alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
am un opel tigra de un an de zile.Totul minunat super multumit (multumita lui cozzmino) insa de curand am hotarat sa schimb distributia.totu bine si frumos o schimb dupa care masina pe langa faptu ca pornea greu mergea balbait si cate o data daca te prindea cu picioru pe ambreiaj in momentu balbaieli se oprea si motoru,buuun ma duc la magazin comand filtru de benzina si bujii le pun pe masina situatia se remediaza in proportie de 80% adica : porneste imediat dimineata dar cand e cald motoru porneste mai lung si balbait de parca nu ar avea aer si balbaiala acea care o avea la relanti a ramas dar e foarte finuta o simt ca stiu de ea si ca o ascult si tot o data daca accelerez incet si o iau de la relanti da in nas si deabea pe la 2000 de ture isi revine si trage
acum eu am tot citit pe aici, am tot urmarit dar sunt foarte multe informatii si nu stiu cui sa dau crezazare
uni spun ca e butelcuta cu carbuni
alti spun ca e egr
alti valva de nu stiu cum
va rog eu din suflet am nevoie de un sfat concret sii eventual de poze imi doresc sa rezolv problema si pe testar si la mecani nu imi iese nimic
sper sa nu supar pe nimeni deschizand acest subiect Multumesc
acum eu am tot citit pe aici, am tot urmarit dar sunt foarte multe informatii si nu stiu cui sa dau crezazare
uni spun ca e butelcuta cu carbuni
alti spun ca e egr
alti valva de nu stiu cum
va rog eu din suflet am nevoie de un sfat concret sii eventual de poze imi doresc sa rezolv problema si pe testar si la mecani nu imi iese nimic
sper sa nu supar pe nimeni deschizand acest subiect Multumesc
- macheta
- **
- 298 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 1995 x16sz
- Alba
macheta
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
motorul ese de 1.4 90 1996
am vrut sa pun totul nou cine a avut masina inainte le schimba din timp si am hotarat sa schimb filtre distributie etc
am stat aseara si am maiurmarit toate posturile voastre
si am facut o mica lista cu ce tre sa verific
fise
valva purjare
canistra recilculare
clapeta acceleratie
valva egr
senzor relanti
repet problema, cate o data porneste mai lung
si am o balbaiala finuta la motor
am vrut sa pun totul nou cine a avut masina inainte le schimba din timp si am hotarat sa schimb filtre distributie etc
am stat aseara si am maiurmarit toate posturile voastre
si am facut o mica lista cu ce tre sa verific
fise
valva purjare
canistra recilculare
clapeta acceleratie
valva egr
senzor relanti
repet problema, cate o data porneste mai lung
si am o balbaiala finuta la motor
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
am stat si am ascultat si am testat pornitul greoi o face numai cand vrea ea indiferent de temperatura si e in felu urmator
dau la cheie si porneste dar parca zici ca nu are benzina si se opreste dau din nou la fel porneste dar se comporta de parca nu are benzina in schimb daca aps un pic pe acceleratie isi revine
dau la cheie si porneste dar parca zici ca nu are benzina si se opreste dau din nou la fel porneste dar se comporta de parca nu are benzina in schimb daca aps un pic pe acceleratie isi revine
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Alex, eu nu stiu ce sfat sa-ti dau.
Distributia la Tigra ta am schimbat-o in primavara lui 2007 (aprilie parca).
Cand am vandut masina am dat-o cu 2 seturi complete de fise. Bosch Silicone Power erau la acel moment pe masina si au fost puse la sfarsitul lui 2007(atunci s-a schimbat si blocul de aprindere cu unul nou). Setul celalalt era de Beru si era bun .
Ce n-am facut eu si ar fi bine sa faci tu : - curatare clapeta de acceleratie si egr.
Suspectam si eu la un moment dat ca ar fi imbacsita clapeta de acceleratie deoarece avea unele balbailei la decelerare.
Eu am mai avut probleme cu releul de la pompa de benzina si inainte sa cada avea cam aceleasi simptoame (trebuia sa-i dau sprituri la pornire). Cand am vandut-o erau si 2 relee ptr pompa de benzina , noi noute,cel care e pe masina fiind schimbat dupa Pastele din 2007. Releul se afla in partea dreapta jos (locul pasagerului , colt-spre balamalele portierei). Se scoate tavita de sub torpedou (e prinsa in suruburi parca) si pe urma in dreapta-colt e un plastic negru prins in suruburi. Se scoate si acela si ai acces la ECU si niste relee.
Intrebare : esti sigur ca distributia a fost pusa bine ?
Distributia la Tigra ta am schimbat-o in primavara lui 2007 (aprilie parca).
Cand am vandut masina am dat-o cu 2 seturi complete de fise. Bosch Silicone Power erau la acel moment pe masina si au fost puse la sfarsitul lui 2007(atunci s-a schimbat si blocul de aprindere cu unul nou). Setul celalalt era de Beru si era bun .
Ce n-am facut eu si ar fi bine sa faci tu : - curatare clapeta de acceleratie si egr.
Suspectam si eu la un moment dat ca ar fi imbacsita clapeta de acceleratie deoarece avea unele balbailei la decelerare.
Eu am mai avut probleme cu releul de la pompa de benzina si inainte sa cada avea cam aceleasi simptoame (trebuia sa-i dau sprituri la pornire). Cand am vandut-o erau si 2 relee ptr pompa de benzina , noi noute,cel care e pe masina fiind schimbat dupa Pastele din 2007. Releul se afla in partea dreapta jos (locul pasagerului , colt-spre balamalele portierei). Se scoate tavita de sub torpedou (e prinsa in suruburi parca) si pe urma in dreapta-colt e un plastic negru prins in suruburi. Se scoate si acela si ai acces la ECU si niste relee.
Intrebare : esti sigur ca distributia a fost pusa bine ?
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
am schimbat releu prima pornire a luato la cheie dar mergea cam cu200 rpm am oprito si am pornito din nou de cateva ori si pare sa fie ok cu o singura chestie in momentu cand opresc motoru releul face un bazait scurt nu am pus capacu la loc o sa merg cu ea sa verific sa nu cumva sa se incinga releu prea rau
si te rog mult daca sti cum pot verifica daca distributia a fost pusa ok sau la ce ar trebui sa ma uit ?
o sa revin
si te rog mult daca sti cum pot verifica daca distributia a fost pusa ok sau la ce ar trebui sa ma uit ?
o sa revin
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
Tin sa iti multumesc cozmin pentru tot ce mi ai lasat bun prin masina
azi am observat ca imi scapa aer pe la capacul de la vas si mi am adus aminte cand am luat masina ca era in spate si etanseaza perfect
asa
am mers cu masina porneste ok fara probleme releul se incinge dar cred ca e normal nu e o temperatura mare pentru ca pot tine mana pe el
acuma mai ramane decat balbiala acea finuta de la motor + ca am observat ca daca merg cu a 2 constant la 3000 rpm si apas amreiaju turatia motorului scade cam greu
si eu din asta inteleg ca trebuie sa verific clapeta de acceleratie e posibil ca ea sa fie imbaxita si sa se miste geru.............daca gresesc va rog corectatima
azi am observat ca imi scapa aer pe la capacul de la vas si mi am adus aminte cand am luat masina ca era in spate si etanseaza perfect
asa
am mers cu masina porneste ok fara probleme releul se incinge dar cred ca e normal nu e o temperatura mare pentru ca pot tine mana pe el
acuma mai ramane decat balbiala acea finuta de la motor + ca am observat ca daca merg cu a 2 constant la 3000 rpm si apas amreiaju turatia motorului scade cam greu
si eu din asta inteleg ca trebuie sa verific clapeta de acceleratie e posibil ca ea sa fie imbaxita si sa se miste geru.............daca gresesc va rog corectatima
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
buunn
acum am luat la verificat si am inceput cu valva de purjare (conform smecheriei cu cablurile) nu face nimic nu taca nu nimic ma apuc sa o demontez sii surpriza in buze acolo la furtun gasesc carbune
in concluzie
valva de purjare e blocata
am nevoie de un vas din ala cu carbuni
cine are sa zica ca platim cu banu jos
o sa revin
acum am luat la verificat si am inceput cu valva de purjare (conform smecheriei cu cablurile) nu face nimic nu taca nu nimic ma apuc sa o demontez sii surpriza in buze acolo la furtun gasesc carbune
in concluzie
valva de purjare e blocata
am nevoie de un vas din ala cu carbuni
cine are sa zica ca platim cu banu jos
o sa revin
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
shp3ck
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Tigra z2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2009
- Mesaj Privat
exact dar exact la fel patesc si eu. Inclusiv tremuratul fin de nici nu se vede la turometru cand sta la relanti. momentan masina mi-e la un "expert" (cum se dadeau toti de pana acuma) dar azi ma duc dupa ea si revin cu amanunte. Imi schimba ceva senzor de temperatura de la motor (ala care da comanda de amestec benzina-aer). Cica mie imi indica -40 de grade celsius( ceea ce explica consumu fenomenal de 2 sapt incoace - 11l afara!- motor de 1.6 ). am sa vad daca remediaza ceva.
valva egr, am puso noua acum cateva luni, e ok.
senzoru relati functioneaza cum trebe
clapeta de acceleratie avea depuneri de calamina(parca asai zice) dar nu era infundata- depuneri formate de la temperaturi ridicate
Fi cu ochii pe ea. s-ar putea sa patesti ca mine acum 1 saptamana, cand apasam ambreaju si murea motoru( nu frumos deloc in curbe).
Nu panica cum mam panicat eu Daca patesti, asta e altceva dar tot din cauza acelui senzor in timp e cauzata. Am tinuto turata la 6000 pe loc vreo 30 de secunde, mio scos un fum alb, si acuma nu mai moare la relanti si si trage mult mai bine, dar nu cum trebuie. (asta in cazul in care patesti si te lasa in drum).
valva egr, am puso noua acum cateva luni, e ok.
senzoru relati functioneaza cum trebe
clapeta de acceleratie avea depuneri de calamina(parca asai zice) dar nu era infundata- depuneri formate de la temperaturi ridicate
Fi cu ochii pe ea. s-ar putea sa patesti ca mine acum 1 saptamana, cand apasam ambreaju si murea motoru( nu frumos deloc in curbe).
Nu panica cum mam panicat eu Daca patesti, asta e altceva dar tot din cauza acelui senzor in timp e cauzata. Am tinuto turata la 6000 pe loc vreo 30 de secunde, mio scos un fum alb, si acuma nu mai moare la relanti si si trage mult mai bine, dar nu cum trebuie. (asta in cazul in care patesti si te lasa in drum).
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
yta83
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Tigra 1995 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
@Alex2see , prietene citeste putin aici "Fuel Evaporation System Tigra" si vei rezolva sigur treaba cu canistra de carbuni si cea cu valva de purjare, apropo se potiveste perfect canistra de la vectra b pe tigra sunt la fel (daca o iei de la dezmembrari sa o verifici sa nu curga carbune din ea) Bafta multa si spor la treaba
dannred
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
buun
am schimbat cansitra totul sexi si frumos am desfundat furtunele am deblocat valva de purjare
dau prima cheie porneste greoi si turmetrul statea la 400 de ture si dadea un sentiment ca se ineaca cu benzina (miros de benzina in spate)
o opresc si dau la cheie din nou surpza porneste ok mai fac testul de cateva ori la fel OK
plec ma plimb stau la semafor se face verde cand sa plec pisc acceleratie si dintr o data scade turatia la 400 si deabea se accelereaza o accelerez isi revine dar ajung acasa o las 10 min dau la cheie la fel deabea porneste si cand porneste tin acceleratia la jumate si masina nu se tureaza sta in 400 500 de ture
are ideee cineva ce ar tebuii sa verific acum ?
ps: ce se intampla daca se blocheaza semeringurile de la pistoane (duma scoasa de un mecanic)
am schimbat cansitra totul sexi si frumos am desfundat furtunele am deblocat valva de purjare
dau prima cheie porneste greoi si turmetrul statea la 400 de ture si dadea un sentiment ca se ineaca cu benzina (miros de benzina in spate)
o opresc si dau la cheie din nou surpza porneste ok mai fac testul de cateva ori la fel OK
plec ma plimb stau la semafor se face verde cand sa plec pisc acceleratie si dintr o data scade turatia la 400 si deabea se accelereaza o accelerez isi revine dar ajung acasa o las 10 min dau la cheie la fel deabea porneste si cand porneste tin acceleratia la jumate si masina nu se tureaza sta in 400 500 de ture
are ideee cineva ce ar tebuii sa verific acum ?
ps: ce se intampla daca se blocheaza semeringurile de la pistoane (duma scoasa de un mecanic)
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
revin cu o precizare
dau 2 3 cgei masina porneste perfect (fara sa apas acceleratia)
dau alte 2 3 chei si porneste dar se opreste imediat si miroase a gaze puternic in spate
la un moment dat dau cheie si automat daca nu porneste o tin mai lung si dintr o data incepe becu chek engen sa clipoceasca iau contactu pun contactu tot clipoceste dau la autmoat porneste dar inecat asa
orice sugestie e bine venita
dau 2 3 cgei masina porneste perfect (fara sa apas acceleratia)
dau alte 2 3 chei si porneste dar se opreste imediat si miroase a gaze puternic in spate
la un moment dat dau cheie si automat daca nu porneste o tin mai lung si dintr o data incepe becu chek engen sa clipoceasca iau contactu pun contactu tot clipoceste dau la autmoat porneste dar inecat asa
orice sugestie e bine venita
- Cristi_Cotrau
- *
- 37 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Tigra 1997
- Timis
Cristi_Cotrau
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat