Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • alexandruc81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Va salut pe toata lumea!
Ajutati-ma si pe mine ,caci nu stiu si vreau sa verific niste sigurante.Nu am aparat de masurat.Am inteles ca se poate cu un bec si 2 fire.Mai exact vreau sa verific siguranta de pe inchiderea centralizata ,caci nu-mi mai merge si nici macar nu stiu care este pt ca nu am manual.Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu un manual unde este cuprinsa partea cu sigurantele.VA MULTUMESC MULT DACA MA AJUTA CINEVA CU UN SFAT
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca le scoti una cate una, se observa usor cele arse. Cand le inlocuiesti pune sigurante de aceeasi valoare.
  • alexandruc81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sincer nu prea as vrea sa le scot pe rand caci mi se reseteaza tot prin bord
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 376
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
in afara de km si casetofon nu se reseteaza nimic. si ce vrei sa verifici toate sigurantele? sau doar cateva? pe capacul care acopera sigurantele e o schema cu pictograma fiecarei sigurante si pozitia ei. scoti doar siguranta la ceea ce nu iti functioneaza si o verifici. vezi ca in piata gasesti voltmetru la 10 lei. bafta
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Iti cumperi un bec de putere mai mare, macar 21w ca sa traga un curent de aproape 2A. Legi la el 2 sarme si sa ai posibilitate de prelungire rapida in caz de nevoie.
Un fir al testerului il legi la masa (minusul bateriei, tabla masinii intr-o portiune neizolata, etc) si celalalt il legi pe siguranta, pe rand la fiecare capat. Daca siguranta e arsa becul se aprinde cand testerul e legat doar la unul din capete, daca siguranta e intreaga se aprinde la oricare din ele.

Alte notiuni generale:
E indicat sa folosesti tester cu bec si nu cu un multimetru deoarece testezi la curenti mai mari. S-ar putea ca in cazul unui contact imperfect multimetrul sa masoare bine folosind cativa microamperi, dar cand tragi 2A circuitul sa dea chix.
Alta chestie care ai putea-o face cand mai experimentezi cu electrica e sa inseriezi tot timpul un bec sau mai multe in paralel cu consumatorul pe care il diagnostichezi. E mult mai sanatos sa aprinzi un bec decat sa fortezi cablurile cu curenti mari pana cand se arde siguranta in caz ca dispozitivul conectat e defect.

Multa bafta si atentie!
  • alexandruc81

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Presupun ca trebuie sa fie bineinteles si la 12V.Oricum mersi mult!Raman dator!Am stat rau cu timpul dar cred ca maine rezoolv.Thks

In ceea ce priveste semnele de pe capac nu am gasit semnul potrivit.
  • [cj]sharky

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Evident ca de 12V, altfel nu are sens. Inca ceva. Nu lasa neizolat DECAT capetele sarmelor, in rest izoleaza tot, sa nu faci un scurt sa topesti ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR