tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare la toti.Sunt nou pe forum si sper ca ma poate ajuta cineva o mica problema pe care o am.Am un opel kadett din 86,dar sau facut mai multe modificari la el printre care si la bord,acesta a fost inlocuit cu un bord de opel astra din 1992 si nu imi merg mai multe functii pe el printre care si turometru.Cum sa il leg pentru ca nu prea stiu si unde?ma poate ajuta cineva?
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
Multumesc ptr raspuns suller istvan,dar schimbarea bordului nu am facuto eu ci altcineva si nu stiu cu firul de la bobina unde trebuie sa-ma duc pentru ca ,daca desfaci ceasurile au toate firele acolo(deci nu lipseste firele de la turomeru)dar nu stiu mai exact care sunt ele pentru ca dupa ce iese din bord toate firele sunt matisate la greu.Bafta
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca ai toti papucii in mufa,inseamna ca il ai si pe cel de la turometru.Daca lipseste unul singur,atunci e cel de la turometru..In mod normal,daca bagi ceasuri cu turometru de Kadett,sau Ascona,ar tb.sa-ti mearga turometrul fara nici o modificare.De regula(99%),toate instalatiile de benzinar au toti papucii,mufa cu un papuc lipsa se regaseste pe diesel,pt.ca nu a fost nici un model cu turometru.Sau aproape niciunul.. (vezi garaj)
tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am revent cu problema cu turometru.Am desfacut pentru a 15 a oara bordul si ceasurile pentru a identifica daca exista vreun fir care sa plece de la bobina la turometru ,dar desii pe mufa bordului (ceasurilor)sunt toate firele nu gasesc niciun fir care sa plece de la bobina la acea mufa.cred ca m-ar ajuta o schema ptr ca nu imi pot da seama care fir de la bobina trebuie sa faca turometru sa mearga.Si dupa ce ca sunt bagat in ceata am mai auzit de la unul ca trebuie legat turometru pe alternator.Help!
tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
Sa rezolvat si acum merge era firele de la pinul 8 taiate si le-am legat la firul verde de la bobina,dar problema e ca imi indica ca am vreo 500 si in momentul cand motorul e turat la maxim dabia ajunge la 2000.Am incercat si alte fire de pe bobina si din 4 fire merge decat pe 2 ,iar celelalte 2 nu au nicio reactie.Ma gandesc sa nu fie mecanismul ceasului defect sau cei 4 pini din ceas sa nu faca contact bine ptr ca daca misc de el se ridica fara so turez pe la 2500-3000.Va multumesc ptr sfaturi
tyy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut.Credeti ca ma poate ajuta cineva cu turometru mentionat mai sus.Am citit cam tot ce se poate citii despre cum se leaga acel fir care pleaca de la ceas la...... si am ajuns la concluzia ca se leaga la bobina (la masinile pe benzina si la alternator la cele pe motorina.Avand un benzinar am legat acel fir la bobina,dar spre surprinderea mea am realizat ca acul de la turometru nu urca mai sus de 1000,doar in conditia cand am peste 3500-4000.Eu am schimbat bordul si cred ca asta care il am e de pe un diesel ca altfel nu imi explic.Nu cred ca este dus ceasul din moment ce acul turometrului urca si comoara fara probleme,dar cred ca azi am sa dau si alternatorul jos ca sa incerc.