Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Fratilor, nu am avut niciodata diesel, fapt pentru care nu stiu care este turatia optima pentru schimbarea in treapta de viteza superioara.
Am dat cautare, dar nu am gasit in mod clar un raspuns. Precizez ca am un Astra G y20dth. Merci!! Confused
Skip ads

  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Probabil undeva in jurul a 2000 RPM.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
1900-2200 pana la 70grade, 2700-3000 dupa 70grade. 7 la suta in oras.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:Probabil undeva in jurul a 2000 RPM.


gresit!!! cel putin la 2500 rpm, asta daca vrei ca motorul sa mearga "frumos", in standardele lui. daca vrei sa mergi mai economic, mergi cu ea la 2000 rpm, in oras, cand esti in treapta desi ma indoiesc ca ii este bine.

@felix12... iti raspund aici si pt alt topic. zgomotul de care zici tu, nu vine de la parbriz.vine de la motor, este un device pe acolo care face un zbarnait de-ti da impresia ca se aude undeva la bord/parbriz. asa e la mine
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
tot timpul peste 2500 rpm daca tii la turbina si nu vrei probleme ulterioare.
cand motorul este rece accelerezi mai usor si eventual schimbi mai jos, dar niciodata sub 2000.
in treapta superioara o sa pici sub 1500 iar o acceleratie de acolo e stresant pentru turbina.
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Eu schimb la 2500-2600 treapta de viteza. Dupa ce se incalzeste putin schim din treapta 1 in treapta 2 cam la 3000 si imi cade liniuta turometrului in treapta a 2 acam la 1800-1900 , tocmai bine.
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
1. Din cele spuse de voi, cred ca pot trage o oarecare concluzie. Astfel, cand este motorul rece 1 si 2 pana pe la 2000 - max 2500, iar cand este cald pe la 3000.
Ce ziceti, este corect?
2.Love4cars, daca ai putea sa explici pentru novici in ale mecanicii, ca mine, ce insemna device pe la motor, care este cauza si daca are vre-o implicatie asupra motorului?
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu prea schimb sub 3000... de obicei la 4500 (bmw 320d)
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sa stii ca nici eu nu debordez de cunostinte mecanice! Very Happy
stiu cat sa... stiu principiile de functionare.
asa aveam si eu impresia ca se aude de undeva de la parbriz si m-am sucit si invartit in jurul masinii si am constatat ca zanganitul vine din compartimentul motor. nu este nici culbutor, nici injector. este... acel device de care zic, pe care nu l-am identificat.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cand motorul e rece schimba la 2200-2300, cand se incalzeste 2500-3000 rpm uzual, daca vrei sa dai in ea, poti sa dai blana fara frica, sunt facute sa reziste lejer la 5000 rpm (1,7l). Nu schimba sub 2000 ca nu faci nici o treaba si nu scade consumul.
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Merci, fratilor pentru ajutorul acordat. Vreau sa va mai spun ca ma fost intr-o delegatie la Mamaia si folosindu-ma de indicatiile date de voi am iesit pe un consum mediu de 5,5 cu o viteza medie de 130 km/h. Eu sunt super multumit!!! Smile ; la motorul de 2.0 l.
Apropo, autostrada Bucuresti-Pitesti este jjjjjjaaalnica in partea dinspre Bucuresti, ajunsesera TIR-urile sa merga pe prima banda, de ma durea mana de atatea blitz-uri Mad .
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Laughing


Ultima modificare făcută de b82bog la Joi 18 Mai, 2006 8:57 pm
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
motoarele de 2.0 sunt in 16 V, prin urmare au sistemul de admisie / evacuare mult mai bine performant. Cuplul incepe pe la 1900 rpm si se duce inspre 2500 rpm. asta e plaja optima de schimbat vitezele (asa zice si cartea). dar poti lejer sa te duci si pe la 4500 - 5000 Rpm, desi, dupa ce ies din cuplu, Dieselurile nu prea mai au multe de aratat Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la x20dt? injectia e taiata la 4900-5100
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
pai omul vorbeste de 2.0 ydth. si apoi, conditioningul in service se face la 5000 rpm. despre motorul ala de care scrii tu nu imi dau parerea, ca nu il cunosc...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am scris x20dt?, adica ma refeream la toate motoarele de 2l diesel (diferenta intre DTL si DTH e intercooler-ul - si probabil maparea si turbina).

ce e ala conditioning ?
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
pai si de ce zici tu ca ECU taie alimentarea la 5000 rpm? cand am facut noxele la rar, tehnicianul zicea ca exista procesul de care vorbeam mai sus, conditioning, prin care masina se aduce la turatia de 5000...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pt ca scrie in TIS

  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
mdeh, am vazut negru pe alb Smile atunci poate ma lamuresti ce e cu procesul ala pentru noxe... daca stii cumva.
  • b_67_dec

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2006

  • Mesaj Privat
mai oameni buni spuneti-mi si mie un baiat mai priceput in ale masinii acum 2 luni am facut un drum la constanta si cu ocazia asta am testat si eu performantele la masina mea si am atins 183 km/h cu acceleratia la blana si aveam 3500rot/min o fi bine turatia asta sau i-mi patineaza discul de ambreiaj? va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR