mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
sunt nou pe acest forum si vin aici pentru a ma lamuri
am un opel astra g din 99, motor 2000 cm, este vb de cel de 60 de kw (82 cp), masina nu are intercooler si as dori sa-i pun, acum intrebarea care e? daca eu vreau sa pun intercooler pe acest motor trebuie sa ii schimb si turbina? iar daca am pus intercoolerul ii maresc si putearea? adica ii mai dau ceva cai in plus?
turbina ar fi acceasi din ce am vazut eu numai ca motoarele cu intercooler au in plus la turbina sitemul ala de tubulatura diferit...va rog sa-mi dati o parere
multumesc
am un opel astra g din 99, motor 2000 cm, este vb de cel de 60 de kw (82 cp), masina nu are intercooler si as dori sa-i pun, acum intrebarea care e? daca eu vreau sa pun intercooler pe acest motor trebuie sa ii schimb si turbina? iar daca am pus intercoolerul ii maresc si putearea? adica ii mai dau ceva cai in plus?
turbina ar fi acceasi din ce am vazut eu numai ca motoarele cu intercooler au in plus la turbina sitemul ala de tubulatura diferit...va rog sa-mi dati o parere
multumesc
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
ma refeream la schimbatul intercoolerului si a tubinei cateva sugestii, un mecanic mi-a zis ca se poate schimba si o va aduce la 100 de cai daca ii pun intercooler si-i inlocuiesc turbina (sau pot sa-i las turbina asa si sa-i cumpar doar tubulatura care vine la intercooler)
consumul va scadea zice el...rog pe cei care au facut asa ceva sa-mi spuna ca am tot citit pe toate forumurile si nu gasesc nimic...chiar sa nu se modifice nimic daca schimb astea? nu-mi vine sa cred intrrucat motoarele sunt la fel
consumul va scadea zice el...rog pe cei care au facut asa ceva sa-mi spuna ca am tot citit pe toate forumurile si nu gasesc nimic...chiar sa nu se modifice nimic daca schimb astea? nu-mi vine sa cred intrrucat motoarele sunt la fel
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
1. Nu mai insista cu intrebarile, asteapta si ti se va raspunde.
2. Decat sa schimbi tot ce zici tu acolo si sa iasa ceva nesigur mai bine schimbi motorul, sau de ce nu, masina. Da-i un mesaj privat lui @Maiandrei si te lamureste el cu remaparea. Daca turbina ta nu are intercooler inseamna ca nu-i trebuie. Sunt aproape sigur ca nu e la fel cu cea de pe y20dth.
2. Decat sa schimbi tot ce zici tu acolo si sa iasa ceva nesigur mai bine schimbi motorul, sau de ce nu, masina. Da-i un mesaj privat lui @Maiandrei si te lamureste el cu remaparea. Daca turbina ta nu are intercooler inseamna ca nu-i trebuie. Sunt aproape sigur ca nu e la fel cu cea de pe y20dth.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Pentru inceput vorbeste cu Maiandrei , el este SINGURUL de pe acest forum care-ti va da explicatiile cele mai corecte . Poti face remaparea in stadiul actual si ajungi undeva la 116 Cp dar daca poti pune si un intercooler vei creste cu cativa caluti , spun asta pentru un coleg de forum , vecin cu mine are o masina cu motor ca al tau si a facut remapare la Maiandrei si este fff multumit de ce masina are acum ,cer scuze daca am postat acest raspuns in afara topicului .
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Neata, asa este.
Desi par identice, turbinele de 2.0 diesel sunt diferite.
Astfel, turbina de Y20DTH PSG16 este cea mai eficienta iar cea de X20DTL este cea mai slaba. Cea de X/Y20DTH PSG5 este undeva la mijloc.
Nu am experimentat instalarea unui intercooler pe X20DTL, dar nu cred ca are cu ce sa dauneze. Ca si efect advers - o intarziere in raspunsul pedalei (lag), din cauza cresterii volumului admisiei.
Desi par identice, turbinele de 2.0 diesel sunt diferite.
Astfel, turbina de Y20DTH PSG16 este cea mai eficienta iar cea de X20DTL este cea mai slaba. Cea de X/Y20DTH PSG5 este undeva la mijloc.
Nu am experimentat instalarea unui intercooler pe X20DTL, dar nu cred ca are cu ce sa dauneze. Ca si efect advers - o intarziere in raspunsul pedalei (lag), din cauza cresterii volumului admisiei.
mavster
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat