Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutari. Am nevoie de un sfat. Masina deja incepe sa imi dea batai de cap. Functioneaza ca si vremea, adica instabil. Sunt zile in care merge bine, sunt zile in care nu porneste, si sunt zile, cum am patit alaltaieri. Am pornit din parcare, mi-a murit motorul. Ma gandeam ca poate am scapat ambreiajul. Ma uit la turatii... ba 800, ba 700, ba 900. Incep sa merg, si la oricare intersectie la care opream sa ma asigur, murea motorul. Ma uit la turatii din nou, si vad cum scade si sub 500 moare motorul. M-am intors inapoi acasa cu ea si o las la relantiu sa vad daca mai moare. Turometrul era blocat la relantiu la 2000 rpm. Ce ar putea sa aiba?
Skip ads

  • sweerer

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2007

  • Mesaj Privat
alternatorul, valva egr, sonda lambda
una din astea
  • lucianplesa

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
curata clapeta de la acceleratie ceva de genul asta mi sa intamplat si mie am cumparat un spray si cu o carpa sa rezolvat treaba merge brici
  • BIXI

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am o problema aproape asemanatoare.Treaba sta asa:
1) Cand pornesc, motorul nu sta la relantiu, merge inecat,daca il turez nu creste turatia numai dupa ce apas pedala pana in podea si trec cateva secunde.
Sau cand pornesc ori am fluctuatii la turatie si ... moare motoru ori imi sta undeva la 2000 - 2500 de ture si scade singaura dupa vreo 2-3 min si..... moare motoru
2) Daca reusesc sa tin motorul cumva pornit, cand vreau sa o i-au din loc smuceste, se ineaca, nu se tureaza,etc....daca reusesc cu greu sa fac masina sa se miste cu 30 la ora si tin motorul turat la peste 3000 sa zicem ca "merge" dar smuceste si daca nu o accelerez moare motorul.
Am fost pe la mecanici si electricieni (la vreo 6 mecanici si 4 electricieni)si fiecare au avut pareri diferite: unu ca ii sonda lambda, altu ca pompa de benzina, injectorul,etc...
Asa ca am sichimbat:
1)Delcou complet,bujii, fise,bobina de inductie,instalatie electrica
2)Injectia completa cu senzori
3)sonda lambda
4)calculatoru,harta
5)am verificat pompa de benzina
6)toate filtrele schimbate
SI TOT NU FUNCTIONEAZA MOTORUL
Nu mai stiu ce sa fac, singurul lucru la care ma gandesc ca a mai rama e sa ma uit sa vad daca e sarita distributia
Va rog sa ma ajutati
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o problema cu turatiile, atunci cand pun frana, se reduc turatiile pana la 500, mai ca se opreste motorul. Chestia este ca nu face tot timpul, nu stiu in functie de ce face, initial am crezut ca poate de la caldura si ... dar am fost la munte unde era racoare si tot la fel a facut.
De la ce poate fi, filtrele sunt toate schimbate si la altceva nu ma pricep.

Pls help.
  • marcusul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2009

  • Mesaj Privat
si la mine scade turatia si se opreste motorul, numai dupa ce merg un timp (peste 15 min.) cu viteza constanta. cum opresc la un semafor sau intersectie dupa aceea moare motorul. ca sa scap folosesc frana de motor si atunci o tin turata. nu stiu care e cauza, sunt posesor nou si nu ma pricep. daca stie cineva mai precis....
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sweerer a scris:alternatorul, valva egr, sonda lambda
una din astea

Am fost azi la 2 electricieni. Au pus calculatoru pe masina si nimic. Nici o eroare, totul in regula. Ceea ce mi-au sugerat este cand mai am probleme cu masina, sa nu mai scot borna sa se reseteze, ce sa aduc pe mecanic si sa citeasca eroare ca sa isi dea seama care e buba. Alternatorul e ok, incarca bateria, bateria e noua, sonda lamba merge la parametri normali, EGR nu da eroare. O alta posibilitate ar putea fi calculatorul masinii dupa parerea mecanicului. Oare unde gasesc una, cum arata si cat costa?
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
BIXI a scris:Salut, si eu am o problema aproape asemanatoare.Treaba sta asa:
1) Cand pornesc, motorul nu sta la relantiu, merge inecat,daca il turez nu creste turatia numai dupa ce apas pedala pana in podea si trec cateva secunde.
Sau cand pornesc ori am fluctuatii la turatie si ... moare motoru ori imi sta undeva la 2000 - 2500 de ture si scade singaura dupa vreo 2-3 min si..... moare motoru
2) Daca reusesc sa tin motorul cumva pornit, cand vreau sa o i-au din loc smuceste, se ineaca, nu se tureaza,etc....daca reusesc cu greu sa fac masina sa se miste cu 30 la ora si tin motorul turat la peste 3000 sa zicem ca "merge" dar smuceste si daca nu o accelerez moare motorul.
Am fost pe la mecanici si electricieni (la vreo 6 mecanici si 4 electricieni)si fiecare au avut pareri diferite: unu ca ii sonda lambda, altu ca pompa de benzina, injectorul,etc...
Asa ca am sichimbat:
1)Delcou complet,bujii, fise,bobina de inductie,instalatie electrica
2)Injectia completa cu senzori
3)sonda lambda
4)calculatoru,harta
5)am verificat pompa de benzina
6)toate filtrele schimbate
SI TOT NU FUNCTIONEAZA MOTORUL
Nu mai stiu ce sa fac, singurul lucru la care ma gandesc ca a mai rama e sa ma uit sa vad daca e sarita distributia
Va rog sa ma ajutati


BIXI, nu esti amabil sa imi spui cat ai dat pe piese sa stiu si eu la ce sa ma astept. Pretul la fiecare in parte..
  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Deconheartstruction a scris:Salutari. Am nevoie de un sfat. Masina deja incepe sa imi dea batai de cap. Functioneaza ca si vremea, adica instabil. Sunt zile in care merge bine, sunt zile in care nu porneste, si sunt zile, cum am patit alaltaieri. Am pornit din parcare, mi-a murit motorul. Ma gandeam ca poate am scapat ambreiajul. Ma uit la turatii... ba 800, ba 700, ba 900. Incep sa merg, si la oricare intersectie la care opream sa ma asigur, murea motorul. Ma uit la turatii din nou, si vad cum scade si sub 500 moare motorul. M-am intors inapoi acasa cu ea si o las la relantiu sa vad daca mai moare. Turometrul era blocat la relantiu la 2000 rpm. Ce ar putea sa aiba?

Cred ca e delcoul(aprinderea). Ia-l de la un amic (sau la de la dezmembrari) care are acelasi tip de motor si pune-l pe masina ta. Da o tura de proba.
  • BIXI

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Deconheartstruction treaba sta asa :spre norcul meu, un prieten mi-a dat toate piesele ca sa le incerc sa vad daca imi merge masina cu ele, imi cerea 400 ron pe toate (imi dadea 2 calculatoare), in afara de :bujii 60 ron, fise 80 ron,bobina de inductie era de proba de la cineva si filtrele(filtru benzina 20 ron, aer 25 ron si ulei 15 ron)
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Hai sa iti dau solutia la problema ta ... daca inca nu ai rezolvat si nu te descurci cu ce iti scriu eu da-mi un mesaj si incerc sa fiu mai explicit.

Pasii care tii spun sunt cei mai usori si te costa aprox. 25ron si 1 ora. Aceasi problema am avut-o si eu si am rezolvat asa:


1. Clapeta de acceleratie. Este relativ simplu sa o dai jos si se curata cu Sprai de Carburatoare (15ron). Cauta pe forum ca o sa gasesti poze cum sa o demontezi. O sa iti trebuiasca o surubelnita si cheie de 10 in stea. In principiu scoti 2 mufe, desfaci suruburile si o dai jos. O sa vezi ca este ticsita de negreala. Este foarte posibil ca din cauza mizeriei sa nu se inchida etans si atunci iti face probleme. O cureti cu sparai si o carpa care nu lasa scame.

2. Debitmetrul. Aceasi problema, se umple de praf si da datele eronat catre ecu. Se curata cu WD40 (10ron). La fel, cauta pe forum si o sa gasesti instructiuni cu poze.

Daca faci chestiile astea nu ai absolut nimic de pierdut, eu am platit 150ron sa imi curete cineva prima data, iar a doua oara mi-am curatat singur in maxim 1 ora. Nu te lua dupa mecanicii care spun ca nu iti mai merge un injector sau ca s-a bulit comp. de bord ... incearca intai cele mai usoare si ieftine rezolvari ... in majoritatea cazurilor sa rezolvat asa Smile

Spor,
Cristi.
  • poe

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La tata la Vectra C cand dau la cheie porneste si se opreste imediat. La orice incercare daca nu o ajut un pic din acceleratie se opreste, daca o ajut un pic e ok nu se mai opreste si motorul merge perfect, relanti ok. Am schimbat EGR acum 3 luni pt ca-mi pornea greu la cald. Motor Z16XE, are motoras de relanti pas cu pas?
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
inspectoratul a scris:Salut,

Hai sa iti dau solutia la problema ta ... daca inca nu ai rezolvat si nu te descurci cu ce iti scriu eu da-mi un mesaj si incerc sa fiu mai explicit.

Pasii care tii spun sunt cei mai usori si te costa aprox. 25ron si 1 ora. Aceasi problema am avut-o si eu si am rezolvat asa:


1. Clapeta de acceleratie. Este relativ simplu sa o dai jos si se curata cu Sprai de Carburatoare (15ron). Cauta pe forum ca o sa gasesti poze cum sa o demontezi. O sa iti trebuiasca o surubelnita si cheie de 10 in stea. In principiu scoti 2 mufe, desfaci suruburile si o dai jos. O sa vezi ca este ticsita de negreala. Este foarte posibil ca din cauza mizeriei sa nu se inchida etans si atunci iti face probleme. O cureti cu sparai si o carpa care nu lasa scame.

2. Debitmetrul. Aceasi problema, se umple de praf si da datele eronat catre ecu. Se curata cu WD40 (10ron). La fel, cauta pe forum si o sa gasesti instructiuni cu poze.

Daca faci chestiile astea nu ai absolut nimic de pierdut, eu am platit 150ron sa imi curete cineva prima data, iar a doua oara mi-am curatat singur in maxim 1 ora. Nu te lua dupa mecanicii care spun ca nu iti mai merge un injector sau ca s-a bulit comp. de bord ... incearca intai cele mai usoare si ieftine rezolvari ... in majoritatea cazurilor sa rezolvat asa Smile

Spor,
Cristi.


Multumesc de sfat. Luni ma duc la mecanic (am un mecanic care lucreaza in garajul propriu si nu ma taxeaza mult) si ii zic ce trebuie sa faca. Nu de alta, dar n-am nici o treaba cu mecanica si nu vreau sa stric mai tare Smile. Am sa revin cu noutati.
  • BIXI

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ms de info , dar am gasit problema!in sfarsit!problema e ca nu am presiune de loc la pompa de benzina, se aude cum porneste, vine benzina la injectie,dar.......desi parea ca vine destula, cand a masurat mecanicul presiunea era aproape 0.Probelema rezolvata! sper sa gasiti si voi problema
  • cezar3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
Intradevar sub clapeta sunt citeva orifici in ele se depune mizerie.
Un orificiu duce la regulatorul de turatie pt relantiu.Cu 2+2 pt carburator
rezolvi problema doar ridicind clapeta.
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
BIXI a scris:Deconheartstruction treaba sta asa :spre norcul meu, un prieten mi-a dat toate piesele ca sa le incerc sa vad daca imi merge masina cu ele, imi cerea 400 ron pe toate (imi dadea 2 calculatoare), in afara de :bujii 60 ron, fise 80 ron,bobina de inductie era de proba de la cineva si filtrele(filtru benzina 20 ron, aer 25 ron si ulei 15 ron)

BIXI, ai cumparat pana la urma piesele? Ma gandeam daca ti-a dat 2 calculatoare, daca nu vinzi unu
  • poe

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
poe a scris:La tata la Vectra C cand dau la cheie porneste si se opreste imediat. La orice incercare daca nu o ajut un pic din acceleratie se opreste, daca o ajut un pic e ok nu se mai opreste si motorul merge perfect, relanti ok. Am schimbat EGR acum 3 luni pt ca-mi pornea greu la cald. Motor Z16XE, are motoras de relanti pas cu pas?



Pe mine nu ma poate ajuta nimeni?
  • TwinsFather

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
catza21 a scris:Salut,

Am si eu o problema cu turatiile, atunci cand pun frana, se reduc turatiile pana la 500, mai ca se opreste motorul. Chestia este ca nu face tot timpul, nu stiu in functie de ce face, initial am crezut ca poate de la caldura si ... dar am fost la munte unde era racoare si tot la fel a facut.
De la ce poate fi, filtrele sunt toate schimbate si la altceva nu ma pricep.

Pls help.



Ma ajuta si pe mine cineva ?
  • BIXI

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu am cumparat piesele pt ca nu am avut nevoie dar daca te intereseaza da un mesaj cu ce te-ar interesa, de calculator intreb sa vad cat cere pe unu
  • Deconheartstruction

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2009

  • Mesaj Privat
BIXI a scris:Nu am cumparat piesele pt ca nu am avut nevoie dar daca te intereseaza da un mesaj cu ce te-ar interesa, de calculator intreb sa vad cat cere pe unu

Am nevoie de ECU. Si am gasit un tip care reconditioneaza cu 50 de euro, altcineva cu 350 RON garantie 6 luni. Si de cumparat, 150-200 EURO, deci f mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR