ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor!am o vectra a din 1993 proaspat achizitionata.....si am obervat ca are o problema:daca o accelerez ,cam pe la 1500 de ture(asa aproximez pt ca nu am turometru n bord)incepe sa dea rateuri..motoru merge intrerupt...iar daca is in trafic "da in nas".daca cresc turatia sau o scad , motoru merge normal....fisele si bujiile au fost schimbate.cateodata mi se mai aprinde becu portocaliu dela motor dar s stinge dupa o perioada ,fostu propietar spunand ca i de la sonda lambda cauza..imi puteti da un sfat?
multumesc anticipat
Ultima modificare făcută de ciresel la Mie 04 Nov, 2009 5:49 pm, modificat de 2 ori în total
multumesc anticipat
Ultima modificare făcută de ciresel la Mie 04 Nov, 2009 5:49 pm, modificat de 2 ori în total
- poe
- **
- 205 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
buna seara din nou....astazi am facut testul cu agrafa:cu motoru rece mi a dat codul de eroare 44 -Air/Fuel mixture too lean (weak).apo am pornit motoru -becul palpaia continuu-.dupa ce am oprit motoru si am facut iarasi testu nu mi a dat nicio eroare...motoru la fel tremura si da sa moara pe la turatie de 1500(asa aproximez)..alte pareri?
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mephysto
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu chiar aceeasi problema, daca nu gresesc fiindca simptomele vectrei tale le are si a mea. A mea are motorul C16NZ. In acest caz florin66 in ce consta schimbarea sondei lambda, si daca pot sa fac chiar eu treaba asta (sau daca e mai bine la un service autorizat). Inca ceva, ar fii faptul ca mie mi s-a mai spus ca se prea poate sa am si filtrul de benzina pus invers.
Multumesc anticipat, numai bine.
Am si eu chiar aceeasi problema, daca nu gresesc fiindca simptomele vectrei tale le are si a mea. A mea are motorul C16NZ. In acest caz florin66 in ce consta schimbarea sondei lambda, si daca pot sa fac chiar eu treaba asta (sau daca e mai bine la un service autorizat). Inca ceva, ar fii faptul ca mie mi s-a mai spus ca se prea poate sa am si filtrul de benzina pus invers.
Multumesc anticipat, numai bine.
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
sal.daca se aprinde martorul galben din bord ,care indica avarie motor,sar putea sa fie sonda lambda.eu am schimbat sonda in service,e pe galeria de evacuare.dar se poate schimba f usor chiar de tine.oricum sonda e consumabila si dupa un timp numai lucreaza la parametrii ei.la mine a scazut consumul,inlocuind lambda.inafara am 6 la suta mers pana in 120km/h,motor de 2000
_irinel_
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1995 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
multumesc celor ce mi au raspuns pana acum...revin cu informatii noi:tocmai am facut o apreciere a consumului si desi nu i asa exact pt ca m am ghidat dupa litometru din bord...am un consum exagecat de mare...cam 15l/100...deci probabil ar fi sonda lambda...alte simtome:scoate mult fum alb(desi pe frigu asta poate fi si mult abur)dar fumu are un miros puternic de benzina(nearsa cred!)
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
manea
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- stresu1984
- *
- 39 mesaje
- din 27 Feb 2008
- Vectra 1994 c16nz
- Buzau
stresu1984
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut, am si eu o problema la vectra b x16xel, problema este ca acel bec galben cu motorul pe el, se stinge si se aprinde , in timp ce el este aprins masina merge in "suturi" am desfacut azi si ma-m uitat si la sonda lanbda si era toata afumata.Are cineva vre-o ideea ce poate sa aibe?Astept respunsurile voastre.
Mawerick
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
am mers si mi a curatat injectoru si tot ce tine de "carburator"...am gasit si o sonda lamda sh si am pus o ...rezultatu :merge si mai rau..de unde am luat sonda lamba, are mai mai multe sh-uri....o sa le incerc pe toate sa vad daca este o schimbare ..daca nu o sa mi iau una noua...is curios , daca ii fac un test pe fumul de la evacuare(asa cum ti face la itp)-fctie de gazele care ies prin esapament,sa se poata afla daca sonda lamda este buna sau nu?...in continuare consuma ca la balamuc si evident ca gazele de pe esapament miroas puternic a benzina....
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- poe
- **
- 205 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Tu ai debitmetru la masina asta? Daca da, ala este garantat de vina, ai amestecul prea bogat, de acolo toate simtomele pe care le enumeri. Debitmetrul este o cutiuta patrata neagra situata pe conducta admisie aer imediat dupa carcasa filtrului de aer. De asemenea si sonda lamda este raspunzatoare de amestecul aer/benzina, cel mai bine verifica si cablajul sondei sa nu fie intrerupt pe undeva, da cu spray de contacte pe la mufe, incearca sa mai strangi pinii de la mufe, face minuni cateodata.