roxana
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2006
- Mesaj Privat
Sunt pe cale sa achizitionez un Opel Vectra 2000, motor 1.6 16 v (z16xe) si sunt extrem de interesata de documentatia de reparatii si intretinere pentru acest tip de motor.
Am avut ocazia sa il sofez 2 zile si sunt putin confuza; motorul trebuie accelerat ceva mai tare cand plec de pe loc si nu isi pastreaza "mersul rotund" cand rulez cu o viteza constanta (imi vine in minte motorul de Dacie 1300 cu “un gunoi in carburator”); ma gandeam ca ar fi injectoarele dar am citit tot felul de bazaconii care m-au speriat; motorul are 80 de mii de km reali cu reviziile facute la timp de Di-bas; daca ar fi injectoarele, are cineva idee cam cat ar costa unul nou (ma indoiesc ca metodologia de curatare aplicata de mecanici cu ultrasunete, solutie sau orice altceva are vreo eficienta; daca nu sunt injectoare, ce altceva ar putea fi?
oricum peste 3 zile o duc la tester; pun pariu ca imi vor spune ca motorul functioneaza perfect (reviziile au fost efectuate de ei, deci "bine" );
Inca o data, v-as fi fi extrem de recunoscatoare pentru un manual de reparatii si intretinere pentru Opel Vectra B (2000) 1.6 16v z16xe;
O zi buna tuturor!
Am avut ocazia sa il sofez 2 zile si sunt putin confuza; motorul trebuie accelerat ceva mai tare cand plec de pe loc si nu isi pastreaza "mersul rotund" cand rulez cu o viteza constanta (imi vine in minte motorul de Dacie 1300 cu “un gunoi in carburator”); ma gandeam ca ar fi injectoarele dar am citit tot felul de bazaconii care m-au speriat; motorul are 80 de mii de km reali cu reviziile facute la timp de Di-bas; daca ar fi injectoarele, are cineva idee cam cat ar costa unul nou (ma indoiesc ca metodologia de curatare aplicata de mecanici cu ultrasunete, solutie sau orice altceva are vreo eficienta; daca nu sunt injectoare, ce altceva ar putea fi?
oricum peste 3 zile o duc la tester; pun pariu ca imi vor spune ca motorul functioneaza perfect (reviziile au fost efectuate de ei, deci "bine" );
Inca o data, v-as fi fi extrem de recunoscatoare pentru un manual de reparatii si intretinere pentru Opel Vectra B (2000) 1.6 16v z16xe;
O zi buna tuturor!
- dinca_marian
- *
- 35 mesaje
- din 22 Apr 2006
- Bucuresti
dinca_marian
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
Nu cred sa fie injectoarele...dar daca e asa, se pot curata foarte bine cu ultrasunete,fara probleme ulterioare...am posibilitatea sa fac acest procedeu, si te ajut daca te intereseaza.
Sunt intr-adevar simptome de alimentare, dar eu as suspecta in prima faza filtrul de benzina si bujiile/fise bujii
Sunt intr-adevar simptome de alimentare, dar eu as suspecta in prima faza filtrul de benzina si bujiile/fise bujii
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
valiauto a scris:
daca mufele sant scoase? pai duci masina tractata? cum sa fie scoase?
ANA_V a scris:TESTERUL DE LA OPEL NU VEDE DACA MUFELE DE LA ECU SUNT SCOASE!!! TINETI MINTE!
daca mufele sant scoase? pai duci masina tractata? cum sa fie scoase?
Da, chiar asa? Cum adica sa fie mufele de le ECU scoase???? In cazul asta n-ar insemna ca ECU nu primeste nici un fel de semnal de la senzori, sa nu mai zic de alimentare???
- Cristi_C
- ***
- 729 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 729
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
nodnad
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
ANA_V a scris:Nu ma refeream la toate mufele, dar sigur va zic ca daca e scoase mufa de la ulei nu se vede!
Parerea mea semi-autorizata e ca in cazul in care se scoate vreo mufa, ar trebui sa fie cea de la senzorul care monitorizeaza presiunea uleiului (senzor situat undeva pe/in motor) si nu mufa cablului care intra in ECU; oricum, de bun-simt ar fi ca ECU in cazul in care nu mai detecteaza nici un semnal de la vreun senzor sa aprinda becul respectiv in bord si/sau sa stocheze un cod de eroare in memorie. Probabil ca si asta se poate pacali daca intentionat se pun firele in scurt sau se monteaza o rezistenta sau ceva asemanator.
Repet, parerea mea.
Anyway, alta intrebare: tu nu ai verificat uleiul niciodata in cei 5 kkm cat ai circulat cu motorul pana cand ti-ai dat seama ca e praf?
roxana
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2006
- Mesaj Privat
Sunt extrem de dezamagita de Di-bas! Ei bine, desteptul invata din greselile altora iar prostul din ale lui, prin urmare evitati pe cat puteti sa mergeti la ei.
Prima impresie a fost una buna, am observat ca au o camera de diagnoza iar eu le-am explicat de 3 ori ca vreau o verificare completa la masina, mecanica, electrica si hidraulica; se uitau la mine ca la un extraterestru, bulbucasera ochii, dar s-au tinut tari: sigur ca da, se poate, intra in pretul reviziei; le-am spus ca probabil nu m-am facut inteleasa-sunt dispusa sa platesc pentru verificarea masinii: motor, transmisie, frane, directie, convergenta faruri, beculete bord, display, samd. Mi-au facut programare peste 7 zile (de parca asteptam un petrolier din China) si m-am prezentat cu masina spalata si curata (a urmat aceeasi discutie, aceeasi ochi, aceleasi explicatii tampite cu pretul reviziei); m-au invitat la o masa langa niste tipi bronzati, cu multe inele groase pe degete in timp ce un pustan care puteam sa jur ca-mi spalase masina in urma cu doua saptamani pe undeva prin Pantelimon tragea masina in service. M-am ridicat numaidecat si am intrat in incinta unde se “reparau” motoarele; ma asteptam sa vad ingineri incruntati cu instrumente ciudate in maini, rampele date jos, seturi noi de supape…
Prieteni! E service de schimbat filtrele si uleiul! Stiam mult mai multa mecanica decat multi flacai de acolo, multi cu mult sub varsta majoratului. Voi scurta cat de mult voi putea-mi-am dat imediat seama despre escrocheria la care eram supusa si le-am dat o hartie cu ce au de facut. Revizia, adica filtrele de ulei, polen, benzina si aer + ulei, tineti-va bine, 6 milioane. Un bec faza scurta 600000, reglat frana de mana (strans un surub), 500000. Asteptam plina de nerabdare diagnoza, “ce diagnoza” m-a intrebat pustiul care-mi spalase masina in urma cu 2 sapt, si care acum avea un ucenic, cred ca avea 10 ani. “noi nu facem asa ceva”, “da masina e buna”, “placutele mai merg”, “bieleta antiruliu mai merge”; nici vorba de testare frane (s-a uitat cu o lanterna prin gaurile de janta la placute-“mai merg”) si…cam atat. I-a zis altuia, “vezi si tu p-acolo, beculete, chestii” si a veni cu un joc nintendo (dupa o ora) si mi-a zis ca e totul ok. Testerul, caci despre el e vorba, era unul pentru semidocti, il cuplai si erau doua variante, neconectat sau ok; nici vorba de parametri, grafice, testarea motorului la turatii mari…va zic ca am fost la CNCD cu supernova, tester Siemens, 30 de minute a durat testarea, parca era naveta spatiala.
Una peste alta, nu s-au uitat la bujii (cred ca nici nu stiau unde sunt), la fise, franele le-au verificat din mers (“sunt bune”), la fel si directia; la convergenta farurilor m-au intrebat “pai ce, nu vedeti noaptea?”, a, nu m-a intrebat asa, m-a intrebat “a, pai ce nu VEZI noaptea?” Absolut halucinant!
Le-am spus sa-mi fixezele si mie barele: “nu ca nu avem suruburi”, “nu noi, la tinichigerie”, “nu, nu, nu, nu si iarasi nu”.
Acum ma interesez de un scut de protectie, ca la ei era 5 mil (dar ma asteptam sa fie lejer 50 de milioane la ce preturi au.
Avand in vedere ce mi s-a intamplat, va rog din suflet prieteni, frati intru suferinta, pasionati de masini, dati-mi va rog si mie un manual de intretinere si reparatii; in engleza sau romana; un pdf ceva; va rog mult, pe email sau mess; v-as ramane recunoscatoare; Va multumesc frumos si scuzati ca v-am rapit din timp, dar daca prin chestia asta reusesc sa intorc din drumul lui catre di-bas macar 1 (unul) client, obiectivul a fost atins!
Apropos, era sa uit! Cred ca e ambreiajul (cam miroase a ferodou) iar cu intreruperile... cred ca mi s-a parut mie! oricum, motorul tremura putin, la 80 de mii au si supapele o uzura! voi pune la fiecare plin solutie de curatat injectoare si supape, sper in 10-15 de km sa-si revina.
Prima impresie a fost una buna, am observat ca au o camera de diagnoza iar eu le-am explicat de 3 ori ca vreau o verificare completa la masina, mecanica, electrica si hidraulica; se uitau la mine ca la un extraterestru, bulbucasera ochii, dar s-au tinut tari: sigur ca da, se poate, intra in pretul reviziei; le-am spus ca probabil nu m-am facut inteleasa-sunt dispusa sa platesc pentru verificarea masinii: motor, transmisie, frane, directie, convergenta faruri, beculete bord, display, samd. Mi-au facut programare peste 7 zile (de parca asteptam un petrolier din China) si m-am prezentat cu masina spalata si curata (a urmat aceeasi discutie, aceeasi ochi, aceleasi explicatii tampite cu pretul reviziei); m-au invitat la o masa langa niste tipi bronzati, cu multe inele groase pe degete in timp ce un pustan care puteam sa jur ca-mi spalase masina in urma cu doua saptamani pe undeva prin Pantelimon tragea masina in service. M-am ridicat numaidecat si am intrat in incinta unde se “reparau” motoarele; ma asteptam sa vad ingineri incruntati cu instrumente ciudate in maini, rampele date jos, seturi noi de supape…
Prieteni! E service de schimbat filtrele si uleiul! Stiam mult mai multa mecanica decat multi flacai de acolo, multi cu mult sub varsta majoratului. Voi scurta cat de mult voi putea-mi-am dat imediat seama despre escrocheria la care eram supusa si le-am dat o hartie cu ce au de facut. Revizia, adica filtrele de ulei, polen, benzina si aer + ulei, tineti-va bine, 6 milioane. Un bec faza scurta 600000, reglat frana de mana (strans un surub), 500000. Asteptam plina de nerabdare diagnoza, “ce diagnoza” m-a intrebat pustiul care-mi spalase masina in urma cu 2 sapt, si care acum avea un ucenic, cred ca avea 10 ani. “noi nu facem asa ceva”, “da masina e buna”, “placutele mai merg”, “bieleta antiruliu mai merge”; nici vorba de testare frane (s-a uitat cu o lanterna prin gaurile de janta la placute-“mai merg”) si…cam atat. I-a zis altuia, “vezi si tu p-acolo, beculete, chestii” si a veni cu un joc nintendo (dupa o ora) si mi-a zis ca e totul ok. Testerul, caci despre el e vorba, era unul pentru semidocti, il cuplai si erau doua variante, neconectat sau ok; nici vorba de parametri, grafice, testarea motorului la turatii mari…va zic ca am fost la CNCD cu supernova, tester Siemens, 30 de minute a durat testarea, parca era naveta spatiala.
Una peste alta, nu s-au uitat la bujii (cred ca nici nu stiau unde sunt), la fise, franele le-au verificat din mers (“sunt bune”), la fel si directia; la convergenta farurilor m-au intrebat “pai ce, nu vedeti noaptea?”, a, nu m-a intrebat asa, m-a intrebat “a, pai ce nu VEZI noaptea?” Absolut halucinant!
Le-am spus sa-mi fixezele si mie barele: “nu ca nu avem suruburi”, “nu noi, la tinichigerie”, “nu, nu, nu, nu si iarasi nu”.
Acum ma interesez de un scut de protectie, ca la ei era 5 mil (dar ma asteptam sa fie lejer 50 de milioane la ce preturi au.
Avand in vedere ce mi s-a intamplat, va rog din suflet prieteni, frati intru suferinta, pasionati de masini, dati-mi va rog si mie un manual de intretinere si reparatii; in engleza sau romana; un pdf ceva; va rog mult, pe email sau mess; v-as ramane recunoscatoare; Va multumesc frumos si scuzati ca v-am rapit din timp, dar daca prin chestia asta reusesc sa intorc din drumul lui catre di-bas macar 1 (unul) client, obiectivul a fost atins!
Apropos, era sa uit! Cred ca e ambreiajul (cam miroase a ferodou) iar cu intreruperile... cred ca mi s-a parut mie! oricum, motorul tremura putin, la 80 de mii au si supapele o uzura! voi pune la fiecare plin solutie de curatat injectoare si supape, sper in 10-15 de km sa-si revina.
nodnad
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca f multi clienti sunt multumiti de reparatiile efectuate in service Di-bas.Cred ca in cazul tau au fost putin dezorientati pt ca in service de cele m multe ori se vine cu o defectiune precisa.Diagnosticarea starii tehnice a masinii are un grad destul de mare de incertitudine(o componenta electronica poate sa se defecteze oricanhf fara semne prealabile) si de aceea multe service-uri se feresc sa faca asa ceva.Daca tu esti o "mecanicoasa" f talentata nu cred ca e cazul sa-i jignesti pe baietii de la Di-bas inainte de a afla m multe despre ei(pe unii ii cunosc si pot sa-ti spun ca sunt OK).Relativ la ce te interesa pe tine cred ca cel mai nimerit era service-ul Computest(in incinta targului de masini Vitan).
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu pot sa cred....@nodnad lucrezi la ei? ca aia cu prietenia nu tine Am fost si eu la ei o singura data si mi-a ajuns. Aveam debitmetrul defect si le-am cerut sa il curete. In afara pretului astronomic de 800 000 pentru un fas de spray baietashii au ajuns la concluzia ca de fapt e turbina(care nu avea nimic) si daca vreau pot ei sa-mi aduca mai ieftin.Nici nu i-am intrebat cu cat si-mi pare rau, ca tare ma distrez cand ii vad cum le sticlesc okii cu gandul ca ar putea arde inca un fraier. In fine si acum cred ca daca ar fi curatat debitmetrul cum si cu ce trebuie il resuscitau, dar asa a fost numai bun de aruncat. Asta e. Ma linistesc un pic gandindu-ma ca am trait o perioada si in occident si acolo tot cam asa merge.90 % din mecanici te ard fara sa clipesti
DorianY
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Roman
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
DorianY a scris:
Intradevar halucinant.Ma strange in spate cand ma gandesc ca ....va veni momentul sa merg si eu la service candva cu Vectra mea.
Mai bine ma apuc de invatat mecanica intre timp...sau sa ma rog sa se mai schimbe lucrurile pana am sa am necazuri cu masina?
Intradevar halucinant.Ma strange in spate cand ma gandesc ca ....va veni momentul sa merg si eu la service candva cu Vectra mea.
Mai bine ma apuc de invatat mecanica intre timp...sau sa ma rog sa se mai schimbe lucrurile pana am sa am necazuri cu masina?
...pai nu suntem noi aici sa te ajutam? ...totul e sa intrebi.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
roxana
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2006
- Mesaj Privat
Nodnad, eu nu am o obsesie cu escrocii in general, dar urasc escrocii care vor sa fie respectati; iar cei de la Di-Bas cam asta vor, respect!
Ideea e simpla; cand am stat de vorba cu ei prima data, exact cum ai specificat ceva mai sus, trebuia sa mi se spuna:
1. nu va putem face o diagnoza completa masinii, adresati-va altui atelier
2. nu avem atelier de tinichigerie
3. nu avem specialisti in hidraulica
4. putem in schimb sa va luam 3 milioane (100 de E) pentru manopera-schimbat 4 filtre, un bec si shimbul de ulei
5. nu avem tehnicieni cu experienta din doua motive, pe de o parte, nu trebuie sa fii un "rocket scientist" pentru a schimba uleiul (pe vremuri se facea la PECO), iar pe de alta parte, nu ne putem permite sa le oferim un salariu mai mare de 2-3 milioane (pentru ca suntem niste cacanari)
Si inca ceva! Nu stiam ca la service-ul auto te duci numai cand ai p problema specifica, fie vorba intre noi, la Di-Bas ar trebui exact sa stii exact ce problema ai; lucrez intr-un domeniu in care un salariu e ceva mai mic decat e o anvelopa la ei, iar un curetaj uterin se plateste cu chitanta cu ceva mai mult decat 3 pachete de tigari dupa aplicarea noilor norme; si de obicei, clientii mei nu vin la mine cu probleme specifice, ci mai degraba la controale de rutina, general check-up sau cel mult cu unele nespecifice.
Eufemismul licentiat "mecanicoasa" ma onoreaza, dar cunostintele mele de mecanica sunt de bun simt; iar baietii care mi-au schimbat uleiul nu erau mecanici; daca vrei sa vezi mecanici, mai deschide si tu un discovery channel din cand in cand; si te rog frumos, din respect pentru caracteristica educativa a acestui forum, nu ne mai spune ca ti se pare rezonabil sa dai 200 de E pentru 4 filtre, un ulei si un bec; nu e nici drept, si nici adevarat; in alte tari, pentru 200 de E ai putea fi impuscat, in Romania, astepti o saptamana acasa si induri 2 ore de umilinta din partea unor novici pentru a achita o factura cu numele de di-bas pe ea; sry man, dar chiar ca esti in inferioritate...
Ideea e simpla; cand am stat de vorba cu ei prima data, exact cum ai specificat ceva mai sus, trebuia sa mi se spuna:
1. nu va putem face o diagnoza completa masinii, adresati-va altui atelier
2. nu avem atelier de tinichigerie
3. nu avem specialisti in hidraulica
4. putem in schimb sa va luam 3 milioane (100 de E) pentru manopera-schimbat 4 filtre, un bec si shimbul de ulei
5. nu avem tehnicieni cu experienta din doua motive, pe de o parte, nu trebuie sa fii un "rocket scientist" pentru a schimba uleiul (pe vremuri se facea la PECO), iar pe de alta parte, nu ne putem permite sa le oferim un salariu mai mare de 2-3 milioane (pentru ca suntem niste cacanari)
Si inca ceva! Nu stiam ca la service-ul auto te duci numai cand ai p problema specifica, fie vorba intre noi, la Di-Bas ar trebui exact sa stii exact ce problema ai; lucrez intr-un domeniu in care un salariu e ceva mai mic decat e o anvelopa la ei, iar un curetaj uterin se plateste cu chitanta cu ceva mai mult decat 3 pachete de tigari dupa aplicarea noilor norme; si de obicei, clientii mei nu vin la mine cu probleme specifice, ci mai degraba la controale de rutina, general check-up sau cel mult cu unele nespecifice.
Eufemismul licentiat "mecanicoasa" ma onoreaza, dar cunostintele mele de mecanica sunt de bun simt; iar baietii care mi-au schimbat uleiul nu erau mecanici; daca vrei sa vezi mecanici, mai deschide si tu un discovery channel din cand in cand; si te rog frumos, din respect pentru caracteristica educativa a acestui forum, nu ne mai spune ca ti se pare rezonabil sa dai 200 de E pentru 4 filtre, un ulei si un bec; nu e nici drept, si nici adevarat; in alte tari, pentru 200 de E ai putea fi impuscat, in Romania, astepti o saptamana acasa si induri 2 ore de umilinta din partea unor novici pentru a achita o factura cu numele de di-bas pe ea; sry man, dar chiar ca esti in inferioritate...
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Hmmmm ....
Cred ca totusi ar trebui sa mai cititi pe forum inainte de a spune ceva despre Di-Bas - cel mai de treaba mecanic de acolo si care se pricepea cel mai mult cand am ajuns eu acolo era portarul ....
Fara nici un misto !
Oricum atitudinea lor de sfidare intrece cu mult orice cunostinta tehnica in domeniul masinilor.
Posti sa fi tun de carte si de cunostine, cu care sincer ma indoiesc ca s-ar lauda cei de la Di-Bas, dar daca te comporti cu clientii ca si cu niste posibili dusmani ... eu cred ca e destul de rau. Dar ce sa-i faci mentalitatea romanului este clara.
Dai banul ( SPAGA ) se uita unde vrei tu .. altfel spun ca tine si fac ca ei.
Ma indoiesc ca nu aveau aia un amarat de tester ( daca nu au il pot cumpara cu pretul unui cauciuc chiar de la un coleg de forum).
Oricum s-au adunat cam multe reclamatii la adresa celor de la Di-Bas.
Dar sunt salvati de nestiinta celor colorati si cu inele pe degete.
Care baga masina in service, dau o caruta de bani pentru toate porcariile care le cer aia pe acolo si eventual mai dau si o spaga grasa . Ca hai sa fim seriosi .. piesele si manopera la Opel e ceva mai ieftina decat la Mercedes.
Scuze pentru asa post si pentru un pic de Offtopic dar trebuia sa ma racoresc!
Cred ca totusi ar trebui sa mai cititi pe forum inainte de a spune ceva despre Di-Bas - cel mai de treaba mecanic de acolo si care se pricepea cel mai mult cand am ajuns eu acolo era portarul ....
Fara nici un misto !
Oricum atitudinea lor de sfidare intrece cu mult orice cunostinta tehnica in domeniul masinilor.
Posti sa fi tun de carte si de cunostine, cu care sincer ma indoiesc ca s-ar lauda cei de la Di-Bas, dar daca te comporti cu clientii ca si cu niste posibili dusmani ... eu cred ca e destul de rau. Dar ce sa-i faci mentalitatea romanului este clara.
Dai banul ( SPAGA ) se uita unde vrei tu .. altfel spun ca tine si fac ca ei.
Ma indoiesc ca nu aveau aia un amarat de tester ( daca nu au il pot cumpara cu pretul unui cauciuc chiar de la un coleg de forum).
Oricum s-au adunat cam multe reclamatii la adresa celor de la Di-Bas.
Dar sunt salvati de nestiinta celor colorati si cu inele pe degete.
Care baga masina in service, dau o caruta de bani pentru toate porcariile care le cer aia pe acolo si eventual mai dau si o spaga grasa . Ca hai sa fim seriosi .. piesele si manopera la Opel e ceva mai ieftina decat la Mercedes.
Scuze pentru asa post si pentru un pic de Offtopic dar trebuia sa ma racoresc!
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
stiu eu un service de 30 de metri patrati, cu tester bosch de ultima generatie si un SINGUR mecanic prieten cu mine care repara orice. Si omu stie cat toata reprezentanta de la dibas, eu numai la el ma duc cand am de umblat la ceva delicat la masina. Pe vremea cand sufeream si eu de reprezentante si revizii ma duceam la Erebus, m-au pieptanat de o gramada de bani dar aia macar faceau treaba bine (in 2001)