Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Bi0HAZARD

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 1.8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la benzinarie si la intoarcere in masina am bagat cheia in contac si nu mai vroia sa se invarta de loc
am incercat toate metodele, invartit de volan, miscat incet, tot nu se intampla nimic, am desfacut si plasticul am ajuns la contact si nu am putut sa il desfac
ce sfaturi aveti ?
contact nou ?
nu stiu ce sa fac, masina fiind in benzinarie !
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La un corsa 1996 a mers urmatoarea smecherie: desfacut cochiliile de la contact, detasat partea mecanica de cea electrica, bagat cheia in partea mecanica..cea in care intra cheia, actionat partea electrica cu o surubelnita.
Detalii: partea electrica are o fanta in care in mod normal intra primii 2-3 cm de cheie, in fanta aia se baga o surubelnita pe post de cheie si se actioneaza demarorul; dupa pornire se poate scoate surubelnita si se ruleaza normal. Cheia se introduce pt a pacali antidemarajul electronic.
Cauzele probabile ale defctiunii: patrunderea de praf in contact si solidificarea unsorii existente care in timp a blocat 'cateii'. Soutie..detasat cumva partea mecanica si spalat cu petrol prin scufundare si 'jucat' cu cheia in el pana isi da drumul. Dupa aceea se lubrifiaza cu ceva ulei pt mecanisme fine. Atentie cu depozitatul cheii prin buzunare, ca os a fie plina de ulei o perioada.

Partea nasoala: posibil sa fie uzura pronuntata prin butuc..si atunci nu merge decat prin inlocuire. Preferabil inlocuire cu sh de la dezmembari.
  • opel_astrag

  • Mesaje scrise: 567
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am patit la fel la astra g. rezolvarea? am lovit cu podul palmei cheia (ca pe un cui cu ciocanul) si a functionat. nu situ si nu cred ca va fi la fel de usor si la tine. succes
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
inearca sa bati in el (nu prea tare si acelasi timp sa incerci sa invarti cheia) este un catel blocat pe deschis eventual baga si niste WD 40 poate se deblocheaza apoi sigur o sa-ti mai faca probleme asa ca mergi degraba la dezmembrari si ia altul.pentru desfacere intreaba-l pe meseriasul de acolo ca o sa-ti spuna ce si cum sau cauta pe forum ca parca exista si poze pe undeva.
contactul are un mod unic de desfacere.
cineva mai demult dadea si modul de reparare al contactului dar...nu prea merita. se uzeaza un canal si treb sa pilesti la el pana te plictisesti cu scule fine...etc
P.S. daca dupa ce ai luat alt contact vrei sa pastrezi cheia initiala schimbi interiorul (partea cu cateii) la celalalt. cu putina indemanare se rezolva. cred ca merge de la orice opel din perioada respectiva
bafta!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
butucul contactului se poate repara, exista si un topic in acest sens, trebuie cautat pe forum. Reparatia dureaza putin si rezista cat un contact nou. nu trebuie multe diplome si nici scule specializate.Toata chestia este ca dupa desfacerea capacelor din plastic care inconjoara contactul, se introduce o tija (o sarma, spitza de bicicleta) in locasul care blocheaza butucul si astfel va iesi foarte usor. Aceasta se face numai cu cheia IN CONTACT! altfel nu veti reusi. Dupa aceea, totul este extram de simplu. Daca nu ar fi distanta mare, as face eu aceasta interventie. Vedeti ca in topicul la care fac referire, sunt si poze explicite.
bafta!
  • lexuletz

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=293798
Topicu
  • nick09

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2009

  • Mesaj Privat
incearca cu DW-40 este un spray se gaseste pe la benzinarii sau prin cora,este ff ieftin!
  • username250

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am auzit la un coleg de serviciu ca pot aparea probleme la butucul de contact si din cauza greutatii prea mari a celorlalte chei, brelocuri etc., care sunt tinute impreuna cu cheia de contact.
Ce stiti despre acest lucru? Cat de adevarat este?
  • Bi0HAZARD

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 1.8
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu cat este de adevarat cu greutatea celorlate chei, brelocuri (eu nu aveam nimic agatat la chei)
cu Wd- 40 am incercat si nu s-a intamplat nimic

am demontat de tot contactul si l-am inlocuit cu unul de la dezmembrari
  • nick09

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2009

  • Mesaj Privat
eu am avut aceeasi problema dar din fericirie nu a trebuit sa sch contactul pt k am rezolvat cu wd-40!posibil ca la tn sa fi fost ceva mai grav,nu este exclus!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR