bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut!eu am demontat si montat chiulasa si iti pot povesti cate ceva si am si ceva poze. pentru a desface lantul de distributie trebuie sa calezi motorul cu pistonul 1 la pmi(pentru asta trebuie sa desfaci capacul de la distributie in dreptul pompei de injectie), dai capacul culbutorilor jos, tragi semn intre axa cu came si un capac ce lagaruieste axul, desfaci surubul din capatul axului cu came si cam asta e cu lantul(in mare desigur).Nu trebuie desfacuta pompa de injectie cand desfaci chiulasa.Daca mai ai intrebari putem vb pe PM sau mail.
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut! nu ai manualul etzold? acolo este o schema in care arata semnele de la distributia cu motorul calat in pmi. singurul lucru care nu este asa cum este in carte este pinionol de la axa cu came care nu are nici pana, nici con el se rigidizeaza prin strangerea a doua suprafete rectificate si asta este si motivul pentru care trebuie sa dai semn la demontare si apoi foarte important:NU MISCA IN NICI UN FEL MOTORUL! pana la montarea chiulasei si punerea distributiei la punct.
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am manualul etzold, am vazut schita aceea. Cind am citit am vazut ca sunt destul de putine detalii despre motorul X20DTH pentru demontarea chilasei. Si eu sunt incepator in partea asta de mecanica deci am nevoie de tot ajutorul posibil.
In ceea ce priveste prezoanele chiulasei, exista unele linga termostat. Ele sunt cu adevarat prezoane de chiulasa? Trebuie demontate o data cu cele de sub capacul axei cu came, sau intr-o anumita ordine?
Multumesc din nou pentru ajutor!
In ceea ce priveste prezoanele chiulasei, exista unele linga termostat. Ele sunt cu adevarat prezoane de chiulasa? Trebuie demontate o data cu cele de sub capacul axei cu came, sau intr-o anumita ordine?
Multumesc din nou pentru ajutor!
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut! Desi sunt putine detalii sa stii ca nu este greu daca ai mai desfacut motoare...Suruburile de langa termostat sunt suruburi M6 si poti sa le desfaci inainte sa desfaci suruburile de sub capacul axei cu came, iar la montare es strange chiulasa cu suruburile de langa axa cu came si apoi se strang si celelalte mici. Atentie ca exista un surub si sub suportul motorului, deci trebuie suspendat motorul, demontat suportul ca sa poti desface acel surub.
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
cricul il pui sum baia de ulei, cat mai aproape de mucia din stanga(cum te uiti din fata masinii), ideea este sa nu il pui in mijlocul baii ci cat mai aproape de locul de intersectie al fundului baii si un perete lateral si acolo sigur nu se va deforma, si ridici atat cat este nevoie(slabesti suruburile de sus si ridici atat cat sa stea motorul doar pe cric)nu ridica mai mult pentru ca nu este nevoie.
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
bogdanst
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2009
- Mesaj Privat
Injectoarele vechi nu le-am scos inca din chiulasa, dar pe motor am montat altele pe care le-am cumparat o data cu o chiulasa ce fusese deja pregatita pentru montare. Nu vroiam sa le folosesc, dar pentru ca nu am reusit sa le scot pe cele vechi si aveam nevoie de masina, le-am pus pe celelalte...
Cred ca ale mele erau putin mai bune O sa folosesc instructiunile tale ca sa le scot.
Multumesc inca o data pentru toate detaliile!
Cred ca ale mele erau putin mai bune O sa folosesc instructiunile tale ca sa le scot.
Multumesc inca o data pentru toate detaliile!
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salutare! daca sunt semeringurile(ele nu arata chiar cum arata semeringurile dar ca sa le deosebeasca de oringurile traversei le spun semeringuri), nu este nevoie sa scoti injectoarele din chiulasa, dar trebuie sa dai axa cu camejos si sa desfaci o parte din galeria de admisie. Semeringul vine montat pe zona marcata cu rosu intr-una din pozele de mai sus(cea din mijloc).
PS nu posta in mai multe locuri pentru aceeasi problema, ai rabdare si ti se va raspunde.Daca ai nelamuriri mai intreaba si-ti punem si poze.
PS nu posta in mai multe locuri pentru aceeasi problema, ai rabdare si ti se va raspunde.Daca ai nelamuriri mai intreaba si-ti punem si poze.
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
din discutiile anterioare ele sunt oringurile si semeringurile dar as vrea sa va intreb ca eu acum sunt in germania si aici e scump tare sa o repar si in 15 zile merg acasa oare se pote inampla ceva daca parcurg 2600 km cu ea ce pot sa spun, cand o pornesc motorul merge ok am mai fost inca o data cu ea acasa,ieri iam pus supapa de sens pe alimentre intre filtru si pompa furtunasele de retur leam schimbat si filtru t-urile au fost bune
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
adelyn
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat