- florin_darabut
- OP
- 197 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Frontera 1994 c20ne
- Arad
florin_darabut
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Arad
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare.Am nevoie de ajutor.Mecanicul zice ca pompa de frana este gata,manifestari:cu motorul oprit pedala se intareste,motorul pornit prima pedala se duce pina jos si franeaza f slab iar a 2 sau a 3 pedala prinde mai sus si franeaza bine,sa fie adevarat pompa?
Am facut comanda la un magazin care mi-a cerut dimensiunile pe care i le-am dat zic eu destul de exact si a zis ca nu poate sa-mi aduca decat pe original.
Intrebare: daca are cineva dimensiunile exacte de la pompa si sau de unde as putea sa comand de preferabil schrot :-d
Multumesc anticipat
PS:frontera a 2.0i c20ne 1994
Am facut comanda la un magazin care mi-a cerut dimensiunile pe care i le-am dat zic eu destul de exact si a zis ca nu poate sa-mi aduca decat pe original.
Intrebare: daca are cineva dimensiunile exacte de la pompa si sau de unde as putea sa comand de preferabil schrot :-d
Multumesc anticipat
PS:frontera a 2.0i c20ne 1994
Bogdan-sb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu la frontera dar nu am ajuns inka la treaba asta. cu motorul pornit pedala coboara mult si e moale dar totusi am frane, la a doua pedala consecutiva se intareste si prin bine! mai stiu o frontera ca a noastra cu ac problema care e in service la un prieten. azi mi-au venit placutele pe fata si urmeaza sa merg la service sa desfacem si pe spate sa vedem cum stam
Bogdan-sb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat
din experienta mea cu alte masini de varsta asta poate fi un arc de la un pistonas pe unde sa traga aer fals de exemplu la un bus am avut probleme cu cilindru ala cu pistonas, l-am cumparat nou cu 50 de lei si gata:D dupa aia am avut problema cu un vacum care mergea de la motor la pompa, avea bila din aia pe el si se blocase...deci mai sunt si alte variante sa stii nu neaparat intotdeuna trebuie schimbata pompa parerea mea...sa cauti atent defectul inainte sa o schimbi pt ca risti sa o cumperi si dupa aia sa descoperi ca problema e din alta parte
boca77
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
Bogdan-sb a scris:aceasi problema o am si eu la frontera dar nu am ajuns inka la treaba asta. cu motorul pornit pedala coboara mult si e moale dar totusi am frane, la a doua pedala consecutiva se intareste si prin bine! mai stiu o frontera ca a noastra cu ac problema care e in service la un prieten. azi mi-au venit placutele pe fata si urmeaza sa merg la service sa desfacem si pe spate sa vedem cum stam
Cred ca frontera aia ca a voastra e a mea. Daca e verde, pregatita de off-road si inmatriculata in BG e a mea.
La mine problema a stat astfel:
- toate 4 placutele de pe fata erau crapate;
- la cablul de frana de mana nu era bine asezata bifurcatia spre roti iar dupa reglare s-au putut regla si sabotii de pe spate.
Cica e e bine sa verifici si supapa de pe furtunul de aer care merge la pompa de servo.
Bogdan-sb
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat