Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • janes_ionut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut!
Problema spinoasa la kadett 1.3 carburatie, fabricat 1988: pierde ulei mult. Povestea incepe in toamna anului trecut, cand am cumparat masina. Se vedea ulei uscat pe baie. Nu i-am dat importanta pana cand am vazut ca nivelul scadea alarmant (cam 500 ml la 1000 km). I-am schimbat garnitura de baie si.. tot curgea. Crezand ca nu am pus-o bine la locul ei, am mai schimbat-o odata. Aceeasi problema. Am schimbat 3 garnituri pana cand un mecanic m-a "luminat": simeringul de la palier. Mi-a spus omul ca oricat de prost as monta eu garnitura la baie, nu am cum s-o pun aiurea de 3 ori la rand. Avea dreptate. Uleiul curgea la 200m dupa ce m-am dat jos de pe rampa.
Poate sa ma ajute cineva cu cateva sfaturi? Care sunt pasii in inlocuirea simeringului? Stiu ca trebuie data cutia de viteze jos si volantul cu ambreiajul. Apelez la experienta voastra pentru ca reparatia costa in jur de 250 ron manopera la 20 ron piesa (simeringul).
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
pe unde curge mai exact...pe la garnitura de la baiea de ulei sau prin alta parte?poate curge prin alta parte.de obicei pe la garnitura de chiloasa sau semering delco curge.
  • janes_ionut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dodo_f2k a scris:pe unde curge mai exact...pe la garnitura de la baiea de ulei sau prin alta parte?poate curge prin alta parte.de obicei pe la garnitura de chiloasa sau semering delco curge.


nu, nicidecum. garnitura de chiulasa e cat se poate de uscata iar pe la simering delco nici nu se pune problema. scurgerea este pe la simeringul palier (intre blocul motor si arborele cotit)
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din fericire te-ai oprit la timp..Eu am schimbat-o de de cel putin 5-6 ori pana am ajuns la aceiasi concluzie.Am indreptat si baia,dupa care am si schimbat-o..Nu mai vreau sa-mi aduc aminte.Din pacate tb.data cutia jos,alta solutie nu e.
Ordine ar fi cam asa:-1 Scoti siguranta de la capul planetarelor,si scoti piulitele CU ROTILE PUSE,dupa ce dai cu muuult degripant..-2 Deschizi capota,slabesti suruburile de la cutie si scoti cablul de kilometraj (ca dupa aia se mai uita)Dai rotile jos si o pui pe capre sau pe buturugi ,ceva.-3Desfaci pivotii,dupa care ii iei la ciocane ca sa sara din locas.Ai liber la scos planetarele,doar tragi de ele si ies din cutie.-4Pui ceva sub motor(eu puneam bateria),desfaci tamponul din centru dupa care pe cel din dreapta,si desfaci suruburile de la cutie complet.Poti scoate complet cutia.-%Ai ajuns la ambreiaj,ai 6 surubele de 7 cu cap de 11,l-ai dat jos (vezi semnul,daca nu are,fa-i tu) si ajungi la volanta Cu o tubulara BUNA de 16 sau 17 desfaci cele 6 suruburi de acolo.Tot asa,fa-i semn.Tb tubulara buna deoarece capul suruburilor ce la volanta este mult mai mic decat la unele normale,3-4 mm grosime.Ai ajuns la simering,il scoti cu japca,dar grija mare cand il bagi pe cel nou,dai cu ulei pe acolo sa intre usor,si il bati pe margini,stg.-dr.,cu un lemn,nu direct cu ciocanul.La montat deja te descurci....


PS-daca nu ai cheie sanatoasa de 30 pt planetara,nu te apuca.
  • janes_ionut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2009

  • Mesaj Privat
merci fain, superdragos! sper sa reusesc sa pun in aplicare recomandarile tale. imi fac griji totusi pentru momentul cand va trebui sa dau cutia de viteze jos de pe motor... poate are ceva-chichite la care sa ma astept..
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am un opel kadett E cind am cumparat o acum 3 ani la vreo 200.000 km pierdeam ulei in draci acum am 300.000 Km facuti cu ea si nu complectez ulei deloc , cand fac schimbul il umplu la maxim si in 10.000 de km pierd cam jumate de litru ulei , defapt nu pierd consuma Smile)
primul pas a fost de am schimbat garnitura de la baie dupa acea am schimbat simeringul de la distributie , dupa aceea cand am schimbat ambreajul am mai schimbat si acolo un simering . si cam asa am rezolvat eu problema .

Dar atentie chiar cand am cumparat eu masina am schimbat de 2 ori garnitura de la baie , a doua ora am chimbato ca am crezut ca nu e montat bine si lacrimeaza dar defapt uleiul se prelingea de la simeringul de la distributie . ....

Simeringurile sunt ieftine manopera te omoara mai mult .
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dar eu daca pierd jumatate de litru la 500 km ce mai zici?
  • Mihaly Laszlo

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1990
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cosmindnb a scris:dar eu daca pierd jumatate de litru la 500 km ce mai zici?


cand am cumparat masina si eu lasam pete de ulei dupa mine .
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
oricum..eu nu ma plang din asta, ma plang de carburator
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR