- cristian 74/35
- OP
- 104 mesaje
- din 23 Feb 2009
- Vectra 2003
- Dambovita
cristian 74/35
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cred ca ar fi bine sa detaliezi problema, ce masina e, de care egr.
Mai poti incerca pe www.ecu.ro sau https://www.clubopel.com/vie...656&start=140
Mai poti incerca pe www.ecu.ro sau https://www.clubopel.com/vie...656&start=140
- cristian 74/35
- OP
- 104 mesaje
- din 23 Feb 2009
- Vectra 2003
- Dambovita
cristian 74/35
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2009
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
cristian 74/35 a scris:E vorba de EGR electromecanic de la un vectra c 2,2 disel. Partea electrica nu mai da comanda la mecanica si deci nu mai functioneaza
cum ai verificat asta? semnalul electric pt egr e pwm si il poti vedea la osciloscop sau sa pui un bec in loc si sa vezi ca variaza intensitatea filamentului. daca ai facut deja asta scuza/ma de postul meu inutil.
- cristian 74/35
- OP
- 104 mesaje
- din 23 Feb 2009
- Vectra 2003
- Dambovita
cristian 74/35
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2009
- Mesaj Privat