- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
In afara de un topic ambiguu, ce-a iesit ?
LE: O sa-ti blestemi zilele. Daca ai pus coilovers mai ridic-o un pic , altfel o sa te lovesti numai de probleme avand in vedere ca drumurile noastre nu sunt tocmai stralucite.
Nu e placut deloc atunci cand urci/cobori de pe un pod cu viteza sa dai cu bara de asfalt.
Iar daca ai pus coilovers cu cat e mai joasa cu atat suspensia e mai moale si va face mai mult balans, plus ca nu vei avea probleme cu 4 persoane in masina.
Eu pe a mea am coilovers si a fost un cosmar primul drum in afara, mai exact in BG (sa zica SuperDragos cum am dat jos rotile in BG sa reglam suspensia).
Ultima modificare făcută de cozmino la Lun 07 Sep, 2009 4:46 pm, modificat de 2 ori în total
LE: O sa-ti blestemi zilele. Daca ai pus coilovers mai ridic-o un pic , altfel o sa te lovesti numai de probleme avand in vedere ca drumurile noastre nu sunt tocmai stralucite.
Nu e placut deloc atunci cand urci/cobori de pe un pod cu viteza sa dai cu bara de asfalt.
Iar daca ai pus coilovers cu cat e mai joasa cu atat suspensia e mai moale si va face mai mult balans, plus ca nu vei avea probleme cu 4 persoane in masina.
Eu pe a mea am coilovers si a fost un cosmar primul drum in afara, mai exact in BG (sa zica SuperDragos cum am dat jos rotile in BG sa reglam suspensia).
Ultima modificare făcută de cozmino la Lun 07 Sep, 2009 4:46 pm, modificat de 2 ori în total
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
sa va spun cum sta treaba. NU va gandititi ca am dat 800 euro pe un kit. Am luat 2 arcuri de E36, le-am aruncat pe spate. S-au potrivit, la fix (mai imi tre' flanse sa scot rotile 3-4 cm in afara)
Arcuile de pe spate, taiate si aruncate pe fata. Pana aici totul bun....
Mai trebuie sa merg la un nene, care numa' cu asta se ocupa si sa incarc amortizoarele pe fata, toti baietii cu BMW-uri si nu numai merg la el. Le face BETON.
Singura problema este ca : La denivelari, tija din amortizor loveste in partea de jos, si tre' scurtata cu vreo 4 cm, tot la nea' ala.....
Am prieteni cu masini lasate BLANA, de ei ce sa mai zic. Ursul il conduc in fiecare seara, fara probleme .....
URSU are cam 10 cm pana zos (fix un pachet de tigari), PISICA la fel, si a mea are un pachet si 2 degete , adica vreo 13 cm ....
Arcuile de pe spate, taiate si aruncate pe fata. Pana aici totul bun....
Mai trebuie sa merg la un nene, care numa' cu asta se ocupa si sa incarc amortizoarele pe fata, toti baietii cu BMW-uri si nu numai merg la el. Le face BETON.
Singura problema este ca : La denivelari, tija din amortizor loveste in partea de jos, si tre' scurtata cu vreo 4 cm, tot la nea' ala.....
Am prieteni cu masini lasate BLANA, de ei ce sa mai zic. Ursul il conduc in fiecare seara, fara probleme .....
URSU are cam 10 cm pana zos (fix un pachet de tigari), PISICA la fel, si a mea are un pachet si 2 degete , adica vreo 13 cm ....
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce am facut cateva sute de km, pot spune ca a meritat. Masina pleaca mult mai bine de pe loc, franeaza mai bine, si in curbe nu se mai lasa pe o parte.
M-am luat aseara pe bulevardul Unirii cu un A6 ,modelul nou. Am plecat foarte bine din intersectie. M-a facut dar am fost chiar in curul lui. Daca aveam si galeria de admisie OK, jar manca
Cine mai este interesat ? Luam un flex si le facem
M-am luat aseara pe bulevardul Unirii cu un A6 ,modelul nou. Am plecat foarte bine din intersectie. M-a facut dar am fost chiar in curul lui. Daca aveam si galeria de admisie OK, jar manca
Cine mai este interesat ? Luam un flex si le facem
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Doar o scurta interventie...
Banuiesc ca ai luat in considerare ca:
- sistemul de ESP este calibrat pentru suspensiile standard care sunt montate pe masina si in cazul modificarilor facute cu flexul si a amortizoarelor umflate cu pompa la nea Vasile poti sa uiti ca ai esp pe masina
- sistemul de articulatii este proiectat in ton cu suspensiile standard si in cazul acesta iti vor ceda mult mai repede
- schimbarea unei componente (sau a unui ansamblu) de pe o masina (in cazul acesta suspensia) in cele mai multe cazuri nu imbunatateste comportamentul general al acesteia ci mai degraba il inrautateste deoarece masina este proiectata ca un sistem in care diversele subansamble trebuie sa functioneze "sincron"
In fine eu iti spun spor la modificari si sunt sigur ca majoritatea vor combate ce am scris mai sus
Banuiesc ca ai luat in considerare ca:
- sistemul de ESP este calibrat pentru suspensiile standard care sunt montate pe masina si in cazul modificarilor facute cu flexul si a amortizoarelor umflate cu pompa la nea Vasile poti sa uiti ca ai esp pe masina
- sistemul de articulatii este proiectat in ton cu suspensiile standard si in cazul acesta iti vor ceda mult mai repede
- schimbarea unei componente (sau a unui ansamblu) de pe o masina (in cazul acesta suspensia) in cele mai multe cazuri nu imbunatateste comportamentul general al acesteia ci mai degraba il inrautateste deoarece masina este proiectata ca un sistem in care diversele subansamble trebuie sa functioneze "sincron"
In fine eu iti spun spor la modificari si sunt sigur ca majoritatea vor combate ce am scris mai sus
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Banuiesc ca amortizoarele tale sunt standard pt Vectra, deci sigur ESP-ul a fost calibrat pentru acestea.
Pe de alta parte, tu spui ca functioneaza perfect, dar intrebarea mea este daca ai si incercat asta. Adica sa faci macar un oversteer, un understeer, o schimbare de banda mai brutala si alte cateva situatii in care poti sa vezi cum corecteaza yaw-ul masinii. Daca nu ai incercat atunci te sfatuiesc sa nici nu o faci, eventual poate doar undeva unde ai foarte mult spatiu liber in jur pt ca s-ar putea sa ai surprize
Pe de alta parte, tu spui ca functioneaza perfect, dar intrebarea mea este daca ai si incercat asta. Adica sa faci macar un oversteer, un understeer, o schimbare de banda mai brutala si alte cateva situatii in care poti sa vezi cum corecteaza yaw-ul masinii. Daca nu ai incercat atunci te sfatuiesc sa nici nu o faci, eventual poate doar undeva unde ai foarte mult spatiu liber in jur pt ca s-ar putea sa ai surprize
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Sa va intreb si pe voi inainte, ca tot discutati despre suspensii mai tari. Vreau sa schimb suspensia pe Corsa, de nevoie.
Dilema mea e:
- arcuri stock + amortizoare pe gaz
- kit suspensie "sport" (probabil o idee mai tare), dar coboara garda.
Vreau sa micsorez distanta de franare, in mod deosebit, si sa pastrez pe cat posibil aceeasi garda la sol. Si asa Corsa e destul de joasa.
In clipa de fata se lasa multa greutate pe puntea fata; simt rotile din spate cum se blocheaza si intra abs-ul (tamburi).
Ce ma sfatuiti? Vad ca aveti suspensii tari, puteti face o comparatie intre una stock si una un pic mai tare. Mai ales pe drumurile noastre.
Dilema mea e:
- arcuri stock + amortizoare pe gaz
- kit suspensie "sport" (probabil o idee mai tare), dar coboara garda.
Vreau sa micsorez distanta de franare, in mod deosebit, si sa pastrez pe cat posibil aceeasi garda la sol. Si asa Corsa e destul de joasa.
In clipa de fata se lasa multa greutate pe puntea fata; simt rotile din spate cum se blocheaza si intra abs-ul (tamburi).
Ce ma sfatuiti? Vad ca aveti suspensii tari, puteti face o comparatie intre una stock si una un pic mai tare. Mai ales pe drumurile noastre.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- bucifer85
- OP
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:Nicusor, mai spala bre masina aia
Despre coborare ce sa zic ? ... la gropile noastre ?
CristianTM.
Despre coborare ce sa zic ? ... la gropile noastre ?
CristianTM.
La noi este o vreme de ma doare capul .... In weekend, mai exact sambata a fost ca noua.
Mai baieti, ascultati la mine ca am vazut multeeee masina coborate...
Arcurile de obicei sunt conice, si in partea de sus si de jos se subtiaza destul de mult. (practic acolo lucreaza ele, acolo se comprima arcul prima oara). Vreti sa coborati garda ? Se taie din arcuri (in conditiile in care se poate) partile de sus si de jos, cele subtiri. Masina coboara, si arcul va lucra altfel pentru ca a ramas partea groasa, tzapana.
Amortizoarele ? Se incarca sa mearga super greu, atunci masina se rigidizeaza calumea.
Credeti ca merita sa dati x sute de euroi pe o suspensie after market ?
Apropo eu pe spate am arcuri H&R , de pisica, taiate
LE:
Urmeaza sa-mi pun flanse, pentru a scoate rotile in afara.
- Cypher
- **
- 317 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
Cypher
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat