- alexandru_tata
- OP
- 4 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 1993 TC4EEI
- Cluj
alexandru_tata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut. Am un opel Astra pe motorina motor de 1,7TD din 1993
Cand este frig afara (< 5 C) masina scartaie puternic cand apas pe acceleratie (in orice viteza), si turometrul este pe 0. In rest masina se comporta normal.
Dupa 5-10 minute de mers cu vit a 3-a a 4-a dispar ambele probleme simultan, dar daca bag intr-o treapta inferioara scartaie din nou (cateva minute). In final merge OK.
Deci are legatura cu temperatura motorului.
Anul trecut mi-a schimbat mecanicul o curea la schimbator, anu asta zice ca s-a uitat si pare OK totul + ca "nu are masina nimica si daca se comporta asa".
Nu prea am incredere. Voi ce ziceti?
Cand este frig afara (< 5 C) masina scartaie puternic cand apas pe acceleratie (in orice viteza), si turometrul este pe 0. In rest masina se comporta normal.
Dupa 5-10 minute de mers cu vit a 3-a a 4-a dispar ambele probleme simultan, dar daca bag intr-o treapta inferioara scartaie din nou (cateva minute). In final merge OK.
Deci are legatura cu temperatura motorului.
Anul trecut mi-a schimbat mecanicul o curea la schimbator, anu asta zice ca s-a uitat si pare OK totul + ca "nu are masina nimica si daca se comporta asa".
Nu prea am incredere. Voi ce ziceti?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alexandru_tata
- OP
- 4 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 1993 TC4EEI
- Cluj
alexandru_tata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alexandru_tata
- OP
- 4 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 1993 TC4EEI
- Cluj
alexandru_tata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- sla
- **
- 138 mesaje
- din 18 Dec 2008
- Vectra 2008 Z19DT
- Bucuresti
sla
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
- alexandru_tata
- OP
- 4 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 1993 TC4EEI
- Cluj
alexandru_tata
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
pai la diesel (de acest tip) turometrul ia informatia de pe alternator; daca lui ii patineaza cureaua si nu e antrenata fulia alternatorului e normal ca acesta sa nu scoata impuls astfel incat nici turometrul sa nu indice; in momentul cand cureaua reuseste sa antreneze fulia alternatorului scartaitul dispare, turometrul primeste semnal, si toata lumea e fericita; mai putin cureaua; e maxim 20 ron o curea du-te si schimb-o