marianuxo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2009
- Mesaj Privat
Sa rupt curea de disriutie ,schimbat : doua supape , un culbutor, axe cu came ,pinion p. ulei.
Pornit ,mers frumos ,facut proba 40 km.
Am plecat la drum ,,lung", mers intre 110- 120 Km.si 130 uneori la cate o depasire ,am ajuns la destinatie(noapte) .
Pe drum nimic suspect. Am ridicat capota si surpriza ,antigel peste tot in jurul vasului de expansiune ,in vas mai era un deget de antigel. Dimineata am verificat furtunele ,toate la locul lor ,uleiul la nivel nu a crescut ,vasul de expansiune era transparent acum este cam opac urme de ulei nu este in el.Am pornit la esapament nu se simte abur numai gaze de motorina ,mana rece nu se umezeste.
La intorcere am venit incet cu 80- 90,a fost permanent cu ochi pe ceasul de temp. apa la cate un deal se apropia putin de 90 grade C putin ,apoi aproape de Bucuresti iam dat 3-4 km 130 km/h ,si temperatura motorului sa apropiat putin de 90 grade C. Acasa am ridicat capota tot un deget de antigel in vasul de expansiune .Nivelul la ulei normal ,culoare normala ,nu spumeaza
De dimineata am ridicat capota si am desfacut busonul de la vas cu motorul rece ,instalatia de racire inca mai era sub presiune,deci busonul este bun.
Care este problema ?
1)Garnitura de chiulasa mantata incorect ,atentie mecanicul a pus garnitura cu 10-15 min inainte ca cureaua de distributie sa se rupa,mai poate fi folosita a doua oara daca odata a fost stransa si motorul a functionat 15 min..L-am intrebat si mia zis ca este metalica si se poate?
2) Ghiulasa ovala ? Cunoaste cineva un atelier unde o pot verifica si apoi eventual sa o planeze?
3) Fisura in bloc sau chiulasa?
Pornit ,mers frumos ,facut proba 40 km.
Am plecat la drum ,,lung", mers intre 110- 120 Km.si 130 uneori la cate o depasire ,am ajuns la destinatie(noapte) .
Pe drum nimic suspect. Am ridicat capota si surpriza ,antigel peste tot in jurul vasului de expansiune ,in vas mai era un deget de antigel. Dimineata am verificat furtunele ,toate la locul lor ,uleiul la nivel nu a crescut ,vasul de expansiune era transparent acum este cam opac urme de ulei nu este in el.Am pornit la esapament nu se simte abur numai gaze de motorina ,mana rece nu se umezeste.
La intorcere am venit incet cu 80- 90,a fost permanent cu ochi pe ceasul de temp. apa la cate un deal se apropia putin de 90 grade C putin ,apoi aproape de Bucuresti iam dat 3-4 km 130 km/h ,si temperatura motorului sa apropiat putin de 90 grade C. Acasa am ridicat capota tot un deget de antigel in vasul de expansiune .Nivelul la ulei normal ,culoare normala ,nu spumeaza
De dimineata am ridicat capota si am desfacut busonul de la vas cu motorul rece ,instalatia de racire inca mai era sub presiune,deci busonul este bun.
Care este problema ?
1)Garnitura de chiulasa mantata incorect ,atentie mecanicul a pus garnitura cu 10-15 min inainte ca cureaua de distributie sa se rupa,mai poate fi folosita a doua oara daca odata a fost stransa si motorul a functionat 15 min..L-am intrebat si mia zis ca este metalica si se poate?
2) Ghiulasa ovala ? Cunoaste cineva un atelier unde o pot verifica si apoi eventual sa o planeze?
3) Fisura in bloc sau chiulasa?
- adilos
- ***
- 642 mesaje
- din 30 Sep 2007
- Astra 2010 A16LET
- Bucuresti
adilos
- Mesaje scrise: 642
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Verifica ca la incalzirea motorului sa nu ai suprapresiune pe circuitul de racire spun asta ca si eu am patit-o dupa schimbarea garniturii de chiuloasa fara sa-i faca planeitatea , fura presiune de la unul din cilindrii spre circuitul de apa .Daca ai supraresiune furtunele se intaresc si gasesti antigel in jurul busonului de la vasul de expansiune .