aurelian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Omega 1990 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
E singurul motor cu 6 cilindri de care va mai dispune Opel in urmatorii ani. E de provenienta Holden si vor exista mai multe variante ale acestuia.Cea de 230 de CP mi se pare inutila in conditiile in care mai e si turbo , exista in anii trecuti motorul Y32SE 3.2 V6 cu 211/218 CP care era foarte bun si apropiat ca performante si nu mai trebuia adaptata nici o constructie de pe alte continente.
Vectra OPC va dispune de o varianta de 255 de CP care in urma testelor se pare ca se cam lupta cu gasirea aderentei fiind vorba de tractiune fata.
Vectra OPC va dispune de o varianta de 255 de CP care in urma testelor se pare ca se cam lupta cu gasirea aderentei fiind vorba de tractiune fata.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Dap, nici eu nu stiu cat de utila e folosirea acestui motor , mai ales ca Z20LET-ul sau LER-ul, nu stiu exact exista si in configuratia de 260cp mai nou (Opel GT), plus ca daca nu ai un 4x4 sau macar tractiune spate, degeaba ai un astfel de motor pe masina (asta in conditiile de utilizare cotidiana)... parerea mea
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
http://www.webwombat.com.au...l-vectra-2006.htm
uite aici!
treaba e ca eu as fi preferat 3.2 aspirat de pe gts-ul de pana anu' trecut.
e adevarat si ca asta turbo lasa mult loc pentru tuning > cred ca cu anumite modificari(intercooler, chip, ambreiaj sport, serpisori etc) ajunge usor la 300=400 de cai ! ma rog, nu sunt expert dar imi placea mie mai mult cum suna 3.2 !
uite aici!
treaba e ca eu as fi preferat 3.2 aspirat de pe gts-ul de pana anu' trecut.
e adevarat si ca asta turbo lasa mult loc pentru tuning > cred ca cu anumite modificari(intercooler, chip, ambreiaj sport, serpisori etc) ajunge usor la 300=400 de cai ! ma rog, nu sunt expert dar imi placea mie mai mult cum suna 3.2 !
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
roBERT a scris: 2,8 - in traducere 2800cc, V6 TURBO de 230 CP ce cod are acest motor ce vresiune de Vectra echipeaza/sau a echipat ?
Motorul echipeaza Vectra C2 / Signum A2 (2005-->) si are codul Z28NEL in varianta de 230 de CP si Z28NET in varianta de 255 de CP rezervata noului Vectra OPC.
Faptul ca au fost introduse aceste motoare in program trebuie totusi privit ca un lucru bun , altfel paleta de motoare pe benzina ar fi cuprins doar variante cu 3 si 4 cilindri. Chiar daca cei 240 de CP ai Z20LEH sau cei 260 ai variantei de varf a "noului GT" ajung in sferele de putere ale motoarelor V6 acest lucru nu e nici pe departe suficient pentru a le inlocui.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
aurelian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Omega 1990 C24NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2006
- Mesaj Privat