Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut
De unde pot sa cumpar ax cu came sport pentru Opel Vectra A motor C18NZ?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca motorul tau este cel de jos, nu are rost...


  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
tipul de motor este acesta
De ce nu are rost?
Fultru acela sport care se vede in poza , dupa cum vad eu necesita de mult o spalare.(scuze)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pentru ca este unul din motoarele cele mai "lenese" de la Opel, are 90 de cai la 1800 cmc, si este MONOINJECTOR...
Desigur ca TEHNIC (aproape) totul e posibil, dar castigul pe care poti sa il speri este mic fata de pretul modificarii, eu asi incerca sa pun un C20NE in loc, direct sau in "coctail" cu blocul tau...
  • karg

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pattila, am cochetat cu ideea o vreme, dar pentru motor c16nz (da, stiu Smile dar nu sariti, insa nu am chef sa schimb motorul - numai sa stau la cozi la rar ma socheaza).

am gasit in germania la cei de la dbilas (cred ca am mai zis undeva pe forum asta). la motorul meu, o combinatie ax + chip poate scoate 20cp (nu sariti iar, astea sint cifrele date de dbilas Smile ). de fapt, pentru ax sport, se recomanda si chip.

in plus, se mai poate face un "stage 2", adica zylinderkopfbearbeitung (dar care cred ca tre' sa te duci cu masina pina la ei), pentru inca 10cp in plus.

preturi: ax + chip = 550euro. probabil nu se merita cind masina valoreaza 3000euro, da' ma rog, cind ai bani, it's all about fun Smile

in romania, incearca pe la firmele de tuning. eu am cautat in bucuresti si singurii care mai aduc piese de la dbilas sint cei de la racing nick.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
pai cu banii aia iti iei unul de 2000 16v il si montezi, il si omologhezi.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
2000 16v pus la punct nu iei sub 800 EURO
  • DONU'
  • *
  • 7 mesaje
  • din 14 Sep 2006
  • Vectra 1989 C20NE
  • Ploiesti Romania
  • DONU'

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Ploiesti Romania
  • Masina: Vectra 1989 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Se poate pune un ax cu came de C20SEH (130 CP) pe un C20NE (115 CP)?
Cam ce pret are unul?
Am inteles ca se ridica puterea motorului ceva mai mult, in plus vreau sa-mi pun si CHIP.
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
DONU' a scris:Se poate pune un ax cu came de C20SEH (130 CP) pe un C20NE (115 CP)?
Cam ce pret are unul?
Am inteles ca se ridica puterea motorului ceva mai mult, in plus vreau sa-mi pun si CHIP.

pe c20ne se poate si ii chiar beton; zboara in ture
daca te intereseaza si alte chestii ce poti pune pe c20ne nu ezita! Laughing
...iar pe seh chiar doua axe cu came Very Happy
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu amxe Dbilas si astept si ECU din Italia ca sa mearga totul OK.Asta si sa-mi iau permisul inapoi.
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
O intrebare,va rog!Se poate scoate ceva CP, dar reali fara a umbla la motor(c20ne) doar din evacuare, filtru si debitmetru?Si daca da cum>? Mai ales pe partea cu debitmetru.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
daniel0001 a scris:O intrebare,va rog!Se poate scoate ceva CP, dar reali fara a umbla la motor(c20ne) doar din evacuare, filtru si debitmetru?Si daca da cum>? Mai ales pe partea cu debitmetru.


Cum sa castigi cai din debitmetru?
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles ca se poate regla si urca mai bine in ture,nu stiu exact doar am intrebat.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
daniel0001 a scris:Am inteles ca se poate regla si urca mai bine in ture,nu stiu exact doar am intrebat.


Debitmetrul regleaza amestecul dintre benzina (motorina) si aer.Nu cred ca se poate regla sa urce mai bine in ture.In plus, e o componenta electronica, nu ai nici un surub de care sa invarti tu.Daca vrei sa modifici amestecul, trebuie sa-i rescrii softul (adica sa-i faci chip).
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aici te contrazic,desfa capacul de la debitmetru si ai sa dai de o rotita dintata pe care daca o invarti invers acelor de ceas da informatie softului despre debitul de aer si acesta compenseaza cu benzina,atunci motorul e mult mai nervos si fuge bine.Bineinteles consumul creste,dar pe mine ma interesa un reglaj,ceva care sa dea bine peste 3000 ture.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
daniel0001 a scris:Aici te contrazic,desfa capacul de la debitmetru si ai sa dai de o rotita dintata pe care daca o invarti invers acelor de ceas da informatie softului despre debitul de aer si acesta compenseaza cu benzina,atunci motorul e mult mai nervos si fuge bine.Bineinteles consumul creste,dar pe mine ma interesa un reglaj,ceva care sa dea bine peste 3000 ture.


Regleaza-l tu asa si sa-mi spui dupa aia cate debitmetre ai schimbat... Laughing .Senzorul debitmetrului este un fir metalic, nu o rotita dintata.
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ehe inseamna ca vorbim de alt fel de debitmetru.Sunt si cu fir,dar al meu nu e.Oricum l-am reglat si se duce mai bine,dar as avea nevoie de un calc. ca sa-l pot scoate bine.OFF am schimbat ieri cureaua de distriburie cu tot cu intinzator si acum am un zgomot usor auzibil pana pe la 3000 de ture,sa fie oare pompa de apa precizez ca pana ieri nu se auzea,am schimbat si rulmentii la alternator ca se auzeau f. tare.Poate facea alternatorul mai tare si nu mai auzeam acest zgomot?
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
SIgue e pompa de apa.Poate e salbita si acum sa fie prea multa presiune asupra ei.
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asa m-am gandit si eu dar poate oare sa fie si de la cureaua asta noua?,s-o fi intins prea tare?.Intinzatorul l-am reglat cam la mijlocul cursei iar pe aparatoarea din plastic era facuta o urma de la vechiul intinzator si acum asta nou nu vine in aceeasi pozitie,oare sa fie ceva grav ca-i mai dau pe la 5000 ture si nu vreau sa raman in drum.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ideea este urmatoarea: la C20NE debitmetrul nu este MAF (mass air flow) ci VAF (volume air flow), adica are o clapeta legata la un potentiometru. In functie de pozitia potentiometrului (adica a clapetei) ECU stie cat aer intra in motor. Daca "offsetezi" pozitia potentiometrului fata de clapeta, tot ce poti sa reusesti este sa "pacalesti" ECU in sensul sa creada ca vine mai mult aer si in felul asta sa dea mai multa benzina. Iti recomand calduros sa nu faci asa ceva din motive evidente...
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR