Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
eu am avut o groaza de probleme datorate in special faptului ca la acest piggy-back se leaga cei mai importanti senzori ai motorului(s. de turatie; debitmetru; lambda etc.)ale caror fire sunt ecranate.problema este ca firele care pleaca din smt sunt simple firicele, iar semnalul de la senzori are f.f.f. mult de suferit
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Una peste alta, sistemul nu valoreaza nici doi bani fara o harta bine facuta.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
Exista o harta referitoare la prindere, alta referitoare la timpii de deschidere ai injectoarelor si o ALTA referitoare la amestec (nu debit - greseala mea-), pe care il modifica schimband parametrii trimisi de debitmetru si lambda.
p.s. exista desigur si posibilitatea modificarii debitului de combistibil pe rampa injectoarelor marind amperajul la pompa de benzina – setarea fuel upper limit -, cat si o functie asemanatoare ALS-ului – fuel lower limit – care continua se bage combustibil in camera de ardere si cand masina se afla in frana de motor (cei care au motor c20xe sau mai sus stiu ca in mod normal injectoarele se inchid acest lucru ne fiind posibil).Efectul este aparitia rateurilor pe reducere (cazul meu) care la un motor turbo pastreaza o presiune constanta pe admisie eliminandu-se astfel LAG-ul la schimbari etc….
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Injectoarele au 2 parametri, "pulse width" si "duty cycle", intr-adevar sunt diferiti insa sunt strict dependenti intre ei ... probabil la ei te referi cand zici ca e o harta pentru injectie si una de debit.
Sonda lambda si debitmetrul nu dau niste date primordiale pentru motor, ele ajuta doar la a face corectii la diferite regimuri de functionare. Ca exemplu, acesti senzori pot lipsi si motorul va merge bine-mersi (bineinteles nu la parametri maximi), in timp ce fara senzorul de turatie sau fara TPS motorul nu functioneaza; astia sunt senzori primordiali, dupa care motorul se ghideaza pentru ca ei reprezinta coordonate ale hartilor.
Eu am soft-ul de la MoTec si are harti doar pentru aprindere si injectie, precum si o harta mai simpla pentru boost limit folosibila in cazul motoarelor turbo.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Este piggy-back-ul genul de modificare pe care sa o faci la o masina cu care circuli zi de zi sau o faci numai pentru "liniute"?
Cum se comporta masina de cand i-ai pus smt-ul?avantaje/dezavantaje...
Ai folosit la instalare numai documentatia Perfect Power, sau te-a asistat cineva cu experienta.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
pt. robert: instalarea a durat max. 25 de min. si nu ma ajutat nimeni.e f. simplu si tot ce ai nevoie gasesti in doc. perfect power.
smt6-le are posibilitatea de a schimba -chiar din mers- intre doua setari salvate anterior. ex: - street si race
ca avantaje si dezamantaje sunt multe si le-am descris pe fiecare cand am vorbit de masina mea (vezi topicul "ai un opel?... - calibre" parca.)
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cu cat citesc mai mult cu atat ma incanta mai mult sistemul. Dupa axa cu came, jur ca asta o sa fie urmatorul pas, desi am chiptuning. Radu, tu ai amplificatorul de aprindere pentru el ? Am vazut ca e piesa separata si e oferita numai pentru PRS, desi si SMT are iesire pentru aprindere. Alta chestie, stie sa controleze injectie secventiala, sau macar grupata ? Nu ca ar conta prea mult, diferenta e doar la consum de cateva procente.
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat