ebh a scris: corsa1.2tw a scris:eu mor pe aia care stau cu piciorul pe pedala de frana la semafor!!! ... si mai au si stopuri de stopuri... ca ajung acasa bronzat pe fata!
cunoastem.... 😢
unii mai au scuza ca au cutie automata da' marea majoritate nu.
ma rog, pe mine ma deranjeaza si cei care semnalizeaza cand stau la stop (daca sunt in fata mea)... in timp ce stau (pe rosu), bineinteles. asta e.. sunt eu mai sensibil 😊
LE: mi-am amintit... marea majoritate pe care i-am vazut eu cu ceata aprinsa erau logan-uri... ![Question](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Stai putin ca nu e chiar asa...
Daca nu stai cu piciorul pe frana, masina poate sa mearga inainte sau inapoi la foarte multe semafoare din tara asta, si nu scrie la nici un semafor ca stai in panta, iar daca se intampla sa se miste si sa loveasca o alta masina nu cred ca platesti tu eventualele despagubiri. O solutie ar fi sa tragi frana de mana, dar e destul de incomod sa tragi frana din 50 in 50 cm ( cum se circula in Buc ), si mai exista si diferenta aceea de 1-2 secunde intre verde si plecarea de pe loc provocata de miscarile ce trebuie facute ca sa pleci. Si stii ce claxoane se aud cand nu pleci in secunda cand s-a pus verde.......
Legat de semnalizare, poate e bine, poate nu. Sa stii ca si cel din masina poate este deranjat de acel ticait aferent semnalului (sau nu daca are muzica data tare..). Dar prefera sa mearga legal, sa avertizeze asupra intentiei de schimbare a directiei. Nu stiu cat de mult iti convine sa se faca verde si cel din fata ta sa mearga 50-100m cu 10km/h fara sa mai accelereze, iar tu sa prinzi rosu, doar din cauza ca el face stanga sau dreapta iar tu nu stii asta din cauza ca el nu semnalizeaza. La fel, cat de des crezi ca ar pune unul semnal in trafic daca la semafor nu are timp sa puna semnal?
Legat de becurile de ceata, asta e alta problema. Ele au un scop si ar trebui folosite doar in acel scop.