Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • Mario-Brandon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut !Cine ma poate ajuta?Am un opel omega 2,3 DTI din 1991 si la sugestia unui mecanic,am schimbat rulmentul intermediar de la cardan,iar din momentul acela cardanul vibreaza,uneori mai incet alteori de zguduie masina si nimeni din zona nu poate sa-mi spuna ce am gresit....
Uni sunt de parere ca sa descentrat putin cand l-am scos si m-am ajutat putin de ciocan,altii ca poate nu l-am pus bine la semne,dar nimeni nu-mi poate spune exact care-i problema.Care aveti o idee de unde ar putea veni problema,va rog spuneti-mi,sa nu mai bajbai!
MULTUMESC!
Skip ads

  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Vezi va nu sunt crucile de cardan aliniate.Verifica daca sunt perpendicular cruce pe cruce.
  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema am avut-o si eu la Omega A dupa schimbarea ambreiajului. Problema a aparut datorita faptului ca a fost desfacut axul cardanic in 2 si la montare nu a fost reglat corect. Cauta un mecanic bun care stie sa regleze axul cardanic si problema va disparea.
Succes Smile
  • Mario-Brandon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
L-au vazut mecanicii mai laudati din zona,dar nu au putut sa-mi spuna ce am gresit.Aveti idee cum ar trebui sa fie semnele care sunt pe el, sau ce alte semne ascunse are pentru a-l centra bine?
  • Mario-Brandon

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc "omega y22dth"dar este cardan cu o singura cruce cardanica,ce sa aliniez?poate doar extremitatile care se fixeaza pe tampoanele de pe grup si cutie sa am grija sa fie aliniate,ca altfel chiar nu stiu de unde ar mai putea sa fie problema.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ori cum ceva la tine nui pe linie si ai face bine sa verifici ce , ti-sa uzat tamponul cutiei, sau puate vorba ta ceva sa miscat pe la grup , intermediarul ala nui pus unde trebuie , ori cum pe aici te invarti , gaseste o modalitate de-a verifica linia lor , eu am schimbat duar tamponul cutiei cu unul original dar nou nout si au inceput sa bata rau nu asa , si miam facut un laser cu care am verificat si leam realiniat .
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cardanul de Omega de 2.3d este f. subtire in carne deci daca ai folosit ciocanul sigur l-ai dezechilibrat.Vezi ca greutatea pt. centrare este o tablita f. subtire.Se potriveste numai cel de la 3000 benzina poate si 2600.Datorita dezechilibrului vezi daca ai capatat joc la cruce .Nu ai ce sa aliniezi pt. ca nu exista reglaje si cardanul oricum e din 2 bucati ca sa lucreze in functie de cutie si puntea spate(bucsa flexibila la rulment).
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Buna seara . Eu iti propun sa mai cumperi un amortizor intermediar si sa-l schimbi pe cel montat la prima schimbare. Cauta unul de la firma FEBI . Cardanul nu are nicio regula de montare si poti bate in el cu ciocanul prin intermediul unui lemn. Succes !
Daca vrei nr de catalog FEBI revino.
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Edy a scris:Buna seara . Eu iti propun sa mai cumperi un amortizor intermediar si sa-l schimbi pe cel montat la prima schimbare. Cauta unul de la firma FEBI . Cardanul nu are nicio regula de montare si poti bate in el cu ciocanul prin intermediul unui lemn. Succes !
Daca vrei nr de catalog FEBI revino.

Scuze de intrebare. Ai avut cumva Omega si ai schimbat vreodata ceva la cardan?
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Da ! am si o Omega 2,5 td si am schimbat lagarul de sustinete intermediar al cardanului.
La mine pana la urma acesta vibratie s-a dovedit a fi dela cutia de viteze, dar bine inteles ca am optat penru inceput cu acel lagar elastic care se lasa "miscat" cu usurinta.
De aceia te-am invitat sa revi daca vrei sa stii nr. de catalog al lagarului comercializata de firma FEBI.
Eu nu arunc nimic ! Totul pastrez la, MUZEU, in garaj. Pacat ca cei dela OPEL nu vin la mine sa vada ce a trebuit schimbat pe acesta masina in 10 ani. Cred ca este rusinea industriei auto germane!
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR