serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor
din plictiseala, probabil, m-am apucat sa citesc ce mai scrie pe certificatul masinii si vad ca imi expirase ITP in urma cu o zi.
Am mers a doua zi, insa trebuie sa revin pentru ca mi-au gasit 2 probleme :
- frana de mana slabuta - nici o problema, se rezolva
- dimensiunile rotilor nu sunt conforme cu cele din certificat - pe certificat am 175/70/14 iar eu am 185/65 respectiv 195/65/14.
Daca ma poate ajuta cineva cateva ore cu 4 roti, dau o bere, sau de-o bere.
din plictiseala, probabil, m-am apucat sa citesc ce mai scrie pe certificatul masinii si vad ca imi expirase ITP in urma cu o zi.
Am mers a doua zi, insa trebuie sa revin pentru ca mi-au gasit 2 probleme :
- frana de mana slabuta - nici o problema, se rezolva
- dimensiunile rotilor nu sunt conforme cu cele din certificat - pe certificat am 175/70/14 iar eu am 185/65 respectiv 195/65/14.
Daca ma poate ajuta cineva cateva ore cu 4 roti, dau o bere, sau de-o bere.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
mai fa o incercare: Uita-te si in cartea de identitate a masinii. Eu in carte am 3 tipuri de anvelope acceptate iar in talon numai unul (din lene, politistul care a facut talonul nu a mai scris inca doua) si am fost respins. Am venit acasa, am luat cartea si i-am aruncat-o domnului de la ghiseu pe masa. Nu a mai zis nici pas.
poate si la tine e la fel.
Bafta
poate si la tine e la fel.
Bafta
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
serj
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Statiile ITP nu prea mai risca pt o bere. Sistemul de transmitere a datelor este direct legat cu RAR si aleatoriu, la inspectie, cate o masina este blocata pe stand pana vine inspector de serviciu de la RAR, care face si el o reinspectie a masinii. Daca datele trimise nu sunt conforme cu realitatea, statia risca suspendare temporara sau chiar pierderea licentei.
Cei de la ITP, daca au pierdut spaga, fac rechemari ca sa mai platim ceva banuti. Dar chiar si asa este rau, ca daca masina e buna si vine insp., ii face de cacao.
Asa am patit eu la ultima inspectie, in 2008. M-a blocat la rechemare - imi dadusera neetanseitate la sist de evacuare. A facut spume inspectorul cand a venit si a constatat ca de fapt totul era ok.
Tipul de la service, cand a vazut blocare, era sa faca infarct: inaintea mea fusese o Dacie, dupa mine urma tot o dacie (2 cazane, prieteni de ai lui, pe care i-a luat la goana )
Concluzia: masina sa fie ca in CI (serii, anvelope) si conform normelor (lumini, frane, etc), si totul este ok. Atentie si la parbrize crapate, deoarce se fac si poze.
Cei de la ITP, daca au pierdut spaga, fac rechemari ca sa mai platim ceva banuti. Dar chiar si asa este rau, ca daca masina e buna si vine insp., ii face de cacao.
Asa am patit eu la ultima inspectie, in 2008. M-a blocat la rechemare - imi dadusera neetanseitate la sist de evacuare. A facut spume inspectorul cand a venit si a constatat ca de fapt totul era ok.
Tipul de la service, cand a vazut blocare, era sa faca infarct: inaintea mea fusese o Dacie, dupa mine urma tot o dacie (2 cazane, prieteni de ai lui, pe care i-a luat la goana )
Concluzia: masina sa fie ca in CI (serii, anvelope) si conform normelor (lumini, frane, etc), si totul este ok. Atentie si la parbrize crapate, deoarce se fac si poze.