d69fbx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
Datele tehnice sunt urmatoarele: Opel Vectra A, benzina 1,6
Problema ar fi urmatoarea: daca apas mai "agresiv" pedala de acceleratie masina merge in "suturi" pana prinde in viteza; daca apas pedala progresiv totul e ok. Si inca un aspect caree sigur are legatura cu aceasta problema: in relanti daca apas brusc acceleratia motorul are tendinta sa se inece.
de altfel totul e ok, masina porneste " la sfert" iar alte probleme nu am.
Aveti idee ce ar putea fi?
Multumesc
Problema ar fi urmatoarea: daca apas mai "agresiv" pedala de acceleratie masina merge in "suturi" pana prinde in viteza; daca apas pedala progresiv totul e ok. Si inca un aspect caree sigur are legatura cu aceasta problema: in relanti daca apas brusc acceleratia motorul are tendinta sa se inece.
de altfel totul e ok, masina porneste " la sfert" iar alte probleme nu am.
Aveti idee ce ar putea fi?
Multumesc
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
d69fbx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
d69fbx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
Bujiile sunt schimbate anul trecut, fisele par ok nu sunt murdare;ma gandeam totusi sa imprumut niste bujii de la cineva si sa vad daca problema persista; in afara de bujii ce ar mai trebui verificat totusi?; repet problema se manifesta doar la apasarea brusca a acceleratiei ca si cum nu ar primi pe moment benzina suficienta.
Iar ce am mai schimbat sigur nu are legatura deoarece simptomele erau dinainte(kit ambreiaj,ulei, filtru ulei,ceva pe la directie,radiator si cam atat).
Iar ce am mai schimbat sigur nu are legatura deoarece simptomele erau dinainte(kit ambreiaj,ulei, filtru ulei,ceva pe la directie,radiator si cam atat).
- ctincristi
- *
- 17 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Bucuresti
ctincristi
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
poate fi si pompa si aprinderea etc...la mine e ceva similar doar la scara mult mai mica si am rezolvat schimband marca si tipul benzinei..si benzinaria ..dar mai am si eu o nelamurire...e normal sa fluctueze lumina plafonului de exemplu la peste 4000rpm..asa patesc eu cand fac proba...inteleg ca aprinderea cere mult curent la turatia asta dar nu ar trebui si acumulatorul sa dea curent pe masura, atata timp cat si el primeste energie prin cureaua de transimisie (energie mecanica;) ?
d69fbx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am inlocuit bujiile si nici o schimbare...
Mi-a vandut cineva un pont ca daca a fost schimbata cureaua de distributie (eu nu am schimbat-o dar vechiul proprietar a schimbat-o anul trecut asa ca nu are nici macar 10.000 km) cica e posibil sa nu fi fost montata corect la nu stiu ce semne si sa fie un oarecare decalaj la aprindere (sunt incepator la mecanica ).
Maine merg la mecanic sa verifice acest aspect.
Cu benzina nu stiu ce sa zic..folosesc benzina de 95 de la Lukoil..ma gandeam ca urmatorulk plin sa pun de 98
Va tin la curent
Cu becul din plafoniera am sa verific si eu..te referi la 4000 de rotatii in relanti sau in mers?
Mi-a vandut cineva un pont ca daca a fost schimbata cureaua de distributie (eu nu am schimbat-o dar vechiul proprietar a schimbat-o anul trecut asa ca nu are nici macar 10.000 km) cica e posibil sa nu fi fost montata corect la nu stiu ce semne si sa fie un oarecare decalaj la aprindere (sunt incepator la mecanica ).
Maine merg la mecanic sa verifice acest aspect.
Cu benzina nu stiu ce sa zic..folosesc benzina de 95 de la Lukoil..ma gandeam ca urmatorulk plin sa pun de 98
Va tin la curent
Cu becul din plafoniera am sa verific si eu..te referi la 4000 de rotatii in relanti sau in mers?
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- robertt_rct
- **
- 322 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
obiwankenobi a scris:Primul lucru care l-as face eu ar fi sa verific filtrul de benzina.Adica se demontea-za si sufli in el.Daca nu trece aerul atunci il schimbi si vezi ce se intimpla mai departe.
cum dracu sa sufli in el
scuzati expresia. il schimbi si cu asta-basta. doar nu costa o avere.... filtrele sunt foarte importante. nu trebuie sa se imbacseasca sau sa se infunde ca sa le schimbi. cu cat mai des, cu atat mai bine.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
d69fbx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie:
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ce sa spun..multe pareri am auzit precum ca la masina asta sa nu o bruschezi ca nu-i place ..dar ce ma deranjeaza este ca uneori chiar ai nevoie sa "tasnesti" un pic mai tare si nu prea ma pot baza prea tare pe asta.
Apropo..si la voi este atat de sensibila masina la schimbatul vitezelor?..la mai putin de 2000 de ture vrea obligatoriu schimbata viteza..uneori la viteza f mica nici a doua nu vrea mearga si trebuie sa schimb in prima treapta care inevitabil intra mai greu daca masina este in miscare...ciudat, poate nu m-am obisnuit eu inca.
Apropo, unde este situat catalizatorul?
Si evacuarea unde anume poate sa fie infundata?
Apropo..si la voi este atat de sensibila masina la schimbatul vitezelor?..la mai putin de 2000 de ture vrea obligatoriu schimbata viteza..uneori la viteza f mica nici a doua nu vrea mearga si trebuie sa schimb in prima treapta care inevitabil intra mai greu daca masina este in miscare...ciudat, poate nu m-am obisnuit eu inca.
Apropo, unde este situat catalizatorul?
Si evacuarea unde anume poate sa fie infundata?
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal am un opel vectra b din 96 1.6 16 v am probleme cu rwlantiul ramane turat in tinpul mersului la 1500 isi revine cand si cand iar dc opresc motorul isi mai revine la 900 turatii nu stiu ce are si cand bag piciorul in el nu se mai infige cum se infigea o data de ma baga in scaun.care sa fie problema?
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal vreau si eu sa stiu ce bujii sa iau pt un vectra b 96 motor 1.6 16 v sa vad dc mai ramane turata ca am inteles ca de aici ar fii o problema.chestia e ca masina a stat cred ca 1 an pe putin fara a mai fii pornita dar cand am luat o a mers ok ma baga in scaun cand o calcam acu nu mai are putere cand ramane turata la 1500 in rest porneste ok si franele nu mi lucreaza pe spate se vede pe discuri repet masina a stat 1 an.ce flacon pt injectoare sa i bag sa le curete ca nu stiu am bagat de curand un adeziv 2+2 pt instalatia de alimentare nu scra de injectoare.help mee
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
salfkm- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1992 C16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut,ce cod de motor ai?Schimbati bujiile,verifica contactele de la fise(cere imprumut de la cineva ca sa fi sigur ca nu sunt fisele de vina) si daca tot nu se rezolva problema atunci mai mult ca sigur ca este pompa de benzina.Du-te la un service si le dai la baieti de o bere si roaga-i sa iti verifice presiunea la pompa de benzina.Daca tipul de motor este C16NZ atunci presiunea trebuie sa fie de 0,9 bari.
cosmind
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am avut si eu aceeasi problema la un Vectra din 92 motor C16NZ (la apasarea brusca a acceleratiei mergea in suturi, parca se inneca). Am scimbat bujiile, fisa si filtrul de benzina, dar fara nici un rezultat . Dupa un timp (cateva luni) nu am mai observat aceste trepidatii la accelerare...insa nu stiu nici pana in ziua de azi care a fost problema, dar am cate dubii: 1. una din cauze cred, ar fi benzina - de atunci (1996) alimentez numai EFIX de la rompetrol si, 2. bateria era foarte veche si m-a lasat in drum, adica nu a vrut sa mai porneasca...nu mai avea putere sa invarta aproape deloc electromotorul. Nu stiu care a fost cauza intreruperilor dar repet ca aceasta problema nu mi-a mai aparut de mai bine 1 an .