Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutari!

Am luat de curand un opel omega 2.5 td adus din elvetia si la schimbul de ulei am observat ca are un furtunas scos care statea in aer pe acolo , mecanicul s-a uitat putin dar nu a gasit locul unde trebuia sa vina . Cica pleaca din admisie si pe langa el mai sunt 2 furtunase similare prinse cu ghid de plastic care se duc pe undeva pe langa baterie prin stufarish .
Daca are cineva un model similar de motor sa ma ajute cu sfaturi si poze ar fi excelent , deoarece nu am gasit nici un fel de documentatie despre opel nici macar manualul de utilizare.

Mai am o nelamurire , langa semnalizator putin mai inspre bord mai e o maneta care se misca inainte inapoi ... ce naiba e aia si cum se foloseste?

Multumiri anticipate!
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca te referi la galeria de admisie si la acel furtunas subtirel , el intra in galeria de admisie si pleaca la un releu-valva pe langa vasul de ulei de directie ,pe acolo ai o tablita cu niste releie cu furtunase din acestea .pune vreo poza doua sa vedem.
  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ok o sa iau aparatul sa vad ce iese acolo si le pun mai tarziu.
  • omega y22dth

  • Mesaje scrise: 586
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Maneta este pentru reglaj volan.
  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat






Intre timp am descoperit unde cred ca venea furtunasul... i-am taiat oleaca din el ca era crapat la gura si l-am pus ... mari schimbari in mersul masinii sa zic ca nu am observat dar e si cam tarziu si nu m-am plimbat prea mult dupa ce l-am pus . Parca in habitaclu se aude cand acelerezi un tacanit ca de tacheti care creste in proportie cu acceleratia dupa 1500 ture se auide destul de slab afara cand ascult motorul suna bine dupa urechea mea de amator . La rece porneste usor la cald porneste un pic mai lent fata de rece dar f putin sesizabil...
Daca aveti vrun link pe youtube cu cum ar trebui sa sune motorul va rog , poate il puteti posta .
Nu stiu de asemenea la cat ar trebui sa stea apa la mers peste 120 km/h daca nu ma insel la mine se plimba intre 90 si 92.... dar cu mai mult de 140 nu am mers inca .

Multumesc ,
Catalin
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
uite cum vin ele

  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mersi mult ptr explicatii . Nu am reusit sa descifrez in totalitate textul scris pe poza datorita rezolutiei , dar din cate am vazut asta al meu era scos din chestia aia pe care ai scris ca merge la ramificatia pompei de vacuum si nu ar afecta mersul motorului ... din cate am vazut eu pe intuneric teul de la egr nu era umblat , tu ai experimentat cu el si a mers mai bine fara sau e doar legenda?

As vrea sa stiu si pe la cat iti sta apa la mers normal si peste 120.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pai cand am cumparat masina acum 3luni de la bucuresti pana acas la hd am fierto de doua ori , statea la 100grade todeauna, am spalat tot bine si acum sta la 90-92maxim nu trece indiferent cei fac , deci daca tie ti sta pe la 90-92 este prea bine exzact cum trebuie sa fie , ori cat o alergi de mult nu ar trebui sa treaca de 92, de ex amea nu trece indiferent de situatie , si inainte fara termostat statea la 99gr si cand acceleram se facea 100 si mai urca , am spalat totul bine am cumparat un termostat nou si gata .
  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mersi!

O sa ma uit atent la apa daca vad ca sare peste 92 o sa ii spal radiatorul si schimb antigelul.Nu mi-ai zis de EGR. Ai incercat ceva cu el?
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
catalin78 a scris:Mersi!

O sa ma uit atent la apa daca vad ca sare peste 92 o sa ii spal radiatorul si schimb antigelul.Nu mi-ai zis de EGR. Ai incercat ceva cu el?
pai tiam trimis mesaj privat
  • catalin78

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2000 2.5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc s-a lamurit problema se poate inchide topicul !
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR