Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • speed_csn

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am o nelamurie referitor la o omologare, am un Kadett 1.8is din 1988 carburatie ecotronic. Masina este in curs de reconditionare completa incluziv ranforsare, rollcage etc. Masina este inmatriculata, dar pe alt proprietar. Motorul vechi nu mai functioneaza deloc si vreau sa ii fac un transplant cu un motor de 2000 16 V, C20XE cel de pe calibra. Stie cineva daca se poate omologa asa un transplant? Acel motor sa pus si din fabrica pe Kadett GSI incepand cu 1988. Cei de la RAR au mai multe variante. A mai facut cineva un transplant cu asa o diferenta de putere la vre-o masina, motorul original E18NV are 84cp iar SFI-ul nou are 150cp, cum se rezolva cu RAR-ul?
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se poate omologa alt motor cu conditia sa nu depaseasca cu mai mult de 30% capacitatea cilindrica a motorului initial
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
se poate.cel mai bine trimiti un mail la rar si iti raspun repede.
pentru a pune alt motor cu acelasi cod ce ai acum te costa 100 ron,
pt motor cu putere mai mare e mult mai scump si sigur o sa-ti ceara
alt sistem de frinare mai performant.
asa trimite mail si te lamuresc sau cauta pe cineva la rar o pila.
  • D.Mihai

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Stiam ca mai era restrictie ca motorul nou sa fie cu cel mult 40% mai puternic decat cel actual, dar nu sunt foarte sigur.
Cert este ca asa cum a zis si colegul de mai sus iti vor cere un sistem de franare mai performant si va trebui sa ii lasi sa iti rupa un pic masina prin poligonul lor pentru "omologare modificari artizanale".
  • speed_csn

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu este problema de testari si de franare ca va primi frane noi pe disc fata/spate care sa faca fata motorului de 2000. Deci daca depaseste 30% din puterea motorului cu care a "venit" masina nu se poate omologa? Chiar daca din fabrica sa pus acel motor pe tipul respectiv de masina?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa depaseasca 40% din putere.
sunt 3 variante:
1.acelasi cod motor-aprox 100 ron
2.alt cod motor dar sa nu depaseasca +40% din puterea celui vechi(adica poti pune un c20ne)- cost 18 mil la RaR
3.alt motor mai mare de +40%(sfi) se face test dinamic numai la bucuresti-costuri nu stiu , dar sigur iti iei alta masina
  • caling

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu ºtiu cât te costã, sau care sun paºi dar,
Nu mi-o lua în nume de rãu - Dacã nu reuºeºti nici cum sã îl omologhezi ºi nu îþi mai trebuie motorul de 2.0 16v îl vreau eu, îmi trebuie pentru maºina de raliu ºi nu îmi trebuie omologare.
Sau dacã mai ºti pe cineva care are motor de 2.0 16v de kadett, vectra, astra, calibra, anunta-ma te rog.
Am mare nevoie pentru anul viitor la raliu! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:nu trebuie sa depaseasca 40% din putere.
sunt 3 variante:
1.acelasi cod motor-aprox 100 ron
2.alt cod motor dar sa nu depaseasca +40% din puterea celui vechi(adica poti pune un c20ne)- cost 18 mil la RaR
3.alt motor mai mare de +40%(sfi) se face test dinamic numai la bucuresti-costuri nu stiu , dar sigur iti iei alta masina


Cred ca 600 euro.
  • maff_cmp

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C2.0NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:nu trebuie sa depaseasca 40% din putere.
sunt 3 variante:
1.acelasi cod motor-aprox 100 ron
2.alt cod motor dar sa nu depaseasca +40% din puterea celui vechi(adica poti pune un c20ne)- cost 18 mil la RaR
3.alt motor mai mare de +40%(sfi) se face test dinamic numai la bucuresti-costuri nu stiu , dar sigur iti iei alta masina



Esti sigur ca astea sunt taxele ce trebuie platite...mi se pare cam mult ptr. punctul 2.......nu zic ca nu ar fi posibil..astia ce viseaza noaptea pun in aplicare ziua Question Rolling Eyes Exclamation
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sunt destul de sigur.a facut cineva din iasi intrebare la rar iasi.si am mai vazut o factura de acum 5-6 ani cu 10 mil omologare din c20ne in c20xe.
dar se poate intreba la rar ca nu e secret.
astia 18 mil e total.sunt mai multe operatiuni.
  • maff_cmp

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 C2.0NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare...am dezmembrat masina intre timp oricum nu avea motorul care iti trebuia tie....dar daca iti trebuie orice alte piese contacteaza-ma(sunt din sibiu) am o pereche de stopuri clare daca cumva te intereseaza..le fac un pret bun
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR