dan111
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2008
- Mesaj Privat
- girbe_lucian@yahoo.com
- *
- 23 mesaje
- din 03 Nov 2008
- Salaj
girbe_lucian@yahoo.com
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Salaj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
boby88
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2009
- Mesaj Privat
Eu am mai multe probleme, sunt nou pe aici si vreau sa vad dak ma poate ajuta cineva. M-am dus la service ca imi pornea cam greu dimineata si am pus testeru (120Ron) si cand a iesit domnu' electrician, sa ma bage in pamant...cum pot sa conduc asa? ca e grav...chestii...bla bla... oricum sa va spun voua astia care nu suntetzi dupa profit si dupa bagat omu in pamant: am un opel astra g 1.2, porneste greu dimineata, iar in timpul zilei la pornire ii ia ceva cu motorul pornit pana capata putin demaraj... masina are 130.000, am luat-o de la cineva din afara care nu schimbase decat uleiul, fara filru sau alte luxuri, dar masina se compora excelent, exceptand cele de mai sus...in fine. pe tester mi-a dat mai multe erori: de verificat pompa benzina, injectoare si bujii, clapeta de acceleratie de curatat....spuneti-mi si mie asa cam ce credeti si voi, daca vi s-a intamplat sau daca stiti ceva....
fan_florea- Suspendat
- 627 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2001 Y17 DT
- Constanta
fan_florea- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Timp de 2 zille din jurul orei 11 si pana s-a intunecat mi-am batut capul cu o nubira 1.6 16v care nu se mai accelera , ba statea relantiul la 15oo, ba la 700 , dadea suturi in mers , si nu puteai depasi 80-90 km/h am verificat aprinderea (prin inlocuire de pe alta masina ), distributie , vacum, clapeta acceleratie , curatat rezervor, schimbat pompa de benzina , si fara nicii un rezultat .
Dupa toate schimbarile si verificarile facute masina se comporta la fel . Singurul lucru care mai era de facut ,si unde am gasit si buba de altfel, am desfacut evacuarea imediat dupa sonda lamda si am pornit motorul .Surpriza : am reusit sa o turam pana in limitare ( nu va spun ca mi-au srit toti vecinii in cap ...va dati seamcum facea ) Dupa care luand-o prin elimiare (am scos toba finala siam pornit din nou ,urmnd sa scoatem si intermediara in cazul in care nu voia sa mearga )am descoperit ca avea toba finala infundata cu carbune din catalizator .
Cu alta cuvinte ...verificati si evacuarea in astfel de cazuri
Dupa toate schimbarile si verificarile facute masina se comporta la fel . Singurul lucru care mai era de facut ,si unde am gasit si buba de altfel, am desfacut evacuarea imediat dupa sonda lamda si am pornit motorul .Surpriza : am reusit sa o turam pana in limitare ( nu va spun ca mi-au srit toti vecinii in cap ...va dati seamcum facea ) Dupa care luand-o prin elimiare (am scos toba finala siam pornit din nou ,urmnd sa scoatem si intermediara in cazul in care nu voia sa mearga )am descoperit ca avea toba finala infundata cu carbune din catalizator .
Cu alta cuvinte ...verificati si evacuarea in astfel de cazuri
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat