Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
4X4 le o sa-si faca de minune datoria....
Un 750 iLA s-a tot dus ...de la a 3-a.
Skip ads

  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Producatorii de chipuri spun ca chipul scade viata motorului cu 10%, la turbo, dar mai bine traiesti o zi ca un rege decat 10 ani ca un caine, nu? Smile
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
io zic ca 4x4 30% si turbina cam 70% ajuta. si cele 130hp in plus fata de a ta Wink (care vor fi pe atunci sper)
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Korect!

Mai exista Calibra-ul ala turbo in MS (era model nou)?
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu este decat a lui dragos in MS. io nu am mai vazut nici un calibra turbo pe aici. si despre ce 'model nou' vorbesti? dinc ate stiu nu exista decat un odel de calibra: 1990-1998 (2.0L; 2.0L 16V; 2.0L turbo; 2.5L v6)
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Smile stiu man...voiam sa zic, cu semnul pe bara . Exista SIGUR UNU ROSU TURBO .
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
probabil era! acuma stiu ca nu este alt turbo. poate stie dragos.
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Hehe ce de raspunsuri in numai cateva ore... s-a ajuns la offtopic, dar vroiam sa lamuresc putin situatia cu Kalibrat, vad ca nu-i place cand e contrazis si ma trateaza cu superioritate, desi nu are dreptate.

Kalibrat a scris:gsi,
Probabil esti foarte frustrat cu motorul tau obosit cu 8 supape din care probabil 3-4 sunt moarte.

Probabil ca nu prea stii Germana, sau nu stii sa citesti deloc.
Paket enthält:
- Phase - I Chipsatz Motronik
- Elektronische 2 -fach Umschaltung
- 4 geänderte Zündkerzen
- Detaillierte Einbauanleitung

Stii ce inseamna asta sau inca nu ai ajuns la scoala?

Alte linkuri:
http://www.regal-shop.co.uk...etails.asp?id=129
http://www.wallaceperforman...let_software.html

Sa incercam in engleza:
Kit includes
2 chips
4 spark plugs – regapped
switch for on and off power
(full fitting instructions)

Daca nici asa nu merge, roaga pe cineva sa-ti traduca. In mod sigur i se face cuiva mila si te ajuta. Ai avut vreodata un motor turbo,ca sa stii ca nu se poate? Nu cred. Ai citit undeva asta, sau ti-a spus cineva care are un opel turbo?
Cine se contrazice de dragul de a se contrazice?
Tu practic contrazici firmele producatoare de cipuri. Trebuie sa fii tare inteligent...
Continua sa memorezi toate tipurile de Opel, poate te ajuta la ceva. La memorie.
Asa ca lasa tu vrajeala.


In primul rand, nu sunt frustrat de motorul meu cu numai 8 supape, mai degraba faptul ca ai o masina mai puternica iti da tie incredere in tine si te face sa imi tratezi opinia cu ignoranta si superioritate. In cazul cu Opel Vectra GSi, pentru ca n-ai mai raspuns nimic legat de subiect presupun ca imi dai dreptate, oricum dovezi se gasesc destule pe internet care sa imi sustina afirmatia.
Legat de mai veche disputa despre chip-ul la motorul C20LET, uita-te te rog mai atent pe linkurile pe care le-ai dat, si o sa observi ca puterea maxima obtinuta doar prin chiptuning e de 260CP declarati, asta si cu ajutorul unor bujii si/sau fise schimbate. Pentru a obtine peste 260CP, toti tunerii folosesc si un kit intercooler, asta e chiar in linkurile tale.


EVO 4 - (280 BHP) £295
This kit must be fitted with our own front mounted intercooler kit*. Switchable software as EVO 3 only with a change in over-boost to 1.4 bar (20.5psi). Rev limit raised to 7200rpm


Astept in continuare niste raspunsuri la subiect si nu aberatii si atacuri subtile la persoana.
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
O imagine din catalogul de prezentare al masinii.

  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gsi,
Alo, alo, domnu', chiar ma bucur ca ai adus iar vorba de chipuri. Unu la mana bujiile nu inseamna modificari interne la motor.
Ai vazut vreodata bujii din alea? Daca ai fi citit mai atent pe forum la eds (asta daca stiai germana, bineinteles) ai fi vazut ca bujiile alea mai mult fac rau decat bine (la turbo sunt recomandate bujii cu un singur electrod central).

Acum fii bun si uita-te pe site-ul acesta. De fapt uitati-va toti pe site-ul acesta:

http://www.b-s.motor-chiptuning.de/

Du-te la chiptuning, Chipdatenbank, Opel, Opel 2.0 16V Turbo alle Phase 2 Kit

Dupa cum observati la Opel 16 V Phase II, in afara de un filtru K&N, care sa fim sinceri e departe de ideea de tuning, nu are nevoie de NIMIC pentru a ajunge la 207 kW/ 282 PS bei 5800 U/min si 420 Nm bei 3500 U/min. Fara nimic, deci...
gsi, amice, nici asta nu-ti convine? Hai spune ca aia sunt tampiti. Mai bine, trimite-le un email si spune-le ca tu nu crezi ca chipul lor e adevarat, ca e o vrajeala.
Omu', hai sa-ti spun ceva: am avut pana acum 13, sau 14 calibrauri, toate modele si culorile posibile in afara de V6 ca al lui cali.
Turbo-uri am avut 4. Si vii tu, care nu ai avut nici unul, sa-mi explici mie care-i treaba. Acum cine are chef sa se contrazica doar de dragul de a se contarzice? Vezi-ti de posturile tale, si de ceea ce te pricepi.
Sunt suficient de la obiect? 282 cp iti ajung fara alte modificari?
Am demonstrat din nou, daca mai era nevoie ca habar nu ai de nimic.

PS: puteam sa-ti dau linkul de la firma care face chipuri de 280 cp de la inceput, dar m-am distrat foarte bine, vazand ce tampenii scrii, asa ca am amanat momentul.


Ultima modificare făcută de Kalibrat la Mie 28 Apr, 2004 5:16 pm, modificat de 3 ori în total
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Prietene, hai sa-ti dau un sfat : cand ai o discutie in contradictoriu pe forum cu cineva, incearca sa ataci ideea si nu persoana, jignirile sunt ultima arma a unui disperat ce nu poate gasi argumente solide pentru a isi sustine ideea.
Daca te uitai mai atent prin linkul ala pe care te-ai chinuit jumatate de zi sa il gasesti, vedeai ca phase 2 pentru motorul ala e un upgrade de la phase 1, ce include cresterea presiunii in rampa de injectie, probabil prin ajustarea regulatorului de presiune (care NU este chiptuning). De asemenea Phase 2 mai include si filtrul de aer care tot dupa indicatiile producatorilor aduce o crestere de putere de pana la 2% (K&N zice de 4%).
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Pe bune acum, intelegi ceva germana? Arata-mi unde scrie ca se creste presiunea pe rampa de injectie?
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Abstimmung von Einspritz- Ladedruck- Zündungkenfelder am PKW. Drehzahlsperre 75001/min - tuning la mapurile de injectie - presiune la turbina - aprindere, limitator la 7500
Abstimmung von Motronic + Ladedruck am PKW - tuning la motronic + presiunea pe turbina.
Cuvantul cheie e Kennfelder care inseamna diagrama caracteristica tipului de masina, mai scurt map.

Serios acum, tu chiar esti prost sau nu vrei sa intelegi cand nu ai dreptate?

PS: nu am cautat linkul absolut deloc. Oricum nu as fi avut timp, pt a spre deosebire de tine probabil, eu lucrez.
2% - 4% inseamna 2-6 cp, oricum mai raman mai mult 276.
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Tradus cu Altavista (recunosc, nu stiu germana):

Tuning of injecting load pressure


adicatelea "ajustare a presiunii de injectie".
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nu ajustarea presiunii de injectie, gsi!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuning la mapurile de injectie!!!!!!!! Alta treaba.

Hai sa-ti explic: In computerul de injectie de la c20let exista 2 chipuri care contin mapurile, spre deosebire de alte masini care au doar unul (cele aspirate).
La c20let, un chip se ocupa de presiunea pe turbina, celalalt de injectie (TIMPUL DE DESHIDERE AL INJECTOARELOR!!!!!!!), si de aprindere (avans, etc, infunctie de injectie presiunea pe turbina, si knock detection circuits)

Din nou iti spun, cuvantul magic este Kennfelder - care inseamna diagrame. Trebuiau sa scrie
Einspritzkenfelder - Ladedruckkenfelder - Zündungkenfelder, dar si daca nu stii germana, iti poti da seama ca asta nu suna bine, nu?
De asta sunt despartite de liniute


Ultima modificare făcută de Kalibrat la Mie 28 Apr, 2004 6:06 pm
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
gsi, hai sa-ti spun: stiam de firma asta fiindca mai demult aveam un prieten in Germania care-mi trimitea chipuri de la ei.
Admin, Darkness, si toti cei care ma stiu pot sa confirme.


Ultima modificare făcută de Kalibrat la Mie 28 Apr, 2004 6:44 pm
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Problema a fost la traducerea din germana in engleza, probabil de acici si neintelegerea. Din "tuning of injecting load pressure" se intelege ajustarea (tuning= reglare, ajustare, de la "to tune") presiunii de incarcare a injectiei (se subintelege presiunea in rampa de injectie). Stiu ca timpul de deschidere al injectoarelor e controlat de ECU, insa are si el o limita, asa ca pentru a creste mai mult cantitatea de benzina injectata per ciclu e nevoie sa cresti presiunea in rampa de injectie prin ajustarea regulatorului de presiune de injectie situat pe rampa de injectie (la majoritatea Opel-urilor pe benzina e la 3 bar, nu sunt sigur dar cred ca si la turbo tot la 3 bar lucreaza). Exact la asta m-am referit eu mai sus.
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La turbo e 3.5 bari, exceptia in viteza I unde e 3 bari. Are o supapa de vacuum care reguleaza si micsoreaza presiunea si senzor de viteza I pe cutia de viteze. de asemenea in vit. I turbina nu functioneaza la presiune maima, si nu are overboost, tocmai ca sa nu rupa transmisia. Eu am reusit totusi sa fac varza integrala la o pornire cu a I-a. Am ras 3 dinti dintr-o coroana grosi cam de 10 mm.
La 330 cp la turatie maxima, timpul de deschidere al injectoarelor e de 100%!!!!!!!! Asta inseamna ca nu se mai inchid.
Am undeva pe hard chestia asta masurata.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu zic sa nu va mai certati. Calibra lui Dragos din MS, aia cu MS-05-VOS, care am vrut s-o cumpar eu acum 2 ani si ceva, dar vroia 8000$ pe ea, are 280 cp, cu chipul LoTec. Din cate stiu de la el altceva nu i-a mai facut la motor. Si tuningul a fost facut in Germania, lu la Aspad sh!t sau mai stio eu ce carpari romanashi
  • Kalibrat

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Tox, salutare.
De atunci am alta...
Mai buna, mai frumoasa... Cred ca noi am vorbit de aia neagra, nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR