi(de fapt intr-un interval de 24 de ore). Solutia: le-am schimbat pe toate 4. Sper sa nu fie cazul si la tine.
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
ionutz2008
aco_008
claudiu__
va multumesc tuturor.
intradevar injectorul 2 si 4 fac foarte mari probleme,trec valorile de la 0.89 la 1.15 foarte repede,
plus ca mi sa mai pus niste eprubete pe retur sa se vada cat de repede pierde din presiune,acele eprubete fiind marcate de la 1 la 10 si normal ar trebui sa stea undeva intre 4 si 5 pe gradatia si ele trec de 8 chiar la 9 si.un pic se ridica,a zis ca pe diagnoza mai da si eronat nu foarte mul ,dar cu eprubetele nu poate da eronat,si la fel au iesit cam toate in prag de cadere,unul singur ce si.a mentinut valorile in rest toate sau cam intrecut pe ele insusi
am sa incerc sa cat o reprezentanta bosch
ca preturi de achizitie am gasit
SH la 550 ron cu conditia sa le montez la acea persoana ,care.mi face si diagnoza sa,i vad parametrii
Noi la 1475 ron pret exprimat per bucata,la fel cu garantie originale bosch.
va multumesc,
aco_008
claudiu__
va multumesc tuturor.
intradevar injectorul 2 si 4 fac foarte mari probleme,trec valorile de la 0.89 la 1.15 foarte repede,
plus ca mi sa mai pus niste eprubete pe retur sa se vada cat de repede pierde din presiune,acele eprubete fiind marcate de la 1 la 10 si normal ar trebui sa stea undeva intre 4 si 5 pe gradatia si ele trec de 8 chiar la 9 si.un pic se ridica,a zis ca pe diagnoza mai da si eronat nu foarte mul ,dar cu eprubetele nu poate da eronat,si la fel au iesit cam toate in prag de cadere,unul singur ce si.a mentinut valorile in rest toate sau cam intrecut pe ele insusi
am sa incerc sa cat o reprezentanta bosch
ca preturi de achizitie am gasit
SH la 550 ron cu conditia sa le montez la acea persoana ,care.mi face si diagnoza sa,i vad parametrii
Noi la 1475 ron pret exprimat per bucata,la fel cu garantie originale bosch.
va multumesc,
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- opelgts2
- OP
- 159 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Vectra 2005 Z1.9DT
- Neamt
opelgts2
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2005 Z1.9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
dorum76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
ionutz2008 a scris:Parerea mea mai bine le reconditionezi la un service Bosch cum a spus si colegul mai sus decat sa iei SH ca reconditionatul se repara cu piese originale si noi decat un SH care nu stii ce uzura are si cum sunt.
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .
Eu le-am reconditionat si sunt foarte multumit la Bosch Sos.Alexandriei unde au un stand de probe computerizat si mecanici priceputi nu pe "genunchi" unde mai pui ca ai si garantie .
salutare....poti te rog sa-mi spui pe unde pe sos alexandriei este service-ul bosch......ai idee astia fac si diagnoza acolo?...crezi ca-mi pot stabili de la ce este o intrerupere an mers? multzam
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- meshterul
- **
- 126 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2005 z17dth
- Bacau
meshterul
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ati gasit in Op.com cum se citesc injectoarele ?Si de fapt ce reprezinta citirea? cantitatea de comb pe retur intr-un anumit timp?
Opel Astra Z19DT - 88kw - 120 cp
Am avut un 0002(52) -control presiune rail nu este in domeniu.
Masina dadea in nas la turatii joase, se aprindea martorul in bord si in acel moment nu mai puteam tura, statea la ralanty dar neregulat, de pornit pornea dar cu un mers neregulat. Am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune(de fapt am schimbat toata rampa). Surpriza! nu mai am nici un cod de defectiune dar masina nu merge cum mergea inainte. La ralanty merge acum perfect dar intre 2000 si 2500 rot/min ,,intrerupe,, de zici ca-i Dacia.
Ce parere aveti ?
Opel Astra Z19DT - 88kw - 120 cp
Am avut un 0002(52) -control presiune rail nu este in domeniu.
Masina dadea in nas la turatii joase, se aprindea martorul in bord si in acel moment nu mai puteam tura, statea la ralanty dar neregulat, de pornit pornea dar cu un mers neregulat. Am schimbat regulatorul de presiune de pe rampa de inalta presiune(de fapt am schimbat toata rampa). Surpriza! nu mai am nici un cod de defectiune dar masina nu merge cum mergea inainte. La ralanty merge acum perfect dar intre 2000 si 2500 rot/min ,,intrerupe,, de zici ca-i Dacia.
Ce parere aveti ?