bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
am un amic care are o asa bijuterie, numai ca a lui este super meseriasa din orice punct de vedere.omul este mecanic si a facut masina aia intr-un mare fel! acum vezi sa nu gasesti vreo cazatura.daca are motorul si cutia ok, restul le mai faci(tabla, articulatii si altele)
este ceva diferit. cred ca poate face oricand multe, foarte multe masini noi
este ceva diferit. cred ca poate face oricand multe, foarte multe masini noi
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Trebuie sa strangi bani deoparte pentru benzina!
In rest ... hmm. Cred ca asta e singurul punct slab - consumul.
Da de ce nu iti iei tu o calibra turbo ... Daca tot vrei putere.
In rest ... hmm. Cred ca asta e singurul punct slab - consumul.
Da de ce nu iti iei tu o calibra turbo ... Daca tot vrei putere.
*
In uzaj normal, fara prea mult oras si conform forumurilor francofone, nu mai multa benzina decat pentru un "2000 Turbo"...
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Trebuie sa strangi bani deoparte pentru benzina!
In rest ... hmm. Cred ca asta e singurul punct slab - consumul.
Da de ce nu iti iei tu o calibra turbo ... Daca tot vrei putere.
In rest ... hmm. Cred ca asta e singurul punct slab - consumul.
Da de ce nu iti iei tu o calibra turbo ... Daca tot vrei putere.
pai nu prea exista comparatie intre ele. o vectra v6 bate la c*r calibra!!!
in alta ordine de idei, nu neaparat toate sug precum calibra.
eu am avut o mazda 323 1.8 16v 140cp (fara turbo) si lua 10 in oras!
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
ce sa-ti zic eu despre prietenia asta...
sa presupunem ca vei cumpara una in stare buna( nu garnitura de chiuloasa arsa, segmenti dusi, arbore stramb, pistoane sparte...), ca sa o ai asa cum vrei, ii vei schimimba toate consumabilele, ii vei regla tot ce este de reglat, curatat si tot asa.
ce trebuie tu sa ai in vedere este ca, in schimbul soundului si vitezei pe care ti le ofera, va trebui sa platesti cam scump cateva chestii gen: uleiuri, filtre, buji, placute de frana, cauciucuri si in general orice interventie de intretinere! altfel, nu vad de ce nu ar fi prietenos motorul.
eu iti spun astea din ce am vb cu oameni despre v6, mai multe poate iti vor spune posesorii. bafta
ah, inca doua lucruri. nu-ti lua masina de toti banii alocati pt ea, va trebui sa mai bagi in ea, indiferent de masina si doi, ia-ti o masina pe masura si aici ma refer la varsta/finante/statut social/ poate personalitate...
sa presupunem ca vei cumpara una in stare buna( nu garnitura de chiuloasa arsa, segmenti dusi, arbore stramb, pistoane sparte...), ca sa o ai asa cum vrei, ii vei schimimba toate consumabilele, ii vei regla tot ce este de reglat, curatat si tot asa.
ce trebuie tu sa ai in vedere este ca, in schimbul soundului si vitezei pe care ti le ofera, va trebui sa platesti cam scump cateva chestii gen: uleiuri, filtre, buji, placute de frana, cauciucuri si in general orice interventie de intretinere! altfel, nu vad de ce nu ar fi prietenos motorul.
eu iti spun astea din ce am vb cu oameni despre v6, mai multe poate iti vor spune posesorii. bafta
ah, inca doua lucruri. nu-ti lua masina de toti banii alocati pt ea, va trebui sa mai bagi in ea, indiferent de masina si doi, ia-ti o masina pe masura si aici ma refer la varsta/finante/statut social/ poate personalitate...
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
bob
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat