Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • maxim007

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna...
Am un signum 1.9 cdti 150 cp....si de 1 saptamana,dimineata cand pornesc motorul dupa 20-30 secunde trepideaza un pic motorul de 4-5 ori...simtom de injector infundat...sau mai bine seamana ca si cum ai slabi o conducta la injectoarele de pe motoarele diesel vechi(clasice) nu e tacanit...doar ca il simt in masina si in schimbator un pic....dupa aceea dispare si totul merge bine...
Ce sa fie acea bataie?
Daca a patir cineva asa ceva sa imi spuna si mie...
Sa fie un inceput de terminare injector?Daca da...ar merita sa iau altul(ele) second hand?
http://www.vectra-c.com/for...hread.php?t=87053
ca noi ma gandesc ca issss ceva foi....
Si inca o mica nelamurire....am roti pe 17 si vreau sa le schimb pe 16....merg cauciucuri 205/60/16?pe vectra c sau signum?Are cineva asa dimensiuni?sau doar pe 55...?
Skip ads

  • Roly

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Exact asa face motorul si la mine si nu stiu din ce cauza( numai la prima pornire dimineata , in rest nu mai apare acest "trepidat".
  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
si la mine face la fel..deci asta e masina:)
  • Vectra GTS1.8

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut. daca mai vrei sa schimbi jantele am eu jante pe 16'' orig de la vectra 1.9 si eu as vrea pe 17''... spune-mi daca ai vrea,de potrivit se potrivesc sigur.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine tremura...
Eu am reparat un injector, am fost la un nene si mi-a inlocuit DIUZA. Masina trepida dimineata(rau) dar si cand era motorul cald.

Asta se intampla acum o luna.

Acum trepideaza dimineata, dar nu stiu daca este de la vre-un injector(ca acum o luna , baietii mi-au zis ca ala a fost singurul cu probleme), sau de la bjiile de incandescenta(desi n-am eroare de bujii)

Se poate sa nu lucreze 100 % corect vre-o bujie, ma gandesc eu ...

Daca as gasi eu sa cumpar inca 3 DIUZE le-as inlocui chiar eu Very Happy
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daca face ca in filmuletu din linku respectiv sunt clar bujiile.

https://www.clubopel.com/vie...asc&start=460
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Daca face ca in filmuletu din linku respectiv sunt clar bujiile.

https://www.clubopel.com/vie...asc&start=460


Multumesc pentru Info !

Nu face chiar asa rau, si trepidatul nu este asa regulat.
Desi nu am eroare de bujie arsa, ma gandesc ca e vre-una care nu lucreaza bine. Maine le fac o proba la baterie.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La masina din film erau duse 3 buji de aia facea asa urat.

Sper sa nu se supere Mircea pe mine ca ii dau materialu ca exemplu:d.
  • axe
  • *
  • 38 mesaje
  • din 10 Aug 2009
  • Insignia 2016 A20DTR
  • Constanta
  • axe

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2016 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut
am la 200 EUR

maxim007 a scris:Buna...
Am un signum 1.9 cdti 150 cp....si de 1 saptamana,dimineata cand pornesc motorul dupa 20-30 secunde trepideaza un pic motorul de 4-5 ori...simtom de injector infundat...sau mai bine seamana ca si cum ai slabi o conducta la injectoarele de pe motoarele diesel vechi(clasice) nu e tacanit...doar ca il simt in masina si in schimbator un pic....dupa aceea dispare si totul merge bine...
Ce sa fie acea bataie?
Daca a patir cineva asa ceva sa imi spuna si mie...
Sa fie un inceput de terminare injector?Daca da...ar merita sa iau altul(ele) second hand?
http://www.vectra-c.com/for...hread.php?t=87053
ca noi ma gandesc ca issss ceva foi....
Si inca o mica nelamurire....am roti pe 17 si vreau sa le schimb pe 16....merg cauciucuri 205/60/16?pe vectra c sau signum?Are cineva asa dimensiuni?sau doar pe 55...?

  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
si la mine face la fel dimineata dar ii trece peste cateva secunde.daca ii dai de cap sa mi spui si mie ce este:)
  • Tot eu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie de la cablajul celui de-al treilea injector. E o problema comuna motoarelor de 150 de cai. Wink Trebuie schimbat cablul.
  • MariusOA

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine trepideaza putin in aceeasi situatie, dimineata, sau cand motorul e rece. Dar e f greu sesizabil, abia ca se simte trepidatia aia, e intrerupta, face de cateva ori in aprox 30 sec dupa care dispare. Cat despre masina nu ii lipseste nimic, si diagnoza in parametri normali Smile Vorba colegului, asta e motorul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eeee...trepidatie la relanti poate aparea din cauza cablajului la injectorul nr.3. La mine se simte o diferenta in bine dupa schimbare. Alta chestie pentru relanti instabil poate fi admisia (tija swirl). Si injector infundat poate fi o chestie.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Eu am urmatoarea problema: se accelereaza greu , se aude un "rontait" la motor, daca pun surubelnita pe primul injector din dreapta cum te uiti la masina (si pun coada la ureche) se aude un zanganit mai pregnant decat la celalalte 3. ( MAF =OK, tija swirl Ok, EGR etc toate curatate)

Am masurat parametrii pt injectoare si am ceva de genul:

Turatie motor 916
Deviatie cantitate injectata cilindru 1 : 5,17 mg/cursa
'-" 2 :-5.09
"-" 3 :-0.45
"-" 4 : 0.28
Ce sa inteleg din masuratorile astea? E stricat injectoru nr 1? e cel din dreapta cum te uiti la masina?
In afara de asta, masina trepideaza la turatii mai mici de 1500.

Masina porneste fara probleme , o am de 3 saptamani nu am inscris-o inca, a stat 2 ani pe bara.

Multumesc// Catalin


Opel signum Z19dth
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Unul din injectoarele 1 sau 2 e varza rau de tot. Nu-ti pot pune exact care pentru ca unul lucreaza sa echilibreze.

Testeaza-le la un service sa vezi cantitatile de pe retur.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dar cum sunt numerotati cilindrii? cel mai din dreapta cum te uiti la motor cu capota deschisa este 1? ( adica din partea opusa distributiei)? ala mi se pare dupa zgomotul pe care il face ca ar fi defect
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
1 e inspre distributie.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR