- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Salut !
Am deschis acest topic si pe un alt forum (Vectra-c.com) dar fara nici un rezultat, de aceea il deschid si aici.
Motorul meu este Z19DTH, 150CP, Vectra-C 2005.
Masina merge bine, DAR,... de ceva vreme incoace Boost Pressure nu mai este egal cu Boost Pressure Command si acest lucru ma dispera !
Am nevoie de un sfat profesional, nu presupuneri ...pe cat posibil. Cu siguranta sunt pe acest forum cativa care se pricep dar stau in umbra sau nu vor sa raspunda.
Am atasat date de la o diagnoza recenta. Mai demult Boost Pressure era egal cu Boost Pressure Command la orice RPM, acum e diferit !
http://img85.imageshack.us/img85/3953/rpm1.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/7598/rpm2.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/6113/rpm3.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/5043/rpm4.jpg
http://img2.imageshack.us/img2/7730/rpm5.jpg
http://img2.imageshack.us/img2/2728/rpm6.jpg
Noile mele concluzii, dupa ce m-am uitat pe niste citiri mai vechi :
15.12.2008 (raspuns bun)
Engine Speed: 2608 RPM
Calculated Air Flow: 144 Kg/h
MAF Sensor: 144 Kg/h
Barometric Pressure: 101 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 120 kPa
EGR Position Commandes: 37%
EGR Pulse Ratio: 39%
02.06.2009
RPM Engine Speed: 2583 RPM
Calculated Air Flow: 148 Kg/h
MAF Sensor: 148 Kg/h
Barometric Pressure: 98 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 119 kPa
EGR Position Commandes: 38%
EGR Pulse Ratio: 38%
25.09.2009 (raspuns inegal)
Engine Speed: 2580 RPM
Calculated Air Flow: 165 Kg/h
MAF Sensor: 165 Kg/h
Barometric Pressure: 100 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 130 kPa
EGR Position Commandes: 38%
EGR Pulse Ratio: 38%
Dupa aceste date trag concluzia ca ar fi MAF de vina! Un indiciu de la un reprezentant Opel a fost sa schimb EGR.
CristianTM.
Am deschis acest topic si pe un alt forum (Vectra-c.com) dar fara nici un rezultat, de aceea il deschid si aici.
Motorul meu este Z19DTH, 150CP, Vectra-C 2005.
Masina merge bine, DAR,... de ceva vreme incoace Boost Pressure nu mai este egal cu Boost Pressure Command si acest lucru ma dispera !
Am nevoie de un sfat profesional, nu presupuneri ...pe cat posibil. Cu siguranta sunt pe acest forum cativa care se pricep dar stau in umbra sau nu vor sa raspunda.
Am atasat date de la o diagnoza recenta. Mai demult Boost Pressure era egal cu Boost Pressure Command la orice RPM, acum e diferit !
http://img85.imageshack.us/img85/3953/rpm1.jpg
http://img7.imageshack.us/img7/7598/rpm2.jpg
http://img42.imageshack.us/img42/6113/rpm3.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/5043/rpm4.jpg
http://img2.imageshack.us/img2/7730/rpm5.jpg
http://img2.imageshack.us/img2/2728/rpm6.jpg
Noile mele concluzii, dupa ce m-am uitat pe niste citiri mai vechi :
15.12.2008 (raspuns bun)
Engine Speed: 2608 RPM
Calculated Air Flow: 144 Kg/h
MAF Sensor: 144 Kg/h
Barometric Pressure: 101 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 120 kPa
EGR Position Commandes: 37%
EGR Pulse Ratio: 39%
02.06.2009
RPM Engine Speed: 2583 RPM
Calculated Air Flow: 148 Kg/h
MAF Sensor: 148 Kg/h
Barometric Pressure: 98 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 119 kPa
EGR Position Commandes: 38%
EGR Pulse Ratio: 38%
25.09.2009 (raspuns inegal)
Engine Speed: 2580 RPM
Calculated Air Flow: 165 Kg/h
MAF Sensor: 165 Kg/h
Barometric Pressure: 100 kPa
Boost Pressure Command: 120 kPa
Boost Pressure: 130 kPa
EGR Position Commandes: 38%
EGR Pulse Ratio: 38%
Dupa aceste date trag concluzia ca ar fi MAF de vina! Un indiciu de la un reprezentant Opel a fost sa schimb EGR.
CristianTM.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Aceeasi prbl o am si eu...am facut in seara asta un test si la relanti imi aparea o diferenta mica de presiune intre cele 2 valori....dar cand o turam pe la 4000 diferentele se mareau semnificativ......mecanicul meu mi-a schimbat electrovalava de la turbo, am refacut testul si valorile nu se mai distantau.....erau sensibil egale.....+- 5 unitati...acum ramane sa vad la drum lung daca mi se mai aprinde martorul.....
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
guliver a scris:Daca ai verificat-o vizual nu ai cum sa-ti dai seama daca e defecta sau nu....eventual monteaza alta de la cineva si pune-o pe tester...si vezi valorile...
3 bucati am testat, cu toate facea la fel, nu e de acolo. Inclin spre MAF (debitmetru) sau EGR.
Cu prima ocazie o sa le schimb cu amandoua cu altele NOI.
CristianTM.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
Era cineva pe forum cu aceeasi problema......boost pressure negative deviation.....dupa ce a incercat toate metodele ( electrovalva, EGR, etc) si facea la fel s-a dus la o reprezentanta OPEL si aia i-ar fi reglat presiunea turbinii....nu stiu prin ce metoda...eu stiam doar ca turbina vine cu presiunea reglata din fabrica...si ca nu e bine sa se umble ulterior....
Sper sa gasesti rezolvarea.....
Sper sa gasesti rezolvarea.....
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu am boost pressure negative deviation de la cele mai mici turatii pana la cele mai mari Dar eroare imi intra doar peste 3500 ture. Ciudat e ca in vara totul a revenit la normal si nu imi mai facea overboost. Acum iar a inceput si vreau sa curat boost pressure sensor.
La Cristi e foarte ciudat, la turatii mici e overboost (negative deviation) si in turatii mari underboost (positive deviation).
La Cristi e foarte ciudat, la turatii mici e overboost (negative deviation) si in turatii mari underboost (positive deviation).
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Iti raspund eu, chiar daca l-ai intrebat pe #tonytm, daca ai Z19DTH, uite-l -->
Senzor murdar :
http://www.vectra-c.com/for...ust2009/lesj5.JPG
Senzor curatit:
http://www.vectra-c.com/for...ust2009/lesj6.JPG
[Ultimele doua imagini luate de pe vectra-c.com]
CristianTM.
Senzor murdar :
http://www.vectra-c.com/for...ust2009/lesj5.JPG
Senzor curatit:
http://www.vectra-c.com/for...ust2009/lesj6.JPG
[Ultimele doua imagini luate de pe vectra-c.com]
CristianTM.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- OP
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
fratila
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2009
- Mesaj Privat