tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut, am urmarit pe forumul opel discutia despre turbine si nu am regasit nicium problema mea.
Am un Vectra C 2005 cu motor Z19DTH (cel de 150 de cai) si azi am venit de la tester.
In timpul mersului (si normal si forja - nu conteaza) imi taie puterea. Opresc motorul (tot in timpul mersului), il repornesc,
si merge masina 2 km maxim si iar imi taie puterea.
Pe tester mi-a dat eroarea P1901 si reiesea ca ar fi problema la senzorul de evacuare - esapament.
L-am identificat pe masina, si la service nu gasesc piesa nicaieri.
La reprezentanta Opel Brasov nu am de gand sa ma duc deoarece multe cunostinte au fost la ei si
i-au pus sa cumpere o gramada de piese care nu aveau legatura cu problemele lor si cheltuiau multi bani
fara rost.
Pe forum am vazut ca se spunea ceva de curatarea turbinei - dar asta sa fie pb?
M-am uitat la furtune , si nu imi scapa pe nicaieri presiune. Sa fie senzorul acela care sa nu aiba legatura cu turbina ci doar
cu esapamentul?
Dati-mi un PM sau scrieti aici cei care stiti , pentru ca de 2 luni sunt disperat.
P.S. de cand am cumparat masina, de un an de zile, imi fluiera turbina (ca un avion cu reactie), dar nu am avut probleme
cu puterea masinii pana acum cand imi da in nas. Sunt atatea simptome care duc la diferite probleme si nimeni nu stie sa ma ajute.
Mentionez ca masina nu scoate fum, nu consuma ulei.
Multmumesc anticipat.
Am un Vectra C 2005 cu motor Z19DTH (cel de 150 de cai) si azi am venit de la tester.
In timpul mersului (si normal si forja - nu conteaza) imi taie puterea. Opresc motorul (tot in timpul mersului), il repornesc,
si merge masina 2 km maxim si iar imi taie puterea.
Pe tester mi-a dat eroarea P1901 si reiesea ca ar fi problema la senzorul de evacuare - esapament.
L-am identificat pe masina, si la service nu gasesc piesa nicaieri.
La reprezentanta Opel Brasov nu am de gand sa ma duc deoarece multe cunostinte au fost la ei si
i-au pus sa cumpere o gramada de piese care nu aveau legatura cu problemele lor si cheltuiau multi bani
fara rost.
Pe forum am vazut ca se spunea ceva de curatarea turbinei - dar asta sa fie pb?
M-am uitat la furtune , si nu imi scapa pe nicaieri presiune. Sa fie senzorul acela care sa nu aiba legatura cu turbina ci doar
cu esapamentul?
Dati-mi un PM sau scrieti aici cei care stiti , pentru ca de 2 luni sunt disperat.
P.S. de cand am cumparat masina, de un an de zile, imi fluiera turbina (ca un avion cu reactie), dar nu am avut probleme
cu puterea masinii pana acum cand imi da in nas. Sunt atatea simptome care duc la diferite probleme si nimeni nu stie sa ma ajute.
Mentionez ca masina nu scoate fum, nu consuma ulei.
Multmumesc anticipat.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:Ai filtru de particule ? DPF ?
Nu cred sa fie de vina turbina.
Parametrii MAF(debitmetru) si Boost Sensor si EGR (recirculare gaze) si DPF (cat la % e ?) ....
Mai util ar fi sa iti mute un moderator postul la "Vectra"
CristianTM.
Nu cred sa fie de vina turbina.
Parametrii MAF(debitmetru) si Boost Sensor si EGR (recirculare gaze) si DPF (cat la % e ?) ....
Mai util ar fi sa iti mute un moderator postul la "Vectra"
CristianTM.
Eu cand am adus masina in tara, nu mi s-a spus la RAR daca am sau nu filtru de particule, dar eroarea
P1901 avea in denumire in engleza ceva de genul Particle filter exhaust sensor low voltage.
Oare as scapa doar cu senzorul asta?
Legat de debitmetru, boost sensor egr, dpf...cum as putea afla in ce parametrii sunt?
Chiar nu ma pricep la mecanica si nu stiu cum sa aflu.
Oricum, iti multumesc mult pentru promtitudine
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Maine ma duc la reprezentanta sa vad cat costa senzorul - imi trec peste convingeri si o sa calc la Opel in Brasov
Prietenii mi-au spus ca ar fi bine sa urmaresc conductele care vin in senzor si sa vad daca sunt in regula . Asta necesita un canal si maine sper sa gasesc.
Stiti cumva daca are legatura cu catalizatorul?
Am auzit din povesti ca un catalizator infundat se "repara" si cu 2 ciocane si spargi portzelanul. Nu stiu, doar am auzit.
Va multmumesc mult. Chiar nu ma asteptam sa am atatea sfaturi din prima zi.
Sunteti de treaba
Prietenii mi-au spus ca ar fi bine sa urmaresc conductele care vin in senzor si sa vad daca sunt in regula . Asta necesita un canal si maine sper sa gasesc.
Stiti cumva daca are legatura cu catalizatorul?
Am auzit din povesti ca un catalizator infundat se "repara" si cu 2 ciocane si spargi portzelanul. Nu stiu, doar am auzit.
Va multmumesc mult. Chiar nu ma asteptam sa am atatea sfaturi din prima zi.
Sunteti de treaba
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am scos mufa de la senzorul care "cica" e stricat, si masina merge la fel - merge bine si dintr-o data cade puterea.
Apoi am scos mufa de la debitmetru si atunci masina a mers fara putere de la bun inceput.
Intrebarea mea este...e diagnoza gresita si am descoperit problema babeste, sau chiar e stricat si senzorul acela? Acum nu stiu unde gasesc debitmetru bun ca sa vad daca merge masina bine si sa imi cumpar unul nou, pt ca eu cred ca nu merita sa cumpar unul nou fara o proba.
Apoi am scos mufa de la debitmetru si atunci masina a mers fara putere de la bun inceput.
Intrebarea mea este...e diagnoza gresita si am descoperit problema babeste, sau chiar e stricat si senzorul acela? Acum nu stiu unde gasesc debitmetru bun ca sa vad daca merge masina bine si sa imi cumpar unul nou, pt ca eu cred ca nu merita sa cumpar unul nou fara o proba.