adrian1 a scris:Nu inainte neaparat, da-o jos si vezi cat e de murdara si cum se misca la mana,dar daca vrei sa o verifici si ca parte electrica pune 2 conducatori de preferat cu lita pe pinul 1 si 5 adica cei de pe capete mai exact cum te uiti la ea spre mufa ,aceasta sa fie in partea de sus si cel din stanga e masa iar cel din dreapta e alimentare si pui masa la minusul bateriei iar la + iei pt. siguranta doar o lita si atingi la + bateriei si ar trebuie sa se miste cu forta.Daca vrei se pot face mai multe verificari ,dar daca crezi ca mai e cazul, dar intai curat-o si apoi restul verificari.Simptomele pot fi de la egr iar ca arata x% poate fi normal deoarece valva in mers se deschide fie mai mult fie mai putin cat are nevoie motorul, maxim se deschide cand accelerezi puternic si esti in sarcina de exemplu cand urci o panta foarte abrupta si mai trebuie ca motorul sa fie cald altfel nu prea primeste comanda de la ecu sa o deschida.Daca tot desfaci pe acolo curata si motorasul de relanti si demonteaza si clapeta de acceleratie si curat-o bine ca accesul e dificil la ele si daca tot umbli....Dar check engine ti se aprinde ?Eventual fa un "test agrafa" si vezi ce erori iti da.
chek engine are becul ars, ca nu s-a aprins niciodata 😃.
ok, va trebui curatat. 10x, mane.acum e beleaua , cine se va baga la o astfel de operatie,.......... mecanicii te pun sa inlocuiesti de fiecare data cate ceva . le vine greu sa curete anumite piese. 🙄