- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
bah, nu era nevoie de tot carnatul ala de cuvinte
tu nu prea stii sa faci diferenta intre parerea ta si cea a altora!!!!
in alta ordine de idei, nu tre sa ma duci la buftea.poate am fost de prea multe ori in studiouri si case de productie ca sa am nevoie de asta. enyway.ce ma straduiam eu sa zic(nu sa-ti explic sau sa dau sfaturi), este ca, niste banale cabluri nu pot fi atat de varza in cat sa nu poata transmite un amarat de semnal, asta in cazul sub-ului din porbagaj. atat am avut de zis.
tu nu prea stii sa faci diferenta intre parerea ta si cea a altora!!!!
in alta ordine de idei, nu tre sa ma duci la buftea.poate am fost de prea multe ori in studiouri si case de productie ca sa am nevoie de asta. enyway.ce ma straduiam eu sa zic(nu sa-ti explic sau sa dau sfaturi), este ca, niste banale cabluri nu pot fi atat de varza in cat sa nu poata transmite un amarat de semnal, asta in cazul sub-ului din porbagaj. atat am avut de zis.
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
@love4cars: puteai sa zici de la inceput care este diferentza dintre un cablu siliconat si unul nesiliconat pt ca poate restul de forumisti nu sunt vedete de succes sau ingineri de sunet prin casele de productie si atunci cumpara ce e mai bun pe piata pt sculele lor.
PS: daca tot ai experienta spune-mi care e diferenta dintre un cablu de ghitara bass si cel de microfon de cabina.....
PS: daca tot ai experienta spune-mi care e diferenta dintre un cablu de ghitara bass si cel de microfon de cabina.....
- Corsa_1.2
- **
- 155 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Corsa 2002
Corsa_1.2
- Mesaje scrise: 155
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
Tocmai mi-am cumparat un set de cabluri Dietz, cele cu 90 ron de pe be-loud.ro Le-am luat pt ca erau cele mai groase ( cel de + ) din care voi alimenta 2 statii. Kitul cuprinde cablu de plus si minus, soclu de siguranta cu siguranta papuci pt toate cablurile si cabluri RCA care mai contine si un cablu de remote. Toate sunt siliconate doar ca cel de semnal (RCA) este si ecranat.
Ecranat pt a nu se auzi parazitii proveniti de la alternator sau de la orice cablu tras pe langa RCA. De aceea este indicat sa tragem semnalul printr-o parte a masinii si curentul ( + ) prin cealalta parte a masinii. Minusul se leaga de caroserie. Eu l-am legat de surubul de la scaun. Toate minusurile se leaga in acelasi loc ( statii condesator ). Pe cablul de alimentare, langa baterie pe la 15-30 cm se leaga soculu de siguranta. Siguranta care se pune la urma dupa ce ne-am asigurat ca totul e OK.
Niste cabluri bune sunt cele Audisson. Asa am pt subwoofer, la fel si soclul de siguranta. Dar costa.. Soclul cu siguranta ajunge la 500.000 si un RCA simplu pe la 400.
Ecranat pt a nu se auzi parazitii proveniti de la alternator sau de la orice cablu tras pe langa RCA. De aceea este indicat sa tragem semnalul printr-o parte a masinii si curentul ( + ) prin cealalta parte a masinii. Minusul se leaga de caroserie. Eu l-am legat de surubul de la scaun. Toate minusurile se leaga in acelasi loc ( statii condesator ). Pe cablul de alimentare, langa baterie pe la 15-30 cm se leaga soculu de siguranta. Siguranta care se pune la urma dupa ce ne-am asigurat ca totul e OK.
Niste cabluri bune sunt cele Audisson. Asa am pt subwoofer, la fel si soclul de siguranta. Dar costa.. Soclul cu siguranta ajunge la 500.000 si un RCA simplu pe la 400.