danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut! Se stie ca odata cu trecerea timpului mai scapa caii de sub capota. Herghelia masinii mele numara odata, de mult, apox. 70 de cai. Ascona B 1.9 benzina. Intre timp, dupa 33 de ani de existenta, motorul meu cred ca a pierdut destul de multi cai. Ce se poate face? Cred ca nu mai am nici 50 de cai putere. Schimbatul bujiilor si a fiselor, filtrul de aer, de benzina? Daca aveti sugestii va rog sa imi spuneti, mai ales ca nu prea ma pricep al reglat motoare, etc!
Si ar mai fi ceva:
Si ar mai fi ceva:
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
incearca sa vii la Intalnire ClubOpel Pitesti si aici vom sta de vorba despre problema ta.
incearca sa vii la Intalnire ClubOpel Pitesti si aici vom sta de vorba despre problema ta.
danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Astra X16XEL
- ***
- 536 mesaje
- din 06 Mar 2009
- Astra 1995
- Bucuresti
Astra X16XEL
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Man ce-ai enumerat tu mai sus sunt chestii de bun simt, adica consumabile care trebuiesc schimbate periodic. Daca vrei sa vezi diferente imediat ai putea incepe cu filtrul de aer, filtrul de combustibil si bujiile. Chestiile astea s-au mai discutat pe forum, incearca sa folosesti search-ul cu incredere.
Bafta.
Bafta.
danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
kalyyyyyy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1968 19cih
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Una din problemele, care nu stiu de ce este des ignorata, si care provoaca pierderi masive de putere o reprezinta aprinderea. Momentul scanteii, fie el calculat in mod electronic, fie mecanic este critic pentru o buna functionare a motorului. In cazul aprinderii mecanice, aceasta este compusa in mod obisnuit din 2 parti: avansul vacuumatic si avansul centrifugal. Pentru ca avansul vacumatic (ce este raspunzator de pierderile de putere in acceleratie brusca, dar nu numai) sa functioneze corect trebuie verificata capsula vacuumatica, aceasta nu trebuie sa fie sparta, si mai ales arcul ce o tine in pozitia "zero"sa fie destul de moale incat vacuumul ce actioneaza capsula sa poata retrage acea tija. In ceea ce priveste avansul centrifugal, acesta nu trebuie sa fie uzat iar miscarea contragreutatilor sa se faca cursiv. Atentie, ambele avansuri se regleaza cu instrumente speciale, un reglaj "la ureche" poate imbunatati mersul motorului dar acesta nu va fi niciodata optim.
Nu zic nimic despre platini, bobina, bujii, filtru de aer, reglaj al tachetilor intrucat, dupa cum s-a mai zis, acestea fac parte din intretinere.
Nu zic nimic despre platini, bobina, bujii, filtru de aer, reglaj al tachetilor intrucat, dupa cum s-a mai zis, acestea fac parte din intretinere.
relu86
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat