![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-dupa aceea se da jos roata de rezerva iar in margine mai sunt inca 3 locuri unde se dau gauri
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-de mentionat ca acest carlig este compus din 3 parti:una mobila si doua fixe.una din partile fixe se pune in interiorul lacasului rotii care se prinde in 4 bride cu partea din exterior,cea mobila.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
totodata se mai prinde cu 4 suruburi deasupra de marginea acestui lacas si cu 3 suruburi jos de carligul propriuzis.cam asa arata dupa montare
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
-dupa care se pune bara la loc si...gata.in speranta ca am putut fi de ajutor cuiva ,va multumesc.